Autor Tema: Jda 31: SABADELL - VALÈNCIA M (31/03, 17h)  (Llegit 11425 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re:Jda 31: SABADELL - VALÈNCIA M (31/03, 17h)
« Respondre #60 el: 31 de de 2019, 21:08:04 pm »
Teníamos un entrenador de verdad y ahora que?? Cuantos firmariais su regreso?

Todos!
Pero nadie pensaba que se buscaría un sustituto así

Yo no lo firmo. Lo que hizo es del todo inadmisible. Lo que no quitaq que a este entrenador le han sobrado7 partidos...

Yo tampoco lo firmo. Seligrat dejó el equipo más cerca del descenso que del play-off, a sólo seis puntos, y iniciando la caída con un sólo punto de los últimos doce (un empate y tres derrotas).

Quién nos dice que no hubiera continuado igual?

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #61 el: 31 de de 2019, 21:08:49 pm »
Buscar un portero en la jornada 31? Suena a chiste.

Bravo Calzada, Bruno y cia. de marketing sabrán mucho pero de futbol 0.

Y no me vengan con el cuento que han metido dinero, todos los presidentes de 2b palman pasta cada año, y todos buscan lo mismo, subir a segunda y meter el pelotazo, que nadie se piense que Calzada es del Sabadell, si bajamos nos deja tirados.

Por cierto, del partido, destaco a Gato, para mi es un profesional de 10. Nada que reprochar, otros que reflexionen un poco y se dejen de postureos en instagram.

Yo creo que en ganas e implicación no podemos reprochar nada a estos jugadores. Tenemos a Josu que es un pedazo de jugador, pero es lateral... y hay jugadores como Néstor, Édgar o Migue....que bueno, diré que no les sale ni lo básico... y de Roberto....Pero lo principal es que falla el trabajo táctico.... no hay más.... Hablar ahora de fichar a jugadores es vergonzoso...

Desconnectat Darth

• Infantil
« Respondre #62 el: 31 de de 2019, 21:11:32 pm »
Teníamos un entrenador de verdad y ahora que?? Cuantos firmariais su regreso?

Yo entiendo que ese entrenador estaba buscando su salida como así sucedió, como entrenador sabía que con la actual plantilla no se salvaría el Club y ser el responsable de dicho descenso es muy grave para su historial profesional.

A los que habría que buscar salida es a toda esa gente que se pasa el partido llamando hijos de ****, c*******, desgraciados y deseando la muerte de nuestros propios jugadores ( y de los rivales )

No entiendo que pagar un carnet te de carta blanca para hacer todo eso. Yo en mi trabajo tampoco lo toleraría, ni nadie creo que lo deba tolerar en el suyo, que queréis que os diga.

:clap :clap :clap :clap :clap
« Darrera modificació: 31 de de 2019, 21:16:02 pm per Darth »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #63 el: 31 de de 2019, 23:02:44 pm »
Desolat. Increïble com estem anant de cap a Tercera.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #64 el: 31 de de 2019, 23:09:28 pm »
Porto dies dient q falta treball i s hauria d entrenar més i no només dues hores al dia

Connectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #65 el: 31 de de 2019, 23:17:06 pm »
A que esperen els directius, només ens podem agafar a l’ultima esperrança que es fer fora a l’entrenador i portar un de nou (Olmo etc...) seria L’ÚLTIM  revulsiu!!! Si es que estem a temps.Espero equivocar-me però jo veig l’equip a tercera????
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #66 el: 31 de de 2019, 23:35:56 pm »
A que esperen els directius, només ens podem agafar a l’ultima esperrança que es fer fora a l’entrenador i portar un de nou (Olmo etc...) seria L’ÚLTIM  revulsiu!!! Si es que estem a temps.Espero equivocar-me però jo veig l’equip a tercera????

Aqui mai aprenem,sempre repetim errades una i altre vegada,fa mesos que vaig dir que aquesta temporada era igual que la del descens a tercera

Aquest equip esta mort,ara mateix no guanyen ni a un regional...i per rematar van posar d'entrenador un peix bullit com kiko ramirez(bonet 2.0) i veient que el que fa es enfonsar del tot l'equip...en lloc de fer-lo fora a les 4-5 setmanes,aguantem i aguantem...fins que ja es tard

