Avui és un dels dies més durs de digerir. S'estava fent bé contra un equip que sempre és un corcoll i ens treu de polleguera, res de nou. Molt bona primera part de l'equip, amb entrega i caràcter. Millor inici de la 2a part amb el gol de Pol i bé durant la resta, fins als darrers 10-15 mins. Allà s'ha vist que molts ja no podien i d'altres no i eren.
- Em quedo amb l'entrega de Josu, Capó, Pol i Néstor -diria que són els de sempre, algún dia podem afegir o treure algún, però ara per ara els veig 100% entregats a la causa-.
- Arturo i Antonio Dominguez, exceptuant la jugada que han creat ells dos, no han fet res i caminant pel camp. Molt decebut amb ells.
- Roberto, al 80 fa una bona aturada i al 95 regala l'empat. No sé si hi ha falta ja què estic al gol contrari però mare meva, és per posar-se a plorar. Pensem que venía d'estar a 2A.
- Kiko l'ha pifiat treient Adri Cuevas i no Néstor, que estava fós, en el canvi per Antonio.
He marxat amb la sensació que no sé si aquest empat farà que els jugadors puguin tirar endavant o si els i fará mal i s'enfonsaràn més. Ara, més que mai, hem d'estar amb ells. Tant de bó tornin amb els 3p de Bunyol.