Em sap molt greu dir el que ara diré, però és que la cosa ja no està com per fer la vista grossa i esperar al següent partit. Pajarero no pot jugar més, és molt fluix, per aquí ens estem enfonsant claríssimament. No té el nivell mínim. Ha estat un fitxatge nefast i incomprensible (deixar marxar Valentín que com a central podia cumplir per portar a Pajarero és de jutjat de guàrdia). Els centrals han de ser Migue i Delmonte i si algun dia algun no pot ser-hi jo optaria per Capó que estic convençut que ho faria millor que Pajarero.
A la porteria deixaria a Roberto com a titular i resaria uns quants parenostres abans de cada partit. Al passat mercat d'hivern Romans havia d'haver anat cedit per deixar lloc a algú que pogués competir amb Roberto. Però la nostra secretaria tècnica (i l'anterior mister) són una autèntica calamitat i no donen per més.
Al davant és on tinc més dubtes, la veritat és que el rendiment d'Arturo i Edgar no està sent l'esperat i, per anar bé, necessitaríem un revulssiu. No sé, jo igual tornaria a posar a Querol de 9, però no ho tinc clar.
Tot i això, no us desmoralitzeu, la puntuació (32 punts) no és insalbable ni molt menys i això és molt important. Però s'ha de reaccionar ja i, sobretot, no podem ser tant febles a nivell defensiu. Ara, el rival de la setmana que ve, el Cornellà, serà difícil. Vindrà un equip molt més consolidat que aquell que ens vam trobar a la primera volta. Vindran, sens dubte, a guanyar a la NCA i cal que el nostre equip canvii i molt. Amb una actuació en la línia del dia de l'Ebro perderem segur.
PD. Lo millor del partit d'avui, com sempre, l'afició
. Felicitar a tots els que s'han desplaçat a Terol, que no està aquí al costat
. En els pròxims partits a casa i a fora SERM MOLT IMPORTANTS, que tothom ho tingui clar. Tothom suma. Honor