Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: furia_sbd en 02 de Abril de 2019, 12:24:38 pmUs imagineu a Anibal Zurdo de segon entrenador i a De Navas d'entrenador de porters? I ja ho fariem! Jo avui només vull imaginar una caravana arlequinada històrica cap a Olot, amb almenys els 2500 arlequinats que solen anar pel camp, i salvar-nos al darrer minut per cordons
Us imagineu a Anibal Zurdo de segon entrenador i a De Navas d'entrenador de porters? I ja ho fariem!
Cita de: kitanovsky en 02 de Abril de 2019, 12:30:41 pmCita de: furia_sbd en 02 de Abril de 2019, 12:24:38 pmUs imagineu a Anibal Zurdo de segon entrenador i a De Navas d'entrenador de porters? I ja ho fariem! Jo avui només vull imaginar una caravana arlequinada històrica cap a Olot, amb almenys els 2500 arlequinats que solen anar pel camp, i salvar-nos al darrer minut per cordonsTotalment d'acord amb tu, company., un Olot arlequinat! (amb final feliç per a tots).
Però perdoneu... Per què parleu tant del partit amb l'Olot? Si seguim així, arribarem absolutament morts!
Cita de: J.R.G. en 02 de Abril de 2019, 15:10:08 pmPerò perdoneu... Per què parleu tant del partit amb l'Olot? Si seguim així, arribarem absolutament morts!Collons company això es una oda al optimisme, no al pessimisme, vinga animat, que en surtirem
Cita de: o rei marañon en 02 de Abril de 2019, 15:14:32 pmCita de: J.R.G. en 02 de Abril de 2019, 15:10:08 pmPerò perdoneu... Per què parleu tant del partit amb l'Olot? Si seguim així, arribarem absolutament morts!Collons company això es una oda al optimisme, no al pessimisme, vinga animat, que en surtiremÉs cert, ara ho veig. Però no m'agrada la idea que es parli tant de partits a dos mesos vista, quan el partit més important és el proper.Jo no vull caravana arlequinada a Olot, jo vull guanyar els quatre pròxims partits i fer intrascendents els tres últims...Així va bé, el nivell d'optimisme?
Cita de: J.R.G. en 02 de Abril de 2019, 15:10:08 pmPerò perdoneu... Per què parleu tant del partit amb l'Olot? Si seguim així, arribarem absolutament morts!Ja tens raó ja. La caravana arlequinada l'hem de fer ja aquesta setmana acostant-nos a Badalona. I a veure si les penyes o el club monten autocars o venen entrades anticipades.
Us donaré un altre motiu per ser optimista, estic miran el Villarreal-Barça i per un cop a la vida sóc cule, el Villarreal pot baixar, i si baixa arrastrará al villarreal B, només quedaran dues places de descens, al loro que no estamos tan mal