Autor Tema: Jda 31: SABADELL - VALÈNCIA M (31/03, 17h)  (Llegit 11414 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Jda 31: SABADELL - VALÈNCIA M (31/03, 17h)
« el: 25 de de 2019, 21:46:38 pm »
Potser un dels partits més trascendents dels darrers quatre anys

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Jda 31: SABADELL - VALÈNCIA M (31/03, 17h)
« Respondre #1 el: 25 de de 2019, 22:49:28 pm »
S'està parlant en diversos grups de fer quelcom diferent a la grada. Una de les propostes que he vist i que més m'han agradat, seria la de portar globus blaus i blancs per a fer molt color a les grades. I si a més els fem anar a munt i a vall de les grades, pot ser motiu de que ens animem a fer coses i a cridar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #2 el: 26 de de 2019, 01:32:29 am »
Potser un dels partits més trascendents dels darrers quatre anys

Res, el partit més trascendent sempre és el següent. Si us plau, no li fotem més pressió del compte a l'equip!

Jo a l'equip només li demano que surtin a fer un bon partit de futbol, res més. Espero que PRESSIONIN fins a l'extenuació i no que es quedin al darrere esperant al València B (com moltes vegades he vist aquesta temporada). Si ens posem per davant, si estem empatant o si ens marquen, hem de PRESSIONAR IGUAL. I si fem un gol, doncs a buscar el segon. No vull veure un equip nerviós i espantat al darrere jugant amb el marcador o amb el temps que resti. Collons, que es DEIXIN LA VIDA EN EL CAMP (el del València B sobretot) I INTENTIN JUGAR A FUTBOL (el que sàpiguen). Si fan això, jo personalment em sentiré satisfet. És un joc i a vegades es guanya i altres vegades (temporades) es perd. Prou de dramatismes, deixem-los tranquils. Això sí, com he dit: demanaria que es veiés un equip valent i agressiu.

I l'afició podem fer el que volguem, que cadasqú faci en cada moment el que cregui més convenient. Jo ho tinc bastant clar. Honor  :bandera

PD. Quico, sigues tu mateix; con las botas puestas, con honor!
« Darrera modificació: 26 de de 2019, 01:36:34 am per jarisacat »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #3 el: 26 de de 2019, 12:58:50 pm »
Jo només demano els 3 punts, peró sobretot no perdre!!

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
Visca el Sabadell!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #5 el: 26 de de 2019, 14:56:21 pm »
L any q vam baixar a tercera vam anar caminant fins Terrassa i tot.No és qüestió d afició sinó implicació jugadors.Penso q falta treball i entrenen poc.Doble sesió fins final temporada

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #6 el: 26 de de 2019, 15:51:40 pm »
L any q vam baixar a tercera vam anar caminant fins Terrassa i tot.No és qüestió d afició sinó implicació jugadors.Penso q falta treball i entrenen poc.Doble sesió fins final temporada

Estic totalment d'acord. Entrenar a tope, fisioteràpia, el que sigui, tàctiques, jugades assatjades, totes les hores necessàries i més  si convé. És molt fàcil dir-ho però entenc que és la seva feina. I la seva feina és, com a mínim, seguir a 2a B.
FORÇA SABADELL

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #7 el: 26 de de 2019, 16:08:05 pm »
És q entrene 2 ó 3 hores cada dia.Sesió a les tardas.Si és massa cansament físic, doncs es fa terapia psicológica,anàli vídeo. Segur q amb més treball s hauria pogut evitar gols com el de Cornellà.Jo faria una petició conjunta que dediquesin més hores i treball. És el mínim a demanar.Ja vereu com guanyen per no treballar per les tardas

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 27 de de 2019, 10:34:36 am »
L'Esteve sap molt de Marketing i jo trobo a faltar veure tota la ciutat i rodalies encartellada pel partit de diumenge. Sembla que no, pero hi ha una gran part de la gent de Sabadell i rodalies que no saben ni tan sols que juga el Sabadell aquest diumenge i molt menys que ens estem jugant el futur d'un club de 116 d'història.

