Si tot el que fem bé en una primera meitat, és bé cap avall als 25" de la segona i, a més, hem d'afegir que tenim un equip que no sap respondre als cops, anem (molt) malament. Els jugadors que tenim a la plantilla no milloren, ni aporten res diferent a l'inicial. Ens foti o no, és el que hi ha fins a l'estiu.
Un parell d'aspectes:
- M'ha agradat que Kiko doni continuitat a l'equip de la setmana passada sobreposant això a la tornada d'alguns veterans (també serà l'adeú de Migue i Ángel?).
- Kiko em dóna confiança per acabar de forma més o menys digne. Encara està traçant les linies i no és quelcom fàcil, però per tal d'acabar la temporada però el temps apremia i les jornades passen molt ràpid i fora de casa som una nulitat.
- Bé per donar confiança al juvenil Jandro en un moment així, tot i això, fins que no vegi quelcom més, no m'en alegraré. Pot donar-se un cas "Sergio Montero" amb molta publi però després res.
- Ja que dóna oportunitats als juvenils, que juguin nanos del B. Sé que van (molt) justos però em sembla que a l'estiu faràn les maletes i nosaltres cremats i el club promo quan surti algún però oportunitats reals 0.
- Trobo molt a faltar Pol Moreno, Dani Gómez i Aleix Coch. Fins a la lesió del tarragoní és notava qui era el Kaiser de la defensa.
*Tema apart i que hem d'esperar que no ens afecti són els gol-average perduts davant Conquense, Peralada i Ontinyent.
Tot i això, i el moment de depressió, confio que, almenys a casa, anirà millorant l'assumpte "por lo civil o lo criminal" i amb pebrots.