Autor Tema: Atlético Levante UD - CE Sabadell, Diumenge 1 de septiembre, 19:00  (Llegit 8998 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Atlético Levante UD - CE Sabadell, Diumenge 1 de septiembre, 19:00
« Respondre #60 el: 02 de Setembre de 2019, 09:40:15 am »
On has vist el resum?

Resum: https://www.youtube.com/watch?v=TgACuBo6WU0

Després de veure el resum del partit, coincideixo amb Militu que la banda esquerre era la AP7 sense trànsit. A partir d'aqui, puc destacar que Mackay es un porteràs, cosa que no veiem des de De Navas, i d'això fa 5 anys. També destacar la segona part i el punt de sort que no acostumem a tenir (penal en contra no assenyalat, penal a favor assenyalat + marcat, que això es important). I també, destacar que normalment sempre perdem a camps tipo del Llevant B, hem d'estar contents.

Només queda pensar en el Valencia B, dia de Festa Major, i a sumar els 3 punts que ens acostin una mica més a la part alta, que veure't en la pomada va pujar la moral i la tendència positiva.

A seguir millorant! :anims
Visca el Sabadell!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #61 el: 02 de Setembre de 2019, 09:51:52 am »
Gracies

Desconnectat CESB

• Infantil
  • Missatges: 152
Sabadell POWER

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #63 el: 02 de Setembre de 2019, 10:04:56 am »
Penal, ¿qué penal? yo veo que nuestro defensa toca balón y el jugador granota va contra él, por otra parte lógico que choquen está en la jugada y ninguno de los dos puede desaparecer, pero el nuestro se anticipa; diferente es el pitado a favor, el jugador nuestro da un pase y cuando sigue la jugada el defensa lo derriba, esa es mi impresión y es lo que veo.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #64 el: 02 de Setembre de 2019, 10:39:39 am »
Bééééé, passarem una setmana més relaxadeta que la passada.  :balla :balla
FORÇA SABADELL

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #65 el: 02 de Setembre de 2019, 10:41:08 am »
Veient el resum em pregunto com vàrem ser capaços ja no de guanyar, sino de empatar el partit.
Hidalgo tindrà molta feina per ajustar l'equip.
El primer gol ve de una sacada de banda en camp contrari, pésima anticipació crec que de Angel i tres tius lliures de marca.  :wall:
En fi, no se si varem guanyar per Mackay, per sort o per ofici, pero la questio es que vem sumar tres punts.
Lo bo es que hi ha molt de marge de millora.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #66 el: 02 de Setembre de 2019, 10:47:45 am »
Visto el resumen.

La primera parte la banda izquierda fue un coladero... quizás es por eso que alex Roig no juega. No es lo mismo defender ante el vilafranca que ante el filial de un primera.

Grego hace una cagada tipo la de pajarero contra el Castellón y luego encima comete un penalti clarisimo que por suerte no pitan. No me transmite demasiada seguridad por ahora.

La jugada del 1 a 1, viene de un balón que lucha Néstor y cede a Oscar rubio para marcar a placer. Dos jugadores discutidos

Mackay saco 3 o 4 goles. Repito... este año mackay nos dará muchos puntos.
Yo veo que fue un coldero la izquierda y la deracha,la primera y la segunda! Es más un tema del sistema! Por cierto,tenemos portero!!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #67 el: 02 de Setembre de 2019, 12:09:48 pm »
Jo he vist que darrere som un autèntic coladero, i em sorpren que al jugar amb linia de 5 els rivals trobin tants espais. Ja no es la forma física, es que si jugues amb 5 defenses, almenys posicionalment has d'estar ben colocat, i no s'haurien de veure aquests espais. Com vaig dir sense veure el partit i com heu dit alguns, ahir ens vam lliurar. Jo crec que no era just ni l'empat, pero bueno, el futbol es aixi i toca gaudir de la victòria.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #68 el: 02 de Setembre de 2019, 20:43:50 pm »
Veient el resum em pregunto com vàrem ser capaços ja no de guanyar, sino de empatar el partit.
Hidalgo tindrà molta feina per ajustar l'equip.
El primer gol ve de una sacada de banda en camp contrari, pésima anticipació crec que de Angel i tres tius lliures de marca.  :wall:
En fi, no se si varem guanyar per Mackay, per sort o per ofici, pero la questio es que vem sumar tres punts.
Lo bo es que hi ha molt de marge de millora.

Penso el mateix, a part de Mackay es va apareixer la verje i uns quant angelets.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #69 el: 02 de Setembre de 2019, 20:51:38 pm »
Jo he vist que darrere som un autèntic coladero, i em sorpren que al jugar amb linia de 5 els rivals trobin tants espais. Ja no es la forma física, es que si jugues amb 5 defenses, almenys posicionalment has d'estar ben colocat, i no s'haurien de veure aquests espais. Com vaig dir sense veure el partit i com heu dit alguns, ahir ens vam lliurar. Jo crec que no era just ni l'empat, pero bueno, el futbol es aixi i toca gaudir de la victòria.

El problema de estos cinco defensas es que en ataque pretenden convertirse en tres y, cualquier robo del balón del rival en el centro del campo, se convierte en un contraataque.

En el resumen se ven hasta seis jugadas de tres para tres, del Levante B, que no acaban en gol de milagro.

Sigo pensando que el 5-3-2 no nos beneficia en nada. Ni defendemos bien, ni atacamos bien, ni tenemos el dominio del partido.

Si por mí fuera, 4-5-1
« Darrera modificació: 02 de Setembre de 2019, 21:01:25 pm per J.R.G. »

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #70 el: 02 de Setembre de 2019, 21:28:54 pm »

El problema de estos cinco defensas es que en ataque pretenden convertirse en tres y, cualquier robo del balón del rival en el centro del campo, se convierte en un contraataque.

En el resumen se ven hasta seis jugadas de tres para tres, del Levante B, que no acaban en gol de milagro.

Sigo pensando que el 5-3-2 no nos beneficia en nada. Ni defendemos bien, ni atacamos bien, ni tenemos el dominio del partido.

Si por mí fuera, 4-5-1

Muy de acuerdo, ademas si juegas con este sistema necesitas carrileros que suban y bajen durante todo el partido, y no se yo si Oscar Rubio está para eso. Yo creo que con la llegada de Alberto, tenemos jugadores que la tocan bien, creo que un 4-3-3 o 4-2-3-1 nos iria mucho mejor que el sistema que usamos. También es verdad que llevamos sólo 2 partidos con este sistema, y los jugadores deben adaptarse aun.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #71 el: 03 de Setembre de 2019, 12:26:22 pm »
La clave del sistema de jugar con tres defensas atras,es la presión en la recuperación del  balón y la velocidad de ejecución, con los dos laterales en faceta atacante,que da la ventaja de ponerse con muchos efectivos en la jugadas de ataque.
Tambien se trata de cuando tienes el balón(sin recuperación) moverlo lo más rapido y al primer toque si se puede,en busca de posibles espacios,si no al menos no perderlo.
Evidentemente,Angel ya no esta para nada ni tampoco esta para muchas carreras Rubio(a pesar del buen gol en Buñol) y Cuevas en el primer partido tambien muy lento y pesado.
Tiene merito ,ganar un partido con casi 2 menos,gran portero el de este año.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #72 el: 03 de Setembre de 2019, 16:07:58 pm »
Los sistemas todos pueden ser buenos, depende de como se ejecutan. Hoy en día, igual hay de un 30 a un 40% de los equipos que juegan así, con 3 centrales y dos laterales largos. Pero jugando así deberíamos poner a dos buenos jugadores y con físico en los laterales y a mi Rubio (como ya se ha dicho) no me vale; veremos a ver... De todos modos, el año pasado, con Hidalgo y Juve no siempre jugamos así.
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2019, 16:13:35 pm per jarisacat »

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #73 el: 03 de Setembre de 2019, 17:00:49 pm »
Para mi es el mejor sistema que existe en el futbol, recuerdo un baño de la Holanda de Van Gaal a España jugando con este sistema. A veces se emplea porque no dispones de laterales puros y otras porque quieres jugar con dos delanteros fijos y sabes que no te van a trabajar.
El caso es que requiere de mogollon de mecanismos instaurados y mucho trabajo de dinamicas y tan solo llevamos dos jornadas y una pretemporada poco exigente, sumado a un sin fín de lesiones que hace que muchos jugadores tengan que readaptarse a nuevas posiciones.
Vamos a darle tiempoa Hidalgo y Juve y a partir de finales de Octubre ya podremos valorar si el sistema es el adecuado o no.
Lo dije el otro dia, el Girona de Machin empleaba este sistema y lo bien que les fue, luego llego Eusebio con el 4-3-3 y asi les ha ido.
Paciencia !!!
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #74 el: 03 de Setembre de 2019, 18:16:21 pm »
Viendo el resumen opino lo mismo que vosotros, en defensa hacemos aguas, gracias al PORTERAZO que tenemos ganamos, en segunda b se gana siendo fuertes atras y aprovechando las pocas ocasiones que tenemos. La primera parte una verbena, fatal, increible que empataramos, la segunda parte mejor. No vamos a tener siempre esta suerte, y suerte que era el Atletico Levante que si nos coge otro equipo nos pinta la cara.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #75 el: 03 de Setembre de 2019, 20:16:31 pm »
Malgrat hi ha coses que no m'agraden, igual que a vosaltres, i de les que segur que opinaré per bé o per mal, estic a mort amb Hidalgo i Juvenal.
Com diu Skatalites donem temps al temps.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #76 el: 04 de Setembre de 2019, 23:07:57 pm »
Jo la lectura que faig del partit, és que tenim porter, l'equip té esperit i pot reaccionar i que si evitem cagades com les del primer gol, podem arribar ràpid als 45 punts, que per mi, son el primer objectiu que s'ha de marcar la plantilla.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...