Si no es fa res al respecte des del club, proposo juntar uns quants socis i realitzar encartellada pels partits que resten a casa: Castellón, Lleida i Ejea :ok
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 27 de de 2019, 10:55:56 am »
L'Esteve sap molt de Marketing i jo trobo a faltar veure tota la ciutat i rodalies encartellada pel partit de diumenge. Sembla que no, pero hi ha una gran part de la gent de Sabadell i rodalies que no saben ni tan sols que juga el Sabadell aquest diumenge i molt menys que ens estem jugant el futur d'un club de 116 d'història.

Si no es fa res al respecte des del club, proposo juntar uns quants socis i realitzar encartellada pels partits que resten a casa: Castellón, Lleida i Ejea :ok

Amb això tens molta raó. La gent de Sabadell no se n'entera. Ja sé que avui en dia tot funciona a través de les xarxes però No tothom està enganxat al twiter i facebook mirant les notícies del CE Sabadell.
Cal omplir tots els carrers importants, els cines, etc.  de banderoles com es feia abans. Així tothom ho veuria!!!!
I aquest tipus de publicitat no crec que sigui gaire cara.
FORÇA SABADELL

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #10 el: 29 de de 2019, 12:07:10 pm »
Venga companys

Realment vaig poder veure el partit contra el llevant i crec que el resultat va ser força injust, res a veure amb la resta de partits a fora.

Es cert que la defensa es de joguina, pero es que ens van fer 3 gols i prou. Nosaltres vam jugar bé i vam tenir ocasions, per tant el mestalla no pot escaparse viu.

Guanyarem.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #11 el: 29 de de 2019, 17:46:31 pm »

Amb això tens molta raó. La gent de Sabadell no se n'entera. Ja sé que avui en dia tot funciona a través de les xarxes però No tothom està enganxat al twiter i facebook mirant les notícies del CE Sabadell.
Cal omplir tots els carrers importants, els cines, etc.  de banderoles com es feia abans. Així tothom ho veuria!!!!
I aquest tipus de publicitat no crec que sigui gaire cara.
No se si omplint els carrers de propaganda vindria mes gent però el dia del cornella es van donar 5.000 entrades i al camp erem 4800 si descomtem els socis on son els 2.000 que no hi eran, no serà perque no ho sabien. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #12 el: 29 de de 2019, 18:35:06 pm »
Es molt més efectiu posar les entrades a un preu simbòlic (2€ per exemple) que regalarles. SEMPRE !!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 29 de de 2019, 19:07:43 pm »
Es molt més efectiu posar les entrades a un preu simbòlic (2€ per exemple) que regalarles. SEMPRE !!
aquest diumenge son a 5€ ja veurem, i amb risc de pluja :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 29 de de 2019, 19:37:32 pm »
aquest diumenge son a 5€ ja veurem, i amb risc de pluja :mmmm
Tinc la sensació que aquest diumenge serem poc més dels 2000 de sempre. Hi ha risc de pluja i el ritme d'entrades ni de bon tros és el de fa dues setmanes. Això no ajudarà a l'equip. Ja ens podem anar preparant per anant fent un "pleno" d'espectadors contra el Castellón, Lleida i Ejea... i que el temps acompanyi.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 29 de de 2019, 19:45:44 pm »
aquest partit s'ha de guanyar si o si  :mmmm encara que siguem 2
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #16 el: 29 de de 2019, 20:53:56 pm »

Si no es guanya entrarem en el corredor de la mort (perdò per l'exemple)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #17 el: 30 de de 2019, 06:49:17 am »

de fet un cop retirat l'Ontinyent i repartit els punt ja hi som  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #18 el: 30 de de 2019, 08:18:15 am »

de fet un cop retirat l'Ontinyent i repartit els punt ja hi som  :mmmm

JA TOCA GUANYAR, ENS EN SORTIREM!!!! :balla :balla :balla :balla :balla
FORÇA SABADELL

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #19 el: 30 de de 2019, 09:28:58 am »
És que si no hi ha implicació per part dels jugadors, la gent es cansa.
Si no es guanya, espero alguna reacció a partir de dilluns. Canvi tècnic i sinó a entrenar doble fins al final de temporada. Però no es pot continuar així, setmana darrerra setmana. O es posen les piles o una mica de mà dura que ja vant sent hora