Autor Tema: ESTIC FART  (Llegit 10222 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7257
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #40 el: 16 de de 2019, 07:29:18 am »
Tinc el presentiment que el Cornellà pagarà els plats trencats.

Sobre Calçada, en cas de descens potser no entren els patrocinadors. Peró algú dubte que deixaran perdre així com així casi 2 milions d’euros?
« Darrera modificació: 16 de de 2019, 07:35:52 am per kitanovsky »

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2835
« Respondre #41 el: 16 de de 2019, 12:22:49 pm »
Tinc el presentiment que el Cornellà pagarà els plats trencats.

Sobre Calçada, en cas de descens potser no entren els patrocinadors. Peró algú dubte que deixaran perdre així com així casi 2 milions d’euros?

Tan de bo, tan de bo. No pot ser que sempre tot vagi tant malament.
FORÇA SABADELL

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1844
« Respondre #42 el: 24 de de 2019, 15:29:57 pm »
Continuo fart de que no es faci res per revertir la situació. No tot és animar a l'afició a omplir el camp (que ja prou respon anant a animar a l'equip), s'ha de fer alguna cosa des de dins. Acabem amb el victimisme i els discursos depressius de l'entrenador i fem alguna cosa de veritat, canvieu d'una vegada a l'entrenador i fitxeu un porter i un davanter. A mi lo de éste es el camino, pido perdón a la afición, una victoria lo cambia todo y hay que trabajar para revertir la situacion ja em cansa molt  :veryangry:

La tercera està prop i el temps s'esgota !!! TIC TAC TIC TAC

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8988
« Respondre #43 el: 24 de de 2019, 18:16:12 pm »

Si tant estima al Sabadell com diu, que renuncï voluntariament per no causar un desastre econòmic inasumible que es el que deu frenar realment la seva destitució.

Son clarament números de destitució sense cap mena de dubtes i la única raó coherent que continuï es que no hi ha liquideç per acomiadar-lo.

7 punts de 33 posibles senyors, amb tot un Sabadell a 2aB i aquest es el camí?
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #44 el: 24 de de 2019, 19:14:37 pm »

Si tant estima al Sabadell com diu, que renuncï voluntariament per no causar un desastre econòmic inasumible que es el que deu frenar realment la seva destitució.

Son clarament números de destitució sense cap mena de dubtes i la única raó coherent que continuï es que no hi ha liquideç per acomiadar-lo.

7 punts de 33 posibles senyors, amb tot un Sabadell a 2aB i aquest es el camí?

Diga’m un èxit esportiu dels Calçada al Sabadell?
Descensos els que vulguis (amateur, juvenil a, inespero no sumar el del primer equip)

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4167
« Respondre #45 el: 24 de de 2019, 19:33:07 pm »
El mes perjudicat si el equip baixa es el senyor Calzada, respecto les vostres opinions, però crec que estan totalmenta fora de lloc

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8988
« Respondre #46 el: 24 de de 2019, 19:41:35 pm »
El mes perjudicat si el equip baixa es el senyor Calzada, respecto les vostres opinions, però crec que estan totalmenta fora de lloc

La meva aportació es que renuncï l´entrenador Kiko Ramírez, en cap moment el President Calzada.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #47 el: 24 de de 2019, 19:52:41 pm »

De vegades no ho sembla!!

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 599
« Respondre #48 el: 25 de de 2019, 09:42:48 am »
De tots els que estem aquí (o de la gran majoria) l'únic que palmarà diners, i molts, si el Sabadell baixa o no puja a 2a en un temps raonable serà el Sr. Calzada. Per tant, el primer interessat en que el carro tiri és ell i alhora també és el major responsable de tot el que passa.

A toro passat és més fàcil de diagnosticar els problemes i crec que tots tenim clar que una plantilla de jugadors en darrers anys de carrera professional sense res a demostrar i amb la "resolta" és un problema quan cal defensar l'escut.

I aprofito per criticar els missatges de certs jugadors a les xarxes socials, em crema molt que demanin que anem tots junts, que si guerrers, que si ens aixecarem, que si nosequé.... que ho faci el president ho entenc però si cada setmana surts a fer el RIDICUL fora de casa i a casa no dones la talla com a mínim calla i centrat en el que no fas bé.

