Autor Tema: Jda. 32 - TOTS A BADALONA !!! (7 abril, 17h)  (Llegit 7258 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
Re:Jda. 32 - TOTS A BADALONA !!! (7 abril, 17h)
« Respondre #20 el: 07 de Abril de 2019, 18:52:48 pm »
Injustisima derrota pero es lo que hay. El año que viene derbi

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
« Respondre #21 el: 07 de Abril de 2019, 18:56:02 pm »
La sort no ens acompanya pero està clar que no estem en descens per mala sort. Per punts encara es pot salvar. Ara, la dinàmica negativa que portem, sembla que res ni ningú la pugui canviar...
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 07 de Abril de 2019, 18:56:26 pm »
No pudo ser, pero esta vez creo que se intentó, hay tiempo y puntos para sacar esto adelante, ahora hay una semana de por medio para preparar el próximo partido, hay que sumar los tres puntos en la NCA.

ÁNIMO A TODOS

¡VAMOS QUE PODEMOS!
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #23 el: 07 de Abril de 2019, 19:00:31 pm »
 Tot el que vulgueu, pero quan ens estem jugant el descens,  no pot ser q al minut 20 la posesio sigui del 83 al 17%
Hem tornat !

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #24 el: 07 de Abril de 2019, 19:02:02 pm »
Si arribes 5 cops i l'arbitre obvia un penalt clarissim, assenyala un fora de joc injust que deixava un jugador sol i no assenyala una falta clara que deixava Arturo sol davant el porter, doncs impossible guanyar.
Crec que el plantejament era l'encertat, aguantar dos quarts de partit i tractar de revolucionar el partit en l'ultima fase.
Crec que s'han deixat la pell però la sort no acompanya.
La cosa es complica però em de ser positius per obligació més que no pas per convicció.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #25 el: 07 de Abril de 2019, 19:07:02 pm »
Tot el que vulgueu, pero quan ens estem jugant el descens,  no pot ser q al minut 20 la posesio sigui del 83 al 17%
Jo crec que en aquests partits no pots anar a tenir la pilota, basicament perque no tens ni confiança ni mecanismes instaurats. L'unica via es ser solids , no cometre errors i esperar a tenir alguna ocassio.
Avui malauradament em comes un error defensiu que ens ha fet perdre.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #26 el: 07 de Abril de 2019, 19:07:38 pm »
No pudo ser, pero esta vez creo que se intentó, hay tiempo y puntos para sacar esto adelante, ahora hay una semana de por medio para preparar el próximo partido, hay que sumar los tres puntos en la NCA.

ÁNIMO A TODOS

¡VAMOS QUE PODEMOS!

Grande, por fin un comentario positivo. Hay que agarrarse a cualquier cosa. La esperanza es lo último que se pierde.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #27 el: 07 de Abril de 2019, 19:08:10 pm »
Penseu q ens han pitat 4 penals... I els hem fallat tots...
Hem tornat !

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #28 el: 07 de Abril de 2019, 19:08:51 pm »
Molt millor que en els darrers partits, tot i l'errada monumental de Migue, que ha regalat en una mala cessió al porter el gol al Badalona.

Al menys, plantejament més coherent, alineació més coherent, i canvis coherents.  Algunes oportunitats, desencert i algunes decisions arbitrals que ens han perjudicat.

En fi, està tot molt ajustat, i cada partit serà una final. A patir a cada partit, que podem !!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #29 el: 07 de Abril de 2019, 19:11:16 pm »
Crec que ha estat més mala sort amb la jugada del gol i l’àrbitre que cap altra cosa.
CAL APROFITAR LA DINÀMICA DEL LLEIDA PER GUANYAR!!
Jugant com avui peró sense la errada, el partit es nostre!

EM NEGO DE PARLAR DE TERCERA, estem a 1 punt de playout.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #30 el: 07 de Abril de 2019, 19:16:45 pm »
Crec que ha estat més mala sort amb la jugada del gol i l’àrbitre que cap altra cosa.

Aquest equip esta mort i enterrat,i fa messos que vinc dient que anem directes a tercera

Per cert,increible que un dinosaurio com migue que te 400 anys,foti una errada tant i tant greu regalant el gol

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 786
« Respondre #31 el: 07 de Abril de 2019, 19:35:01 pm »
Un partit més i continuem sent les mares en defensa. Ja començo a pensar que hi ha jugadors "quinto columnistas" (vol dir que téns l'enemic dins teu) perquè si no falla un, falla l'altre; quan el BDN havia deixat d'apretar i es veia l'equip que podia fer algo. Tot i això, crec que és el primer cop en la temporada que l'equip, després de rebre gol, no queda atordit i intenta tirar endavant.

