Autor Tema: FC Barcelona B-CE Sabadell (Dissabte 26/01 a les 18:00h)  (Llegit 5088 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:FC Barcelona B-CE Sabadell (Dissabte 26/01 a les 18:00h)
« Respondre #20 el: 27 de Gener de 2019, 11:42:54 am »
No escarmentem mai....

Al Miniestadi no s´ha d´anar a disputar la pilota al rival, perquè en aquest terreny sempre tindrem les de perdre.

Lluís Carreras en la primera temporada a Segona, va plantejar un dispositiu amb 4 marcadors defensius ferris (Redondo, Ramírez, Olmo i Toni Lao),  i sortides ràpides....resultat 0-1 amb gol espectacular de Juvenal i donant l´impresió d´equip amb molt d´ofici.

Lluís Carreras en la segona temporada, va anar a deixar jugar i a disputar la pilota, deixant a la banqueta a Moha, el millor de l´equip fins aquell moment i ens vem emportar un 2-0, que hagués pogut ser un 4-0 o 5-0 si l´àrbitre no hagués anul.lat 3 gols dubtosos al FCB.

Això és la Segona B i no la Primera, i no som un Real Betis per plantar-los cara quan la batalla es planteja en aquests termes....Jo al menys hagués sortit amb 3 centrals (no s´ha fitxat a Pajarero?) i amb dos carrilers ràpids, però no, la sombra del tiki-taka és molt allargada.

Un ridícul absolut per tant.....vull ser positiu però recordant que Miquel Olmo, també va guanyar al Mirandés, després es va quedar sense arguments al Miniestadi i ja va continuar guanyant al Zaragoza a la NCA i portant a terme aquesta gran lliga que tots recordem, esperem que això es repeteixi....

Per la meva part no tinc intenció de asistir a cap FCB B-Sabadell mentre la intenció sigui "sortir a jugar a futbol"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #21 el: 27 de Gener de 2019, 11:55:19 am »
No escarmentem mai....

Al Miniestadi no s´ha d´anar a disputar la pilota al rival, perquè en aquest terreny sempre tindrem les de perdre.

Lluís Carreras en la primera temporada a Segona, va plantejar un dispositiu amb 4 marcadors defensius ferris (Redondo, Ramírez, Olmo i Toni Lao),  i sortides ràpides....resultat 0-1 amb gol espectacular de Juvenal i donant l´impresió d´equip amb molt d´ofici.

Lluís Carreras en la segona temporada, va anar a deixar jugar i a disputar la pilota, deixant a la banqueta a Moha, el millor de l´equip fins aquell moment i ens vem emportar un 2-0, que hagués pogut ser un 4-0 o 5-0 si l´àrbitre no hagués anul.lat 3 gols dubtosos al FCB.

Això és la Segona B i no la Primera, i no som un Real Betis per plantar-los cara quan la batalla es planteja en aquests termes....Jo al menys hagués sortit amb 3 centrals (no s´ha fitxat a Pajarero?) i amb dos carrilers ràpids, però no, la sombra del tiki-taka és molt allargada.

Un ridícul absolut per tant.....vull ser positiu però recordant que Miquel Olmo, també va guanyar al Mirandés, després es va quedar sense arguments al Miniestadi i ja va continuar guanyant al Zaragoza a la NCA i portant a terme aquesta gran lliga que tots recordem, esperem que això es repeteixi....

Per la meva part no tinc intenció de asistir a cap FCB B-Sabadell mentre la intenció sigui "sortir a jugar a futbol"....

Però si ahir no vàrem anar a disputar la pilota. Ens vàrem quedar al darrera contemplatius veient-les passar...

El problema precisament va néixer perque no vàrem tenir pilota.

La veritat, jo crec que amb el nivell que va donar ahir el Barca B, és impossible guanyar-los. Hagués fet falta estar molt més bé físicament que ells, per ser més intensos, i no ho estem.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #22 el: 27 de Gener de 2019, 12:09:44 pm »
No escarmentem mai....

Però si ahir no vàrem anar a disputar la pilota. Ens vàrem quedar al darrera contemplatius veient-les passar...

El problema precisament va néixer perque no vàrem tenir pilota.

La veritat, jo crec que amb el nivell que va donar ahir el Barca B, és impossible guanyar-los. Hagués fet falta estar molt més bé físicament que ells, per ser més intensos, i no ho estem.

ja ens entenem J.R.G.,  vinc a contraposar la serietat defensiva de la temporada 2011-2012, amb la "proposta atrevida" teórica de la temporada 2012-2013, amb resultat zero, que és exactament el mateix que va passar ahir.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #23 el: 27 de Gener de 2019, 14:18:52 pm »
No vaig poder veure el partit però la verita és que sembla força gran pel que m'han comentat els que han anat. Vam fer el més dificil: avançar-nos al marcador al Mini, pero ho vam fer massa d'hora, al minut 4. Sempre que juguem contra equips formats per joves futbolistes (Peralada, Espanyol B, Barça B, Villarreal B...) ens superen fisicament i si això li sumes que tecnicament son bons, doncs ja ho tenim. La nostre plantilla té la mitjana d'edat més alta de tot el G3 crec. En fi, ara si que crec que les opcions de play off han desaparegut totalment. A aconseguir els 15 punts que manquen per a la salvació i a partir d'aqui, ja veurem.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2810
« Respondre #24 el: 28 de Gener de 2019, 17:28:41 pm »
El partit de diumenge que ve a la NCA contra l'At. Balears ens ha de fer oblidar el del Barça. El míster ha d'haver-se adonat, suposo, del que ha passat aquests dos últims partits i n'hauria d'haver pres bona nota.
Si diumenge juguem com contra el Conquense, no ens afecta l'horari i, està clar, som més efectius, penso que hem de guanyar...
FORÇA SABADELL

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #25 el: 28 de Gener de 2019, 22:26:07 pm »
No sé si hemos acertado con el nuevo entrenador, pero en el partido del otro dia falló en cuanto al sistema de juego, me explico, todos sabemos los dos mejores jugadores del contrario, Puig y Busquet, estos dos llevaban la batuta, en futbol hay una cosa que se llama marcaje individual o marcaje al hombre, pues bien sobre todo a estos dos es lo que no se hizo y así nos fué, ya veremos a cuantos equipos les meteran cinco goles, pienso que a muy pocos y dicho esto, vi a los nuestros muy apaticos parecian que no querian ir a por el partido, pero todos en general, ademas no se puede dejar que la defensa contraria jugase casi siempre en el medio campo, esto no se puede hacer, ojalá y me equivoque pero mucho tendremos que cambiar si no queremos pasar por lo de las ultimas temporadas.