Ara mateiix salvar aquest equip es poc menys que un miracle

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #67 el: 31 de de 2019, 23:36:21 pm »
Sembla que estiguem revivint el malson del descens a 2aB. Es va fer fora l'entrenador, en va venir un altre i va fer uns números nefastos (Alex García). Vam acabar contractant a Mandià, pero no va ser suficient per salvar l'equip. Potser si hagues vingut 2 o 3 jornades abans ens haguéssim salvat.
No sóc molt partidari de tornar a canviar d'entrenador. Però ara per ara, o ve un entrenador amb una dinàmica diferent que faci espavilar els jugadors, o ens anem de cap a 3a. Esperem que no sigui ja massa tard...
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #68 el: 01 de Abril de 2019, 00:14:57 am »
Plantilla excessivament veterana. No pressionen, no anticipen, no arriben, no s'imposen, etc. Avui la mitjana d'edat de l'equip titular 31,5 anys!!! Si a més a més hi afegeixes que som incapaços de centrar cap pilota correctament i que ja ni aprofitem els penals, doncs el que hem vist avui i que estem veient des de fa molts partits. I clar, els rivals no són una banda i no regalen res, lògicament. Fan falta cames, especialment de mig camp cap endavant. La salvació passa per rejuvenir l'equip. La plantilla és la que és però Pol, Antonio, Cobo o fins i tot, alguna estoneta, Acedo han de tenir molta més presència en el camp. S'ha d'entrenar amb molta intensitat i si algún veterà peta, doncs ha petat. Però l'equip no juga a proutes revolucions, cedim excessivament la iniciativa als rivals. Al marge del resultat, no deixem bones sensacions.

Però la temporada encara no està liquidada i hi ha uns quants equips que estan també amb l'aigua al coll. Ànims i a per totes a Badalona, l'afició també, ara més que mai.  :bandera
« Darrera modificació: 01 de Abril de 2019, 00:22:37 am per jarisacat »

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #69 el: 01 de Abril de 2019, 01:22:47 am »
No pot ser que tinguem tanta mala sort, es impossible.
Cal algún moviment que serveixi per canviar la dinàmica, canvi de mister o el que sigui o perdem la categoria sense ni opcions a playoff de permanència.
No ens tornem bojos, podem perdre els tres propers partits, Badalona, Lleida i Hercules i continuar amb opcions perque la resta d'equips son igual de dolents que nosaltres.
Les darreres quatre jornades són les vitals, amb enfrontaments directes i hem d'arribar vius i amb confiança per aquests partits, amb bona forma física ja no hi compto perque no la tenen pas, però si amb confiança.
Ara pel que queda de temporada ja no es questio de sistemes , ni tactiques, ara ja es questio de pebrots.
Posso un exemple d'avui, un jugador de 18 anys del Valencia tallant una contra i fotent-li una tarascada a tot un veterà com Angel, això es estar pel partit, amb tots els sentits i atenció, es el que fa guanyar partits.
Ara mateix vull expressar masses coses, estic tocat perque estem tocant fons, pero això s'ha de redreçar.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #70 el: 01 de Abril de 2019, 08:07:49 am »
Necessitem un cop de timó urgentment, de fet, el necessitem fa jornades, ja que sembla que ho veu tot el món menys el que ha d'apretar el botó que posa DESTITUCIÓ.
Ahir deia Bruno Batlle que no volen prendre decisisions en calent...doncs jo crec que a vegades sí que s'han de prendre en calent, ja que quan tens el cap fred, al haver passat hores o dies, es refreda la situació i tornes a creure que és possible.
Que continui Kiko amb els números que està fent, és per al.lucinar, però que no sigui ell qui vegi que no és capaç i plegui, també.
Per altra banda, es comentava ahir, que sona i molt fort el retorn de Craviotto...no és Ter Stegen, però tampoc un espantaocells.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #71 el: 01 de Abril de 2019, 09:14:47 am »
Per mi que l'error va ser ni fitxar be al mercat d'hivern, ara tot son preses i pringarem igual :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #72 el: 01 de Abril de 2019, 09:55:36 am »
Per mi que l'error va ser ni fitxar be al mercat d'hivern, ara tot son preses i pringarem igual :mmmm
Correcte, calia haver fitxat el porter i algun davanter com a mínim. Ara bé, passat el temps i vist lo vist jo hagués canviat a tots.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #73 el: 01 de Abril de 2019, 10:28:04 am »
Pues un mazazo lo de ayer como para todos vosotros.
No se que pasa, ayer el equipo salió presionando, haciendo faltas continuas por exceso de intensidad, tuvimos una clara de Néstor, varios centros al área con peligro... en condiciones normales lo suficiente seguramente para hacer el primero, luego está claro que físicamente no estamos bien y a la que se pierde fuelle, el rival crece y llega el gol en contra de turno.

Sólo empezar la segunda parte tuvimos la oportunidad de oro con el penalty y cuando estás en una dinámica así pues parece que nada sale bien. Por cierto, no entiendo los pitos a Gato, ayer para mi en la primera parte, peleó el escudo y fue de los que más presionó y corrió, no es justo silbarle por fallar un penalty, todo y que lo tiró mal (pero  lo falla a veces  hasta Messi) y precisamente también para mi fue un error de Ramírez al cambiarlo, si vas perdiendo, ¿no era mejor situar a Pol de extremo , como así hizo, pero Gato pasarlo a la posición de media punta de Adri Cuevas y este retrasarlo y sacar uno de los 2 medio centros defensivos?.

A tiempo estamos de todo pero el equipo animicamente está muy mal, faltan jugadores claves (Aleix Coch ya lo perdimos hace tiempo pero otros como Sanchón parece que tampoco lo recuperamos) y somos el favorito más claro para el descenso.. incluso el Alcoyano que venía en dinámica como la nuestra ayer si supo remontar un 0-1 en su campo.

Y ya por último lo de regalar entradas para un partido en concreto está bien, pero tampoco por costumbre, la imagen de ayer saltando muchos al campo cuando la mayoría de socios nos costaba  levantarnos del asiento y con el pensamiento  ya en el último descenso a tercera y como se puede repetir la historia, aparte luego de los comentarios que se escuchan de que malos son, no me extraña que no ganen, ¿esto es futbol? anda que igual que ver un partido del barça... pues prefiero ser los 1500 de siempre,  ya los que vamos a la NCA es por un sentimiento y sabemos a lo que vamos y lo que es la segunda B y nadie obliga a nadie a ir a un sitio aunque te regalen una entrada.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #74 el: 01 de Abril de 2019, 10:40:38 am »
Pues un mazazo lo de ayer como para todos vosotros.
No se que pasa, ayer el equipo salió presionando, haciendo faltas continuas por exceso de intensidad, tuvimos una clara de Néstor, varios centros al área con peligro... en condiciones normales lo suficiente seguramente para hacer el primero, luego está claro que físicamente no estamos bien y a la que se pierde fuelle, el rival crece y llega el gol en contra de turno.

Sólo empezar la segunda parte tuvimos la oportunidad de oro con el penalty y cuando estás en una dinámica así pues parece que nada sale bien. Por cierto, no entiendo los pitos a Gato, ayer para mi en la primera parte, peleó el escudo y fue de los que más presionó y corrió, no es justo silbarle por fallar un penalty, todo y que lo tiró mal (pero  lo falla a veces  hasta Messi) y precisamente también para mi fue un error de Ramírez al cambiarlo, si vas perdiendo, ¿no era mejor situar a Pol de extremo , como así hizo, pero Gato pasarlo a la posición de media punta de Adri Cuevas y este retrasarlo y sacar uno de los 2 medio centros defensivos?.

A tiempo estamos de todo pero el equipo animicamente está muy mal, faltan jugadores claves (Aleix Coch ya lo perdimos hace tiempo pero otros como Sanchón parece que tampoco lo recuperamos) y somos el favorito más claro para el descenso.. incluso el Alcoyano que venía en dinámica como la nuestra ayer si supo remontar un 0-1 en su campo.

Y ya por último lo de regalar entradas para un partido en concreto está bien, pero tampoco por costumbre, la imagen de ayer saltando muchos al campo cuando la mayoría de socios nos costaba  levantarnos del asiento y con el pensamiento  ya en el último descenso a tercera y como se puede repetir la historia, aparte luego de los comentarios que se escuchan de que malos son, no me extraña que no ganen, ¿esto es futbol? anda que igual que ver un partido del barça... pues prefiero ser los 1500 de siempre,  ya los que vamos a la NCA es por un sentimiento y sabemos a lo que vamos y lo que es la segunda B y nadie obliga a nadie a ir a un sitio aunque te regalen una entrada.
Yo aquí discrepo un poco. Lo de ayer fue bochornoso en el sentido de que se perdió el partido y la gente saltó al campo ¿para celebrar qué? Se entendería si nos salvamos. En el tema entradas, la verdad que prefiero ver el estadio con 5 o 6000 personas que con 2000. Este hecho puede hacer que los jugadores estén más motivados a la vez que el rival más cagado y la tripleta arbitral igual. Lo que hace falta es que pongan un poco más de seguridad y que los padres de algunos chavales sean un poco más responsables.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Darth

• Infantil
« Respondre #75 el: 01 de Abril de 2019, 13:45:51 pm »
No le déis tantas vueltas a lo de "la gente" que saltó al campo. Eran niños, todos eran niños, me parece normal incluso....
Otra cosa son ciertos comentarios y los pitos a Gato, por ejemplo cosa que sí perjudica al equipo. Yo no tengo nada que reprochar a los jugadores.... Al entrenador, y a la directiva sí pero no a los jugadores que por cierto no han cobrado este mes....

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #76 el: 01 de Abril de 2019, 15:02:23 pm »
Totalmente de acuerdo,, una cosa es ser exigente y otra i****** para silbar a uno de los nuestros, con la que nos estamos jugando. Si Gato llega a reaccionar en caliente encarandose a la grada tambien se estaria autocesando como dicen de Seligrat?
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #77 el: 01 de Abril de 2019, 15:09:30 pm »
Totalmente de acuerdo,, una cosa es ser exigente y otra i****** para silbar a uno de los nuestros, con la que nos estamos jugando. Si Gato llega a reaccionar en caliente encarandose a la grada tambien se estaria autocesando como dicen de Seligrat?

Censuro totalmente los insultos a los jugadores pero tú lo has dicho, Seligrat recorrió 50 metros para dirigirse a los aficionados, cuando lo normal era coger el camino del túnel de vestuarios y Gato siguió dejándose la piel en el campo. Eso ubica a uno y otro...