En fi, que estic molt cabrejat i tot em molesta.

honor al CES! :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera
« Darrera modificació: 25 de de 2019, 09:52:23 am per Yonkipur »

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #49 el: 25 de de 2019, 10:22:44 am »
Evidentment el més interessat en que tot vagi bé és el president i no crec que estigui per tirar la tovallola. Esperem que encerti en les seves decissions a pendre a partir d'ara. Si juga molt.
FORÇA SABADELL

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5157
« Respondre #50 el: 25 de de 2019, 10:49:47 am »
De tots els que estem aquí (o de la gran majoria) l'únic que palmarà diners, i molts, si el Sabadell baixa o no puja a 2a en un temps raonable serà el Sr. Calzada. Per tant, el primer interessat en que el carro tiri és ell i alhora també és el major responsable de tot el que passa.

A toro passat és més fàcil de diagnosticar els problemes i crec que tots tenim clar que una plantilla de jugadors en darrers anys de carrera professional sense res a demostrar i amb la "resolta" és un problema quan cal defensar l'escut.

I aprofito per criticar els missatges de certs jugadors a les xarxes socials, em crema molt que demanin que anem tots junts, que si guerrers, que si ens aixecarem, que si nosequé.... que ho faci el president ho entenc però si cada setmana surts a fer el RIDICUL fora de casa i a casa no dones la talla com a mínim calla i centrat en el que no fas bé.

En fi, que estic molt cabrejat i tot em molesta.

honor al CES! :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera
totalment d'acord.
Fa setmanes que ho penso, molt missatge via xarxes socials, molt postureo amb les fotos cridant i amb cara d'enfadats, però al camp ens desfem com la mantega.
Parlar al camp necessiten, que a les xarxes socials ja ho fan prou.
Per altra banda, crec que si fer fora a Kiko fos gratis, ja no hi seria, per tant, si aquest últim li té tan apreci al Sabadell, que faci un pas al costat i de gratis, que prou mal ha fet al club amb els resultats i posant-se les mans a la butxaca durant els partits.
Contra el Mestalla només val la victòria, ni empat ens val.
Espero que el club anunciï   JA   el que pensa fer, empapelar la ciutat com feien abans, portada al DIARI SABADELL clamant al a ciutat que el club que porta el seu nom els necessita, entrades per als socis, i si cal repartint xiulets....ja que repeteixo, NOMÉS val la victòria.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #51 el: 25 de de 2019, 20:05:38 pm »
Evidentment el més interessat en que tot vagi bé és el president i no crec que estigui per tirar la tovallola. Esperem que encerti en les seves decissions a pendre a partir d'ara. Si juga molt.

Al fil d´aquest comentari, hem de considerar que tota empresa ha de poder fer les seves previsions mercantils i financers en diversos escenaris i cobrint totes les contingències possibles.

Per tant, jo crec que el senyor Esteve Calzada hauria de manifestar lo abans possible les seves intencions de futur en el supòsit de descens, perquè l´entitat (la SAD), pugui tindre o buscar un pla B pel cas de que no volgués continuar, Obviament és una decisió que possiblement s´hagués de meditar el temps corresponent, però que no s´ha deixar per una setmana abans de començar la Lliga, sigui a la categoria que sigui.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #52 el: 26 de de 2019, 07:27:34 am »

Al fil d´aquest comentari, hem de considerar que tota empresa ha de poder fer les seves previsions mercantils i financers en diversos escenaris i cobrint totes les contingències possibles.

Per tant, jo crec que el senyor Esteve Calzada hauria de manifestar lo abans possible les seves intencions de futur en el supòsit de descens, perquè l´entitat (la SAD), pugui tindre o buscar un pla B pel cas de que no volgués continuar, Obviament és una decisió que possiblement s´hagués de meditar el temps corresponent, però que no s´ha deixar per una setmana abans de començar la Lliga, sigui a la categoria que sigui.

