Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Jo tambe soc de no gaire lluny, perque visc a Arbucies, pero aquesta setmana per desgracia dema m'en vaig a Xile i torno el mateix Diumenge, teoricament l'avio arribara a Barcelona el Diumenge a les cinc de la tarda.Jo aquesta tarda anire a buscar les 6 entrades igualment, si l'avio arriba a l'hora, de Barcelona a Olot tinc una hora o hora i mitja, que em puc perdre mitja hora de partit, es igual hi anire igualment.Alla ens veurem aixo no es pot deixa perdre.Salut a totes i tots.Som.mi que ja ho tenim
Jo desde la República Dominicana on visc no tindré altre remei que mirar pantalla de futbolme, twitter i a estones escoltar ràdio Sabadell.Els jugadors han de saber que hi ha gent pendent del partit desde moltes parts del món, cobertura internacional
Jo visc a més de 2.000km d'Olot (nord d'Europa). Diumenge seré a Olot tal i com vaig ser a Novelda, a Mallorca, a Mieres, a Irun, a Eibar...I dilluns al matí vol a les 6am, que s'ha d'anar a treballar.El CES és una religió.
Per cert, una pregunta... on solen vendre bocines per fer soroll i que es puguin entrar al camp. Cal fer soroll !!
Per reds socials la majoria d'aficionats del Castellón pensen que el Sabadell guanyarà segur i que el partit està aparaulat i amb molt de "colegueo". Per tant, ningú li sorpendrà una victòria del Sabadell a Olot. Tot i així, no me'n fio. Els jugadors no poden sortir al camp pensant que ja està tot fet.
Cita de: mss en 17 de Maig de 2019, 01:53:58 amJo desde la República Dominicana on visc no tindré altre remei que mirar pantalla de futbolme, twitter i a estones escoltar ràdio Sabadell.Els jugadors han de saber que hi ha gent pendent del partit desde moltes parts del món, cobertura internacionalcol.lons company, apa que tries malament on viure!! No estaves a Mallorca?
Esta clar q si baixem no serà culpa del Olot si no nostre per la temporada q portem, ara be, NO ENTENDRIA DE CAP MANERA un olot super motivat per guanyar i q ens anesim al pou d tercera, estic segurisim q la majoria dels jugadors i aficionats seus prefereixen un Sabadell al seu grup q no un Teruel o Castelló per posar 2 exemples...
Por lògica un equipo q lleva 0 de 30, ha de perder su partido, ahora la motivacion suya no sera la misma q la nuestra, y porque no decirlo, SI ELLOS TAMPOCO VAN A TOPE, por los motivos q sean, mas posibilidades tenemos de ganar