Potser un dels partits més trascendents dels darrers quatre anys
Res,
el partit més trascendent sempre és el següent. Si us plau, no li fotem més pressió del compte a l'equip!
Jo a l'equip només li demano que surtin a fer un bon partit de futbol, res més. Espero que PRESSIONIN fins a l'extenuació i no que es quedin al darrere esperant al València B (com moltes vegades he vist aquesta temporada). Si ens posem per davant, si estem empatant o si ens marquen, hem de PRESSIONAR IGUAL. I si fem un gol, doncs a buscar el segon. No vull veure un equip nerviós i espantat al darrere jugant amb el marcador o amb el temps que resti. Collons, que es DEIXIN LA VIDA EN EL CAMP (el del València B sobretot) I INTENTIN JUGAR A FUTBOL (el que sàpiguen). Si fan això, jo personalment em sentiré satisfet. És un joc i a vegades es guanya i altres vegades (temporades) es perd. Prou de dramatismes, deixem-los tranquils. Això sí, com he dit: demanaria que es veiés un equip valent i agressiu.
I l'afició podem fer el que volguem, que cadasqú faci en cada moment el que cregui més convenient. Jo ho tinc bastant clar. Honor
PD. Quico, sigues tu mateix; con las botas puestas, con honor!