Autor Tema: Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.  (Llegit 10601 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #60 el: 28 de Abril de 2019, 13:18:04 pm »
Ahir va perdre Conquense i nosaltres vam guanyar al Castelló. I ara mateix estan perdent Alcoyano, Teruel i Mestalla. Resem perque acabi tot així.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #61 el: 28 de Abril de 2019, 13:57:03 pm »
Jornada rodona, perd el Valencia Mestalla, perd Teruel i perd Alcoyano contra Ejea.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #62 el: 28 de Abril de 2019, 14:13:05 pm »
Simplement...

JORNADA
RODONA

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #63 el: 28 de Abril de 2019, 14:31:08 pm »
 :anims  algú dubte que ens  salvarem?

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #64 el: 28 de Abril de 2019, 14:49:26 pm »
No puc deixar d'escolat el tall del Garcés, de veure el gol d'Arturo una i altra vegada, de veure com l'afició saltava i cridava com si estiguessin posseits :)

Davant d'aquest espectacle, només es pot dir Honor al CES!

Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #65 el: 28 de Abril de 2019, 17:39:32 pm »
Increible el que hem viscut avui a la NCA, estavem desolats al minut 90 i hem sortit amb una alegria brutal, ens en sortirem ¡¡¡¡¡ felicitats a tothom  ¡¡¡

https://youtu.be/Fm4mHblAFyg

https://youtu.be/lUKwoKToluQ

He plorat i tot veïent les repeticions
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #66 el: 28 de Abril de 2019, 18:19:05 pm »
:anims  algú dubte que ens  salvarem?

Desprès de la eufòria he de respondre que sí.

Siguem sincers, encara alguns no entenem que va passar en 3min.

-El Castellón airrba 1 vegada i marca
-Roberto es queda a mitja sortida evidenciant el que tots sabem
-Amb l'1-1,la primera arribada al área sembla falta que l'árbitre podía haver pitat perfectament (Primera part del miracle)
-Segona jugada cap a la banda també podía pitar falta perfectament (Segona part del miracle)
-La centrada i sobretot la execució del cop de cap d'Arturo es digne de 1a divisió (Tercra part del miracle)1 de cada 10.000
-La pilota pasa per milímetres entre els dits de Campos i el pal just (Miracle)

Dit això soc dels que creu que el miracles passen cuan els treballes, cuan hi creus, cuan ho lluites i en aquest punt l' enhorabona passi el que passi a Hidalgo-Juvenal

HONOR

Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #67 el: 28 de Abril de 2019, 19:25:39 pm »
Per desgràcia no vaig poder veure el partit, vaig anar-lo seguint per les xarxes socials i a estones per RS.
No estava massa nerviós però després del 1-0 si que m'hi vaig posar, després m'arriba per Whats el 1-1 i quasi m'agafa alguna cosa de la mala llet que vaig agafar, em veia a tercera, de seguida m'arriba el Whats del 2-1 i no m'ho podia creure, MIRACLE a la Creu Alta, brutal, com hagués desitjat estar allà !!!
Crec que ha estat un encert fitxar Hidalgo/Juvenal.
Ho tenim a tocar, si no perdem a Alcoi crec que ja quasi ho tindrem  :thumbsup:

Connectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2807
« Respondre #68 el: 28 de Abril de 2019, 20:00:16 pm »
Increible el que hem viscut avui a la NCA, estavem desolats al minut 90 i hem sortit amb una alegria brutal, ens en sortirem ¡¡¡¡¡ felicitats a tothom  ¡¡¡

https://youtu.be/Fm4mHblAFyg

https://youtu.be/lUKwoKToluQ
Mare meva, no em cansaré mai de veure el segon gol. Quina jugada de Adri Cuevas i impecable rematada d'Arturo... Ens enrecordarem d'aquest partit.

brutal!!!
FORÇA SABADELL

Connectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #69 el: 28 de Abril de 2019, 20:10:13 pm »
Ara, sobretot, cal no baixar la guàrdia. A Alcoi s'ha de puntuar sí o sí. Estem en la bona línia, sobretot NO BAIXAR LA GUÀRDIA. Estic segur que si juguem amb la mateixa trempera que ahir, vindrem molt contents d'Alcoi. :balla :balla
FORÇA SABADELL

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #70 el: 29 de Abril de 2019, 00:21:01 am »
Nada de ir a puntuar en Alcoy, tenemos que ir a ganar; a aprovechar el plus de confianza que te da la euforia y los posibles nervios del Alcoyano.

