Ahir vaig veure el partit dels nanus Més enllà del resultat que és incontestable em vaig quedar que l'equip és un "quiero y no puedo".
La Sabadellenca els va donar la pilota durant els10-15mins inicials i el nostre equip arribava a 3/4 de camp i en la seva 1a arribada (pifia defensiva) i gol. En les tres primeres jugades ofensives, van fer 2 gols i, en l'altre, van tenir el gol aprop.
Més enllà del panorama és un equip molt verd en tots els sentits. Intenten jugar, tenen qualitat i intenten crear joc però hi ha un abisme entre altres equips madurs i que saben com s'ha de jugar en la categoría i els nostres que encara semblen estar en època de formació. O canvien molt les coses o els veig a 3a catalana.
De totes formes, m'agradaria destacar que hi ha jugadors amb qualitat i caràcter Raúl Martín (nº2), Marc Asturgó (nº4), Josep Puig (nº10), Guillem Anglada (nº11), i, desde la banqueta, Vladyslav Kopotun (nº17) i Moha Traoré (nº18).
Destacar també, dos aspectes negatius, el poc ambient dels partits del b al contrari que en l'altre camp que tenien més ambient (no sé quian categoría era) i tampoc veig que el míster incedeixi gaire en el joc dels nostres.