A la 2a més de lo mateix  amb el fora de joc (dubtós, com a mínim), el penal no assenyalat, Morales parant els xuts i les lamentacions per les ocasions fallades.

Al final, prefereixo quedar-me amb lo positiu, avui he vist una actitut diferent i m'ha agradat. Crec que diumenge guanyem al Lleida però caldrà no fotre un regal com a cada partit.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #32 el: 07 de Abril de 2019, 19:44:34 pm »
 Ojo q el Lleida estrenarà entrenador.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #33 el: 07 de Abril de 2019, 19:57:21 pm »
Ojo q el Lleida estrenarà entrenador.

Ni amb aixó tindrem sort

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2810
« Respondre #34 el: 07 de Abril de 2019, 21:18:26 pm »

Estic d'acord amb tu!!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #35 el: 07 de Abril de 2019, 22:00:53 pm »
Creo que nos acordaremos mucho de los dos puntos que se nos escaparon el el 94 contra el Cornellá... Con ellos, aún estaríamos fuera del descenso.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #36 el: 07 de Abril de 2019, 22:12:20 pm »

Vem baixar a 3a el 13 de Gener a les 18h tot lo demés es la crònica de una mort anunciada
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #37 el: 07 de Abril de 2019, 22:58:18 pm »
Molt millor que en els darrers partits, tot i l'errada monumental de Migue, que ha regalat en una mala cessió al porter el gol al Badalona.

Al menys, plantejament més coherent, alineació més coherent, i canvis coherents.  Algunes oportunitats, desencert i algunes decisions arbitrals que ens han perjudicat.

En fi, està tot molt ajustat, i cada partit serà una final. A patir a cada partit, que podem !!!

Totalment d'acord. Avui, millor, no mereixíem perdre. L'equip m'ha agradat més, s'ha pressionat una miqueta més que d'altres vegades i a la segona part s'ha intentat de forma molt correcte diria jo. El canvis també ok. Cal no defallir, tal com diu chemanez, està tot molt apretat per baix. No està tot perdut, ni molt menys. La setmana vinent una nova oportunitat.
Honor!  :bandera

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #38 el: 07 de Abril de 2019, 23:22:58 pm »
Dramatic pero cert, el problema esta en la base, la confeccio de l equip, el porter no para res, teniam en Valentin ke ho feia tot malament i avui titular i cumplint, Migue no hauria d estar jugant a segona B i menys de titular per fi lhan substituit..... mireu si estem malament ke Gato amb l acabat ke esta acaba jugant hagi ki hagi a la banqueta, si parlem de davanters es per plorar,,,,, bueno es el que tenim i hem d estar amb ells per intentar salvar la categoria despres ja en parlarem

Connectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1788
« Respondre #39 el: 07 de Abril de 2019, 23:58:49 pm »
He estat al partit i estic fotut com tots. A mica en mica estic recuperant l'optimisme.
Primera part molt dolenta i millor la segona amb canvis encertats.
Tot i que Hidalgo hauria d'haver vingut fa un mes és el que hi ha i crec que donarà la tecla el proper partit.
Positiu: Arturo molt bé ( excepte el gol ) i l'atreviment d'Hidalgo cremant tots els cartutxos al final.
Negatiu: a part de la falta de gol, la fallada típica en defensa i porter que no para una. Roberto el veig molt nerviós i dubitatiu. 
L'àrbitre no ens ha ajudat ni mica, cert, però jo estava allà i la jugada de les mans m'ha passat desapercebuda, pot passar que l'àrbitre no la vegi, no hem de dependre de si ens piten penal o no i després cal marcar-lo. També dir que la jugada que Arturo marxava sol m'ha semblat que es tirava quan tenia més opcions. Són els meus punts de vista en directe sense haver vist les imatges.

El proper partit potser no el podré veure ja que segurament ja estaré de vacances de Setmana Santa, potser el gafe sóc jo i així guanyem! Cal animar-se i no perdre la fe, posaré un ciri allà on vagi :laugh2: