JAUME BONET, ALEX GARCIA, KIKO RAMIREZ O COM BAIXAR PER DEIXADESA
Ho estic dient des del partir amb el Barça B que varem perdre 5-1, Kiko Ramírez no és entrenador pel Sabadell, no aporta res ni tàcticament ni psicològicament, a més quan parla sembla que està en constant depressió. Recordeu que va passar amb Jaume Bonet i Alex Garcia, es va canviar l'entrenador tant tard, que tot i donar bons resultats ja no varem ser a temps de salvar-nos.
Amb Kiko Ramírez anem pel mateix camí, tot i que hem d'estar molt agraïts a la directiva per com estant gestionant el club i el que han fent amb la pèssima herència que els ha quedat, sembla increïble l'aparent deixadesa que mostren en l'aspecte esportiu, no entenc com una directiva que sembla que hi entén, amb directius vinculats de tota la vida al Sabadell i que saben tot el que hem viscut hagin arribat a aquest punt: un secretari tècnic incompetent incapaç de prendre cap decisió encertada des de la marxa de Seligrat (i amb Seligrat tampoc), pèssima planificació esportiva amb jugadors acabats, mala pretemporada, plantilla descompensada, etc etc
Diuen que no hi ha diners per fer fitxatges però han fet comptes del que val baixar de categoria? Saben que ho perdran tot? Fa molt temps, des del mercat d'hivern que estic dient que s'ha de fitxar un porter i un davanter, aquests 2 fitxatges poden valdre una salvació. A part de canviar l'entrenador de forma immediata sense perdre un minut més
El que passa que sóc un simple aficionat i no em faran cas, la setmana que ve a casa tampoc guanyarem (encara que mai perdré l'esperança) i serà massa tard.