Com ja dic a un altre post es sr Calzada ja va deixar entreveure aquest diumenge desprès del partit a un grup de socis que si es baixa ell plega i si plega no hi haurà un altre categoria :mmmm o sigui que a salvar-nos y desprès podrem parlar del que cal fer :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3674
  • You will never walk alone
« Respondre #53 el: 26 de de 2019, 07:34:56 am »
Hem d'anar buscant pla B i C. I ho dic molt seriosament. O em veig fundant un club a quarta catalana com el Unionistas Salamanca.

Els socis no ho podem permetre. No podem dir adéu a un club que representa la ciutat amb més de 116 anys d'historia. Els directius, jugadors i treballadors del club van i venen però els socis sempre estem allà.
Visca el Sabadell!!

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #54 el: 26 de de 2019, 07:37:28 am »
Us esteu llegint? NO BAIXAREM!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #55 el: 26 de de 2019, 07:48:27 am »
Hem d'anar buscant pla B i C. I ho dic molt seriosament. O em veig fundant un club a quarta catalana com el Unionistas Salamanca.

Els socis no ho podem permetre. No podem dir adéu a un club que representa la ciutat amb més de 116 anys d'historia. Els directius, jugadors i treballadors del club van i venen però els socis sempre estem allà.
totalment d'acord :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #56 el: 26 de de 2019, 10:17:07 am »
La millor sol.lució = NO BAIXAR
Sigui com sigui.
FORÇA SABADELL

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5157
« Respondre #57 el: 26 de de 2019, 12:57:33 pm »
És que la salvació, a part que és VITAL, ens portaria un panorama molt esperançador.
Si tal i com assegura Calzada, vindran segur 2 inversors només si ens salvem, i que faria que de cara la temporada vinent tindríem un pressupost TOP de la categoria, doncs que voleu que us digui, encara més vital la salvació.
Si baixéssim, podríem arribar a desaparèixer (pel que diuen), i si ens mantenim, podríem mirar als ulls a la LFP.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 827
« Respondre #58 el: 26 de de 2019, 13:48:04 pm »
En comptes de pensar que si els jugadors, que si el futur i més coses, hauriem de pensar que ens ho juguem tot cada setmana i fora. Lo que vingui haurà de venir, no cal pensar-hi cada setmana tot i el panorama.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #59 el: 26 de de 2019, 20:49:32 pm »

Com ja dic a un altre post es sr Calzada ja va deixar entreveure aquest diumenge desprès del partit a un grup de socis que si es baixa ell plega i si plega no hi haurà un altre categoria :mmmm o sigui que a salvar-nos y desprès podrem parlar del que cal fer :mmmm

Sigo sin llegar a entender para que se hizo cargo del Club, dice que se siente engañado ya que la deuda era mayor y la situación era insostenible, decir que,  el que cometió el engaño en ningún momento han sido los socios y seguidores del Club, dice que ha invertido, no digo lo contrario pero venir con un proyecto y siendo uno de los responsables de la formación de la plantilla, si la cosa va mal será el primero en ¿abandonar el barco? y la inversión ¿qué? a fondo perdido o la perdida la reconvierte nuevamente en deuda del Club, lo dicho no entiendo nada, más cuando repaso nuestro entorno de la competición y vemos el trabajo y el resultado que se ha producido en otros Clubes.

Invertir en un club para realizar un proyecto que en el tiempo de el resultado apetecido por ejemplo el Villarreal CF alguien recuerda en que categoría estaba cuando fue adquirido por los actuales Accionistas, otro ejemplo más actual, la compra del FC Andorra por el jugador Piqué, en que categoría se encuentra en el momento de la adquisición; el proyecto del Girona FC, que se encontraba jugando en la misma categoría que nuestro CE Sabadell FC, así podríamos enumerar algunos casos más, como el del CD Castellón, ¿de dónde vienen?, y aquí parece ser que si la cosa no va por el camino deseado todo se tira por el abismo, repito no entiendo nada. 

La solución es que no se descienda, cosa que motivaría entonces que el máximo Accionista se viera en la obligación de seguir para delante e intentar cumplir con el objetivo que prometió en el momento de la adquisición de nuestro CE Sabadell FC SAD.

Hay un dicho que dice "a veces hay que dar un paso hacia atrás para coger impulso y dar dos hacia delante"
« Darrera modificació: 26 de de 2019, 20:53:43 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia