Autor Tema: Pels que han vist el partit...  (Llegit 2723 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Pels que han vist el partit...
« el: 24 de Abril de 2005, 23:02:03 pm »
La meva opinió: Juanma Cruz no es davanter, ha de jugar per la banda. Els que heu pogut veure el partit, que tal en juanma en aquesta posició??
També m'agradaria la vostra opinió sobre Polanco, ja que jo hauria apostat o per l'albert martinez o en verde en punta. I si no, el Marc Perez en banda.
Gracies a tots.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Pels que han vist el partit...
« Respondre #1 el: 24 de Abril de 2005, 23:09:36 pm »
jo, amb els q anava, ho he comentat, Juanma no és davanter, no pot jugar al centre, ell necessita camp per poder fer les seves jugadetes.
Polanco avui ha estat espès, no ha entrat en joc i les poques boles de les q disposava no sabia q fer i les perdia.

L'altre cosa q m'ha sorprès molt ha estat els canvis del Sabadell ... Mora n'ha fet 1 !! pq no cambiem més, entren en joc jugadors frescos i revulsius ???
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 24 de Abril de 2005, 23:11:58 pm »
gracies randel.  Veig que no soc l'unic que penso aixi. El polanco a mi no m'agrada per jugar en banda, el veig mes de mig centre.
Pero bueno, lo fet, fet esta i punt. Espero que el tandem mora motoret reflexioni per la seguent setmana (mes ens val)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 24 de Abril de 2005, 23:50:08 pm »
Per les circumstàncies ja estava bé el Polanco a on estava. El que tb està clar és que l'Albert Martínez no es un davanter centre nat i ha entrat molt poc en joc els minuts que ha estat al camp. Avui no s'ha tingut sort i ha sigut un partit lleig per part dels 2 ekips. La pressió ha pogut més amb els nostres jugadors que no han sabut jugar amb trankilitat ;)

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2493
« Respondre #4 el: 25 de Abril de 2005, 01:15:34 am »
S'ha notat molt a faltar en Tariq per a subjectar a la parella de centrals de l'Osca, que per cert eren molt alts. No hem tingut recursos en el joc aeri. En Polanco molt fluix, i en la segona part se li notava manca de to físic. En Juanma Cruz, no ha estat be jugant de punta, i sols ha estat millor entrant per banda dreta, després del retoc tàctic quan ha entrat Albert Martinez a la punta substituint a Marcos. Albert Martínez, fluix, no ha entrat en joc, i se'l notava incòmode, no se si per la posició o per la pressió o si per tot plegat. Cañadas en la seva línea, però s'ha autoexpulsat per dues "rucades".
Un partit dolent, però en el que crec que no em estat inferiors al Osca, i que potser ens ha faltat intensitat.
No entenc tampoc el fet de que només s'hagi fet 1 sol canvi, perque les coses no funcionaven, perdíem, i alguna cosa s'havia de fer..., però de vegades sembla que ens sobrin punts.
A veure si guanyem a la Grama, agafem oxigen i encarem els partits que resten.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 25 de Abril de 2005, 10:01:38 am »
Juanma es extrem, o mitja punta (com va reconeixer, i de pas faig propaganda  :P a l'entrevista q ens va concedir a www.sabadelldeporti va.tk ) pero se li nota molt que a on juga millor es a banda. Ahir, pel centre, anava una mica perdut, pero quan s'escorava una mica a banda, es quan creava més perill. Cañadas no em va decebre, ho va intentar, el que passa es que, malgrat q va ser molt rigurosa, un jugador no pot fer mai aixo, i no es la 1º vegada. Dels errors s'apren. I a Polanco no el veig jo com a extrem Moltes ganes pero poca capacitat de desbordament, crec jo. Soc dels que opina que al centre juga millor. I a banda, al Marc Perez, q es mereix la seva oportunitat.
I pel q fa als canvis, Mora moltes vegades a comentat que aquesta plantilla es molt equilibrada, no hi ha grans diferencies entre els jugadors d'un mateix lloc, i sempre diu q x canviar i quedar-se igual, q no canvia. X axo sempre sol fer pocs canvis. A més, a la banqueta estaven Guerra i Salmerón, q acaben d sortir d'1 lesió i fa força temps q no juguen. Crec q hauria d'aver fet algun altre canvi, x exemple a l'Edjogo pel Cañadas, q portava una tarjeta. Potser hagues marcat com a Sadrià.
I ara, toca guanyar als colomencs. Anim nanus!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 25 de Abril de 2005, 20:41:56 pm »
En Juanma, és extrem, no li demanis el que es volia d'ella Osca, perquè no és davanter centre.
I en Polanco, de mitja-punta, bé, però tampoc va ser el seu dia.

Gràcies a en Ramon, no ens van clavar cap més, però igualment hem perdut l'average (i els punts, que tanta falta mos fan). :(
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #7 el: 25 de Abril de 2005, 20:56:35 pm »
Aixo que diu el mora de que la plantilla equilibrada es una rucada i de les grans. Encara que siguin dos jugadors calcats, no estara millor un que encara no ha jugat que un k porta 50 minuts corrents??

Nose, si ha dit això de veritat, un altra fet que demostra, x mi, que d'experiencia en te ben poca. I si en guerra i en salmeron no entrarien xk sortien de lesio, que fiki a en marc. Fa coses que no entenc :icon_exclaim:

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #8 el: 25 de Abril de 2005, 21:33:56 pm »
lo millor seria com el principi Juanma a la dreta Marc Perez a l'esquerre i Tariq punta no , que jugui albert martinez o guerra o edjogo.
VISCA EL SABADELL