Sí, un equip molt bo i molt tècnic, però els hem deixat jugar molt còmodament. Si veieu la jugada del 1r gol del Barça B, hi ha una passada absolutament neta de Riqui Puig, ningú el tapa el més mínim, cap dels nostres davanters, ni tampoc Àngel Martínez el molesten el més mínim. Si un jugador d'aquest nivell juga "a sus anchas" passa el que passa... 3r gol, passe de Riqui Puig i gol de Carles Pérez i en el 4rt (ja havíem baixat els braços) Adri Cuevas està molt passiu novament davant la contra de Riqui Puig. En fi, hem intentat jugar la pilota (i ho hem aconseguit bastant), hem començat les dues parts molt bé, etc. etc. però en general ha faltat una mica d'agressivitat (que no violència).
Aquest partit i també el de Peralada ens haurien de servir per aprendre algunes lliçons de cara al futur. Deixem que l'equip defensi habitualment bastant enrere o l'avancem 10m i fem patir a Migue?
Deixem a Josu definitivament el que resta de temporada en el lateral o intentem recuperar a Cobo???
Pel que fa al rendiment de Roberto, és veritat que últimament no ha fet errades importants, però compte, tampoc ha salvat o donat punts. Jo des de fa temps tinc la sensació que no crea gens d'inseguretat (més aviat tot el contrari) o dubtes als davanters rivals quan han de xutar a gol (per baix en treu molt poques), i això em preocupa, les sensacions. Té amb Romans la competència suficient?
La competència normalment és sempre beneficiosa pel rendiment.
PD. Avui bon gol
i bona primera part d'Arturo. A veure si agafa confiança i va millorant els seus registres.