Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Torna de la cessió al 1er equip del Gimnàstic de Tarragona i signa fins el 2021.
El Manresa està fent un bon equip. Pol Ballesteros encara pot xutar bé a 2a RFEF.No entenc d’on surten els diners…
Cita de: kitanovsky en 31 de Agost de 2023, 11:44:10 amEl Manresa està fent un bon equip. Pol Ballesteros encara pot xutar bé a 2a RFEF.No entenc d’on surten els diners…Crec que de Piqué, vaig escoltar que el Manresa i l'Andorra tenien un acord de col-laboració.En un parell d'anys l'Andorra competirà a Primera i el Manresa a 1 rfef però jugant a Andorra.
Cita de: skatalites en 31 de Agost de 2023, 13:25:24 pmCita de: kitanovsky en 31 de Agost de 2023, 11:44:10 amEl Manresa està fent un bon equip. Pol Ballesteros encara pot xutar bé a 2a RFEF.No entenc d’on surten els diners…Crec que de Piqué, vaig escoltar que el Manresa i l'Andorra tenien un acord de col-laboració.En un parell d'anys l'Andorra competirà a Primera i el Manresa a 1 rfef però jugant a Andorra.Piqué crec que tenía alguna cosa a veure amb el Gimnàstic Manresa que juga en categoríes Juvenils pero no al Centre d´Esports
Cita de: skatalites en 31 de Agost de 2023, 13:25:24 pmCita de: kitanovsky en 31 de Agost de 2023, 11:44:10 amEl Manresa està fent un bon equip. Pol Ballesteros encara pot xutar bé a 2a RFEF.No entenc d’on surten els diners…Crec que de Piqué, vaig escoltar que el Manresa i l'Andorra tenien un acord de col-laboració.En un parell d'anys l'Andorra competirà a Primera i el Manresa a 1 rfef però jugant a Andorra.Era el Gimnastic Manresa