Autor Tema: Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.  (Llegit 10608 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
El més important es no perdre, peró una victòria seria mitja permanència en una setmana crucial.
En tan sols set dies, ens juguem dos partits que ens poden donar la permanència o el descens virtual, tot i que crec que seguirem tots per allà barrejats.

S’esperen moltíssims seguidors de Castelló.
« Darrera modificació: 22 de Abril de 2019, 13:37:06 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat MIKE

• Infantil
  • Missatges: 224
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart
« Respondre #1 el: 21 de Abril de 2019, 13:04:58 pm »
Bon dia ! Comparteixo la visió del kita. Hem de ser optimistes. Amb el Lleida varem demostrar que hi ha potencial de salvació, i amb el Castelló es pot guanyar. Atents avui amb el Valencia B i el Castelló - Ejea de la tarda.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #2 el: 22 de Abril de 2019, 12:31:22 pm »
Afrontamos el partido colistas y con bajas muy sensibles. Además, se prevee desplazamiento masivo del Castellón.

Así que ya sabemos, a apretar los dientes más que nunca, a arrastrar más gente que nunca, a hacer el día del fútbol base o como sea, pero a llenar el campo... y a animar tod@s, nos puede ir no ya el descenso sino la entidad en este partido.

Y no estoy completamente de acuerdo eh... para mí si este partido lo perdemos tenemos pié y medio en Tercera y si lo empatamos los dos equipos tenemos un pié en Tercera División... así que sólo vale ganar.

Endavant Sabadell!!!!!

Salut!!

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #3 el: 22 de Abril de 2019, 13:12:23 pm »
Afrontamos el partido colistas y con bajas muy sensibles. Además, se prevee desplazamiento masivo del Castellón.

Así que ya sabemos, a apretar los dientes más que nunca, a arrastrar más gente que nunca, a hacer el día del fútbol base o como sea, pero a llenar el campo... y a animar tod@s, nos puede ir no ya el descenso sino la entidad en este partido.

Y no estoy completamente de acuerdo eh... para mí si este partido lo perdemos tenemos pié y medio en Tercera y si lo empatamos los dos equipos tenemos un pié en Tercera División... así que sólo vale ganar.

Endavant Sabadell!!!!!

Salut!!

Este equipo hace meses que es de tercera division,solo falta culminarlo matematicamente,es mas,dificil veo ganar algun partido de los que quedan,este equipo esta muerto

Y tranquilo que no peligra nada,ni caso de los cenizos...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #4 el: 22 de Abril de 2019, 20:36:19 pm »
Explica creative sisplau, q sincerament, el tema "conseqüències de baixar a 3a" em menja per dins

Desconnectat kitanovsky

• President
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #5 el: 22 de Abril de 2019, 22:02:56 pm »
Explica creative sisplau, q sincerament, el tema "conseqüències de baixar a 3a" em menja per dins

A mi no em menja per si desapareixem, sinó pels camps que visitariem

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #6 el: 22 de Abril de 2019, 23:24:06 pm »

Com diu el kita,el problema es jugar a tercera...pero la continuitat del club ni perilla ara,ni perillara a 3ª...ni va perillar fa dos anys,per molt que venguin la moto a la radio o al diari

Per exemple fa dos anys es va vendre que el flipat de hummel,va salvar el club de gairebe desapareixer...i no es veritat,un grup de sabadellencs(i alguns ex jugadors) estaven preparats per agafar el club a ultima hora si no venia ningu

I aquest any si calzada marxa,ja sigui a 2ªB o 3ª existeix gent que vol entrar al club...

Que si es cert que calzada pensa en marxar,quina decepcio seria...tanta entrevista venent projecte minim a 4 anys vista,parlant de muscul financer...i en poc mes d'un any on esta tot aixo?     

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #7 el: 23 de Abril de 2019, 05:03:29 am »

Endavant Sabadell!!!!!

Salut!!

Este equipo hace meses que es de tercera division,solo falta culminarlo matematicamente,es mas,dificil veo ganar algun partido de los que quedan,este equipo esta muerto

Y tranquilo que no peligra nada,ni caso de los cenizos...

Disculpes per adelantat, no em considero pesimista, sí bastant realista en cualsevol situació i estic d'acord amb el company creative, fa mesos que anuncío un clar síntoma de descens de categoría que ojalá no tingui raó pero no tinc absolutament cap argument per defensar lo contrari, CAP

Guanyar al Castellón? Firmo l'empat
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #8 el: 23 de Abril de 2019, 08:16:58 am »
Haurem de superar molts enfrontaments directes on un o altre -o tots dos- sumaran.
Cal, sobretot, no perdre contra Castelló i Alcoyano i fer 7 punts.

Important guanyar un i empatar l’altre per resoldre contra un Ejea o un Olot que no es jugaran res.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #9 el: 23 de Abril de 2019, 08:24:58 am »

Com diu el kita,el problema es jugar a tercera...pero la continuitat del club ni perilla ara,ni perillara a 3ª...ni va perillar fa dos anys,per molt que venguin la moto a la radio o al diari

Per exemple fa dos anys es va vendre que el flipat de hummel,va salvar el club de gairebe desapareixer...i no es veritat,un grup de sabadellencs(i alguns ex jugadors) estaven preparats per agafar el club a ultima hora si no venia ningu

I aquest any si calzada marxa,ja sigui a 2ªB o 3ª existeix gent que vol entrar al club...

Que si es cert que calzada pensa en marxar,quina decepcio seria...tanta entrevista venent projecte minim a 4 anys vista,parlant de muscul financer...i en poc mes d'un any on esta tot aixo?     

Si sembla que hi ha un grup que ho agafaria en cas de baixar i el sr Calzada decidis marxar, espero que continui pasi el que pasi i que aquesta temporada li hagi servit d'experiencia que una cosa es la teoria i un altra la practica  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #10 el: 23 de Abril de 2019, 09:37:11 am »
Gràcies per les respostes companys.
La veritat és que no acabo d'entendre Calzada, estarem d'acord en que tots i cadascun dels d'aquí, hauríem fitxat al mercat d'hivern per ajudar a salvar la categoria no?
Perquè ell no?
Això és el que em fa pensar que, ja que la jugada no ha sortit com ell pensava, i no només em refereixo a nivell esportiu, sinó que també debia creure que aconseguiria enganxar més a la ciutat, no té tan clara la seva continuïtat tot i aconseguir la permanència.
Tan de bo m'equivoqui, ja que no em desagrada la seva manera de fer, però ho trobo molt extrany.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #11 el: 23 de Abril de 2019, 09:42:02 am »
Doncs jo si que tinc por que el club desapareixi. Ja hem vist molts precedents en els darrers anys i no estem econòmicament per tirar cohets.

Respecte al partit, és un partit que no val l'empat si ens volem salvar. Crec que si guanyem tindrem un peu i mig a la salvació. He vist que els socis tenim 2 entrades i hi ha una promo 2x1 al gol sud. És molt important mobilitzar a gent propera i de confiança. A veure si aconseguim una entrada al voltant de 5.000 espectadors.

Som-hi Sabadell!!!! :clap2 :clap2

PD: aquesta recta i final em recorda la 2004-2005, amb els enfrontaments amb Peralta, etc...
Visca el Sabadell!!

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #12 el: 23 de Abril de 2019, 10:35:07 am »
La gestió de Calzada pot hàver estat bona però esportivament ha sigut fatal i rodejat de gent que també ho ha fet fatal. Han fitxt malament i al mercat d'hivern no s'ha fet res.
I, sincerament, per mi, un president que marxa quan les cose van mal dades o es baixa a tercera vol dir que no és un president que estimi al Sabadell. A més sent el responsable de baixar. No penso que el Sabadell mereixi un president així

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #13 el: 23 de Abril de 2019, 10:55:50 am »
La gestió de Calzada pot hàver estat bona però esportivament ha sigut fatal i rodejat de gent que també ho ha fet fatal. Han fitxt malament i al mercat d'hivern no s'ha fet res.
I, sincerament, per mi, un president que marxa quan les cose van mal dades o es baixa a tercera vol dir que no és un president que estimi al Sabadell. A més sent el responsable de baixar. No penso que el Sabadell mereixi un president així

Si senyor aixi es, estic amb tu i si la ciutat no ha recolzat l'equip com ell esperaba i es pensaba, es perque l'equip no ha creat l'esperança amb bon joc i resusltats que tots esperavem.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #14 el: 23 de Abril de 2019, 11:49:00 am »
El que em refereixo, és que potser Calzada, degut als seus èxits en el "mundillo", pensava que aplicant tot lo que li ha fet anar bé a la vida al Sabadell, faria animar a la gent de la ciutat, i sumat als bons resultats esportius que esperàvem tots, doncs la cosa aniria amunt, tant a la parcela esportiva com a la social.
S'ha trobat que la part social, hem respost els de sempre, els que "ens és igual si la piloteta entra o no, i si estem a 2a A o 3a, que continuarem fent-nos socis i acostant-nos al camp cada 15 dies", però que de la resta de la ciutat (i rodalies) res de res.
S'ha trobat també, que el reclam principal per la resta de la gent, que és si la piloteta entra i ens fa estar a dalt, doncs al no haver passat la primera premisa, doncs no ha respost.
Si a això li sumes que esportivament parlant, la temporada és NEFASTA, doncs la ecuació és fàcil.
Espero i desitjo que continuï, sigui a 2aB o 3a.
Perquè ho desitjo? Perquè crec que si continuem a 2aB, que tan de bo, haurà après la lliçó i pot encertar amb una nova temporada començant de 0.
I en el cas que baixéssim a 3a, prefereixo que sigui ell qui enceti el projecte de tornar a començar des de baix, que no pas ves  a saber qui.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2807
« Respondre #15 el: 23 de Abril de 2019, 11:53:20 am »

Si senyor aixi es, estic amb tu i si la ciutat no ha recolzat l'equip com ell esperaba i es pensaba, es perque l'equip no ha creat l'esperança amb bon joc i resusltats que tots esperavem.

Totalment d'acord. I, a més, penso que Calzada no pot abandonar el baixell així com així. Només pel fet de la possibilitat de poder recuperar a l'equip, el club, no tirar per la borda l'esforç fet fins ara, i, fins i tot per orgull, no pot tirar la tovallola. Si caiem a 3a, doncs haurà de fer el possible per sortir-ne de seguida i demostrar que les coses es poden fer millor. En definitiva, ser valent i posar els xxxxxx a sobre la taula.
FORÇA SABADELL

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #16 el: 23 de Abril de 2019, 14:14:37 pm »
El que em refereixo, és que potser Calzada, degut als seus èxits en el "mundillo", pensava que aplicant tot lo que li ha fet anar bé a la vida al Sabadell, faria animar a la gent de la ciutat, i sumat als bons resultats esportius que esperàvem tots, doncs la cosa aniria amunt, tant a la parcela esportiva com a la social.
S'ha trobat que la part social, hem respost els de sempre, els que "ens és igual si la piloteta entra o no, i si estem a 2a A o 3a, que continuarem fent-nos socis i acostant-nos al camp cada 15 dies", però que de la resta de la ciutat (i rodalies) res de res.
S'ha trobat també, que el reclam principal per la resta de la gent, que és si la piloteta entra i ens fa estar a dalt, doncs al no haver passat la primera premisa, doncs no ha respost.
Si a això li sumes que esportivament parlant, la temporada és NEFASTA, doncs la ecuació és fàcil.
Perquè ho desitjo? Perquè crec que si continuem a 2aB, que tan de bo, haurà après la lliçó i pot encertar amb una nova temporada començant de 0.
I en el cas que baixéssim a 3a, prefereixo que sigui ell qui enceti el projecte de tornar a començar des de baix, que no pas ves  a saber qui.

Tampoc era difícil de veure-ho. Sinó, quanta gent aniria al Camp Nou si el Barça acabés 14è tres temporades seguides? I a 2a a mitja taula?

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #17 el: 23 de Abril de 2019, 14:53:22 pm »

Tinc 64 anys i sempre i escoltat la cançó que porta per títol -gent interessada-gente interesada- pero mai i sàpigut qui es el autor de la lletra i de la musica, mai mai mai cap a donat el pas d' agafar el equip, i mireu que an tingut ocasions, si el calzada fot el camp ja podem tancar la parada

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #18 el: 23 de Abril de 2019, 15:12:49 pm »

Tampoc era difícil de veure-ho. Sinó, quanta gent aniria al Camp Nou si el Barça acabés 14è tres temporades seguides? I a 2a a mitja taula?
crec que el 100% d'arlequinats a qui els hi preguntis què els va semblar la gestió de quan es va pujar a 2ªA, et dirà que es va desaprofitar i molt el subidón d'Eibar per enganxar a la gent.
I això crec que és el que esperava l'actual president, pujar a l'equip i llavors fer un atac de marketing brutal per enganxar a molta gent de la ciutat i rodalies.
Pero es troba que en la temporada on pot fer i desfer des que va arribar, ja que la primera no compta, pel que tots sabem, va i es fot una cleca esportiva important.
La maleïda pilota que no entra, i tot es derrumba.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #19 el: 23 de Abril de 2019, 17:55:42 pm »
Tota aquesta gent que diuen que no passa res ,si baixem a tercera ,que tan ens fa que l'equip guanyi o perdi que nosaltres seguirem anant-hi ,realment té sang a les venes o son part interesada que l'equip se la foti?
Jo no visc fa molts anys a la ciutat,vaig ser soci de l'any 82 al 1999 ,tinc 43 anys ,el dissabte estarè a la NCA,desitjant amb totes les forces que l'equip guanyi perque sobretot el sabadell no baixi de categoria i algun dia torni a 1 divisió,el més rapidament possible ,els 2 anyets que jo vaig viure ja no van ser espectaculars no,directament han sigut els 2 millors anys de la meva vida a tots els nivells.
I senyors en molts partits de 1A el camp presentava mitja entrada,el tema es que va haver-hi un president que pel motiu que sigui se li va fotre entre cella i cella puja l'equip a l'elit altre cop i ho va aconseguir,evidentment eren altres temps més de veritat no com ara que son temps de plàstic i aparences.