Jo us recomano en la mesura del possible comprar entrada anticipada. Han fet una grada provisional darrera la porteria, però segons em diuen des d'Andorra (hi tinc família) per al partit es preveu esgotar les entrades.
Per el demés, veure el partit des del pont (Camí antic d'Escaldes), no et garanteix veure part de l'àrea ni la porteria del gol sud, i veure'l des de l'Avinguda Copríncep Episcopal ara és gairebé impossible.
Per tema menjar... si teniu butxaca, us recomano la Borda del Tremat, a 10 minuts caminant del camp (Al Carrer Sant Miquel), en canvi, si no voleu/podeu gastar tant, al Carrer Major i (crec) al Carrer Cavallers, hi han un parell de portuguesos que fan uns Sandes (entrepans) de Bifana (entrepà de porc marinat i bullida en tomàquet), que acompanyats amb una Super Bock, son una animalada per al paladar.
Per aparcar, està complicat, però fent la rotonda sencera, agafeu una baixada i allà trobareu el nou aparcament que han fet per el camp d'esports. Si està ple, passeu el pont i n'hi ha un de petit, i més endavant, un altre.