Desde el primer minuto, a por la victoria! Nada de especulación!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #71 el: 29 de Abril de 2019, 01:15:02 am »
Brutal el final, aquests moments són la grandesa d'aquest esport.

Bon partit dels nostres jugadors, jugant des del principi per guanyar i sent molt superiors al rival, però un cop més ha costat una bastant trobar la porteria i quan ho hem aconseguit amb el gol de Capó no ho hem sabut consevar. Però quan lluites amb determinació i fas les coses bastant o molt bé, la sort t'acostuma a acompanyar i els resultats van arribant; a Alacant no, però a casa contra el Lleida i el Castellón, sí. En fi, VICTÒRIA (com la del dia del Lleida) IMPORTANTÍSSIMA.

Magnífic partit de Carlos Cobo, especialment a la primera part, arribant amb força i qualitat a la línia de fons (al menys) un parell de vegades i després posant unes pilotes molt bones a l'àrea del Castelló; a més de controlar perfectament la seva zona en defensa.

Ho sento, però malament Edgar. Molt lent i molt poc productiu per l'equip, al menys a nivell ofensiu.

I també malament la nostra defensa en la jugada del gol del Castelló. Aquí molts heu criticat a Roberto, però tela el nostre central (crec que és Pajarero) i el lateral dret (Capó). És una jugada que comença amb un xut llarg del porter del Castelló des de la seva àrea i el nostre central, en comptes de fer tres passes endavant i rebutjar la pilota amb el cap (ho podia fer perfectament), se'n va cap enrere i deixa que la pilota pugui arribar a un jugador de banda esquerra del Castelló, allà el nostre lateral dret en lloc de pressionar-lo reacciona també tirant-se enrere. Llavors l'extrem del Castelló es treu una centrada boníssima només amb una mica d'oposició en el darrer moment de Pol (molt bé). I el jugador que remata, amb una defensa més valenta o ferma que hagués mantingut una mica la línia es podia haver quedat perfectament en fora de joc. Però amb la nostra no, tenen molta (massa) tendència a correr cap enrere, potser es veuen lents o no tenen prou confiança, no ho sé, però els hi passa habitualment i és un problema perquè la defensa ha de fer unes quantes passes enrere quan cal, però només quan realment cal, si ho fa en excés facilita moltíssim la continuitat de l'atac rival. I a 2a B hi ha bastants davanters als que no se'ls hi pot deixar gaire espai, a tercera igual et serveix, però a 2a B o ja no diguem a 2a A, no.

A veure si contra l'Alcoyano sortim amb la determinació dels darrers partits per guanyar, però estem una mica millor al darrere perquè quan no és un és l'altre...

Honor!  :bandera
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2019, 01:25:56 am per jarisacat »

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #72 el: 29 de Abril de 2019, 10:21:12 am »
Què dir que no hagueu comentat ja....
Mare de Déu quin final de partit, ja tocava que ens somrigués la sort, va ser brutal l'explosió de sentiments amb el 2-1, durant 30 segons no vaig controlar el que feia el meu cos, vaig anar escales amunt disparat fins al matorrals, vaig baixar escales avall i les vaig tornar  a pujar.
Això és el Sabadell.

Connectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #73 el: 29 de Abril de 2019, 10:24:33 am »
Havia d'anar tal i com va anar...ens hem de salvar!!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #74 el: 02 de Maig de 2019, 22:46:34 pm »
Dies després segueixo repassant el partit i al·lucinant. Penso que vàrem jugar molt bé, però que amb una oportunitat que varen tenir, ens van complicar la vida. Per sort, aquest cop va caure la moneda del nostre cantó per sumar tres punts d'or.

Tant de bó ho salvem!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...