Gran partit avui. S'ha notat que hi havia tensió i que els dos equips arribaven en una dinàmica fotuda. M'agrada veure que els detallets que es varen veure el dia del Badalona, avui continuen, l'equip s'ha adaptat i només provaran a canviar les peçes que no acabin de rutllar o les que millor i vagin (Capó i Gato).
M'ha agradat veure com TOTS ho han deixat tot al camp, així dóna gust anar-hi i estar al costat dels jugadors; Hidalgo i Juvenal els han dotat d'un caràcter extra per afrontar la situació. A part d'això, tot segueix igual i així morirem o sobreviurem.
Gato de 10, imperial, el MVP del partit de llarg. Estava a tots llocs i ajudant a treure la pilota, a recuperar...Qui ens ho havia de dir. Benvingut sigui.
Capó, ha cuallat un gran partit a la defensa. Un cop més responent i sense complicacions, ni errades. ¿Adéu Migue, segon intent?
Roberto, pels pals que li dono, avui l'he vist segur en les sortides i tot bé.
Àngel amb la que ha salvat al final. Els últims minuts em rondava pel cap un Cornellà 2.0 i estava acollonit.
El penal/falta a Pol poc abans del final era molt clar i l'àrbitre ha volgut passar d'ell, quin c*****.
M'han dit que la jugada que acaba amb gol del Lleida no era fora de joc, no he vist les imatges a tv però bé, m'és igual.
Espero que aquest triomf ens doni més esperança i no ens veiem abocats. Ho hem de gaudir; i ja pensarem en un parell de dies amb l'Hércules, que ja ens toca.
PD, no m'agrada veure l'Olot que s'apropa a la zona vermella, només tenen +6 nostre. Prefereixo que estiguin salvats i no que els dos ens juguem algo (també em serveix a la vicerversa, que s'ho juguin ells).