Partit de lluita de per no donar concessions al rival, meritori punt. Després del seu gol, l'equip s'ha vist que no donava per més, i els recanvis que hi han no ajuden per a ser optimistes.
Aspectes positius:
-M'ha agradat el debutant, Mariano, no li he vist cap error greu i bona sintonía amb Pajarero -que també està aportant-. Potser es hora que Migue faci un pas al costat?
-Nico Delmonte millor de pivot defensiu que com a central. M'ha agradat la parella amb Pedro Capó. El balear també ha fet un partit més que correcte avui.
-Pol Ballesteros, molt incisiu. Llàstima del pal i molt murri amb el penal.
Aspectes negatius:
-Óscar Rubio pot tenir molta corda per pujar i baixar però cada cop m'agrada menys quan té la pilota i ha d'agafar una decissió.
-Antonio Domínguez y Adri Cuevas, avui desapareguts. No era partit per a ells, ni sistema.
-Roberto (no pel partit) em sobta d'ell que triga molt en treure la pilota i ho fa de manera errada (o almenys ho veig així). Hi ha hagut algunes actuacions en les que tenia la pilota i s'esperava bastant en treure la pilota i quan ho havia de fer al peu del que té més aprop, la llença cap a dalt quan no hi ha opció de sorpresa i viceversa. Cosa rara.
Em sembla que en Kiko ha posat la creu a alguns jugadors com Gato i Edgar, i està donant confiança als joves. Em sembla bé, no aniré d'amagat, però si l'equip no dóna per a més al final hauràn de tornar a jugar perquè aquests mateixos jugadors que juguen ara no poden estar 90' cada setmana o acabaràn fossos.
Estem +4 del PO de descens i +5 del descens. Veient el partit d'avui i fins ara, no dubto que ens salvarem més o menys com els darrers dos anys -farà falta canviar el xip a fora-. Ens agradin o no els jugadors que hi ha, els hem de donar el suport i no pensar en coses de futur.