Autor Tema: Jda. 38... TOTS, TOTS, TOTS... a OLOT !!  (Llegit 24617 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
Re:Jda. 38... TOTS, TOTS, TOTS... a OLOT !!
« Respondre #80 el: 16 de Maig de 2019, 17:23:40 pm »
Jo tambe soc de no gaire lluny, perque visc a Arbucies, pero aquesta setmana per desgracia dema m'en vaig a Xile i torno el mateix Diumenge, teoricament l'avio arribara a Barcelona el Diumenge a les cinc de la tarda.

Jo aquesta tarda anire a buscar les 6 entrades igualment, si l'avio arriba a l'hora, de Barcelona a Olot tinc una hora o hora i mitja, que em puc perdre mitja hora de partit, es igual hi anire igualment.

Alla ens veurem aixo no es pot deixa perdre.

Salut a totes i tots.
Som.mi que ja ho tenim

Exemple del que és aquest club. Després de 40hs de viatge y 12 fusos horaris entre anada  i tornada, anar a Olot Per animar al Sabadell només la segona part!! Bravo!!!????????????????????????
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2019, 17:29:50 pm per Darth »

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 17 de Maig de 2019, 00:14:39 am »
Jo visc a més de 2.000km d'Olot (nord d'Europa).

Diumenge seré a Olot tal i com vaig ser a Novelda, a Mallorca, a Mieres, a Irun, a Eibar...

I dilluns al matí vol a les 6am, que s'ha d'anar a treballar.

El CES és una religió.
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #82 el: 17 de Maig de 2019, 01:53:58 am »

Jo desde la República Dominicana on visc no tindré altre remei que mirar pantalla de futbolme, twitter i a estones escoltar ràdio Sabadell.
Els jugadors han de saber que hi ha gent pendent del partit desde moltes parts del món, cobertura internacional
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #83 el: 17 de Maig de 2019, 08:25:43 am »

Jo desde la República Dominicana on visc no tindré altre remei que mirar pantalla de futbolme, twitter i a estones escoltar ràdio Sabadell.
Els jugadors han de saber que hi ha gent pendent del partit desde moltes parts del món, cobertura internacional
col.lons company, apa que tries malament on viure!! No estaves a Mallorca?

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #84 el: 17 de Maig de 2019, 10:42:17 am »
Per cert, una pregunta... on solen vendre bocines per fer soroll i que es puguin entrar al camp. Cal fer soroll !!

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2810
« Respondre #85 el: 17 de Maig de 2019, 10:43:45 am »
Jo visc a més de 2.000km d'Olot (nord d'Europa).

Diumenge seré a Olot tal i com vaig ser a Novelda, a Mallorca, a Mieres, a Irun, a Eibar...

I dilluns al matí vol a les 6am, que s'ha d'anar a treballar.

El CES és una religió.

GENIAL  :clap :clap :clap :clap :clap
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #86 el: 17 de Maig de 2019, 11:01:17 am »
Per cert, una pregunta... on solen vendre bocines per fer soroll i que es puguin entrar al camp. Cal fer soroll !!
Al Vidal Papers en tenen per 3,95€ (no són les de gas). Imagino que a qualsevol basar Xinès també en tindran.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat CESB

• Infantil
  • Missatges: 152
« Respondre #87 el: 17 de Maig de 2019, 11:02:02 am »
Mirant la classificació he vist que encara tenim possibilitats de jugar la copa del rey que ara marca l'ejea no?
Sabadell POWER

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #88 el: 17 de Maig de 2019, 11:29:52 am »
Per reds socials la majoria d'aficionats del Castellón pensen que el Sabadell guanyarà segur i que el partit està aparaulat i amb molt de "colegueo". Per tant, ningú li sorpendrà una victòria del Sabadell a Olot. Tot i així, no me'n fio. Els jugadors no poden sortir al camp pensant que ja està tot fet.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #89 el: 17 de Maig de 2019, 12:52:48 pm »
M'imagino que, de moment, els 12.000 eurillus que estan treient de les nostres entrades els aniran força bé.
FORÇA SABADELL

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #90 el: 17 de Maig de 2019, 12:59:26 pm »
Per reds socials la majoria d'aficionats del Castellón pensen que el Sabadell guanyarà segur i que el partit està aparaulat i amb molt de "colegueo". Per tant, ningú li sorpendrà una victòria del Sabadell a Olot. Tot i així, no me'n fio. Els jugadors no poden sortir al camp pensant que ja està tot fet.

