Autor Tema: CE L'Hospitalet - CE Sabadell  (Llegit 579 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
CE L'Hospitalet - CE Sabadell
« el: 31 de Juliol de 2019, 21:16:41 pm »
Mitja part a Hospitalet,  0-0
« Darrera modificació: 15 de Agost de 2019, 01:15:13 am per X-Men Aigua »
Hem tornat !

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
Re:Re:Pretemporada 2019/20
« Respondre #1 el: 31 de Juliol de 2019, 21:59:00 pm »
Final 0-0
Hem tornat !

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Missatges: 546
  • Gènere: Masculí
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #2 el: 31 de Juliol de 2019, 22:13:31 pm »
En jugat be almenys?
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #3 el: 31 de Juliol de 2019, 23:08:30 pm »
Típic partit de pre-temporada. Es nota que encara falta molta feina per fer.

Començo per lo millor que he vist:
Per mi sens dubte Romero, es nota que es un gran jugador i té un perfil que l'any passat no teniem. Aarón Rey també se l'ha vist amb molta qualitat en lo poc que ha jugat i el veig sent titular la veritat. També m'ha agradat Coch, potser encara una mica tou perquè surt de una lesió important. I finalment el lateral esquerra que ha vingut del Girona també se l'ha vist amb ganes i actitud.

Lo pitjor del partit per a mi Acedo, el qual crec que no té nivell de 2aB i únicament està per omplir fitxa sub-23, Oscar Rubio que vull pensar que és perquè està baix de forma, i Grego que no l'he vist malament del tot però  que amb la pilota als peus deixa molt que desitjar.

La resta de jugadors del primer equip (no conto jugadors del juvenil o del B) doncs han estat correctes, ni molt bé ni molt malament, sense destacar.

Penso que en quan ens anem apropant a l'inici de la lliga els jugadors s'aniran posaràn a to, i em quedo més amb lo positiu que amb lo negatiu. També s'ha de dir que davant no han jugat ni Querol ni Edgar, sumat a que falta l'arribada d'un 9 titular i de possiblement Lanzarote.

Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #4 el: 31 de Juliol de 2019, 23:59:28 pm »
D'acord amb MJ. i a més a més, jo entre els de la 1a part també hi destacaria a A.Pasqual que per la banda dreta ha mostrat alguns detalls de molta qualitat. A la segona també m'ha agradat força M. Astur, que tot i que els davanters de l'Hospitalet no l'han inquietat gaire, m'ha sorprès positivament i m'ha semblat un nano molt interessant. Un altre que també m'ha deixat molt bones sensacions és A.Collet, com Astur, poca feina però ben resolta i sempre comunicant-se amb la resta de l'equip i donant sensació de seguretat. Amb Macay i ell aquest any estarem més tranquils. Molt bé els dos del Girona, bona pedrera!  :thumbsup:
« Darrera modificació: 01 de Agost de 2019, 12:19:13 pm per jarisacat »