És que si surten pensant que ja està fet, que estic segur que no serà així, ni hauria per...........és l'últim partit de la temporada, han de "echar el resto" i "tota la llenya al foc". No hi ha més.
FORÇA SABADELL

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #91 el: 17 de Maig de 2019, 14:30:23 pm »
Se sap si avui hi havien cues? Com van les entrades venudes avui?

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #92 el: 17 de Maig de 2019, 15:47:16 pm »

col.lons company, apa que tries malament on viure!! No estaves a Mallorca?

Jajaj siii 15 anys a Mallorca tu i ara porto 2 anys i mig al Carib, es el que té dedicarse a l´Hotelería
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #93 el: 17 de Maig de 2019, 15:57:02 pm »
Esta clar q si baixem no serà culpa del Olot si no nostre per la temporada q portem,  ara be,  NO ENTENDRIA DE CAP MANERA  un olot super motivat per guanyar i q ens anesim al pou d tercera,  estic segurisim q la majoria dels jugadors i aficionats seus prefereixen un Sabadell al seu grup q no un Teruel o Castelló per posar 2 exemples...
Hem tornat !

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #94 el: 17 de Maig de 2019, 16:08:32 pm »
Esta clar q si baixem no serà culpa del Olot si no nostre per la temporada q portem,  ara be,  NO ENTENDRIA DE CAP MANERA  un olot super motivat per guanyar i q ens anesim al pou d tercera,  estic segurisim q la majoria dels jugadors i aficionats seus prefereixen un Sabadell al seu grup q no un Teruel o Castelló per posar 2 exemples...

Exacte. Totalment d'acord.
FORÇA SABADELL

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #95 el: 17 de Maig de 2019, 16:14:24 pm »
Desconozco si en Olot se prefiere un Sabadell a un Teruel o un Castellón en el grupo III de Segunda B, pero lo que debemos tratar de conseguir es que el partido se desenvuelva en un ambiente de cordialidad y respeto máximo hacia el Olot y sus aficionados.

A ver si con un poco de suerte y el buen hacer de nuestros jugadores, conseguimos que el partido sea una fiesta y los tres puntos que nos merezcamos en el terreno de juego.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
« Respondre #96 el: 17 de Maig de 2019, 16:58:56 pm »
Por lògica un equipo q lleva 0 de 30,  ha de perder su partido, ahora la motivacion suya no sera la misma q la nuestra,  y porque no decirlo,  SI ELLOS TAMPOCO VAN A TOPE,  por los motivos q sean,  mas posibilidades tenemos de ganar
Hem tornat !

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #97 el: 17 de Maig de 2019, 18:00:00 pm »
Por lògica un equipo q lleva 0 de 30,  ha de perder su partido, ahora la motivacion suya no sera la misma q la nuestra,  y porque no decirlo,  SI ELLOS TAMPOCO VAN A TOPE,  por los motivos q sean,  mas posibilidades tenemos de ganar

Por lógica un día dejas de perder, no?

Desconnectat Tigall

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
  • Som i serem!
« Respondre #98 el: 17 de Maig de 2019, 20:06:12 pm »
A casa vam fer un empat.  Jo tinc molt clar que sortirem bé i a guanyar. Però em fa molta por fer un gol i anar cap enrera com vam fer amb l'Egea i amb el Castelló. Va sortir bé, però noi! ens va anar d'un pèl. L'Olot té un bon equip i ens podrien empatar al darrer minut. No serà la primera vegada.
Per tant a sortir intensos i a fer-ne un parell i possessió. L'Olot no hi anirà a no ser que s'ho trobi.

Ep!  Que jo i el meu fill també hi serem!!    :cheer     Cap a Olot que hi falta gent!!!
« Darrera modificació: 17 de Maig de 2019, 20:16:57 pm per Tigall »

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #99 el: 17 de Maig de 2019, 20:46:07 pm »
Segons el club, 1.300 entrades venudes. Si això li sumem gent que la pugui comprar a taquilla + menors podriem arribar facilment a les 1.500 persones. Va, que en 48 hores estarem pensant en la 2019-20!!!
Visca el Sabadell!!