Partidàs molt seriós de l'equip a la 1a part; la2a, en canvi, intentant contemporitzar i deixar la batuta al Nàstic per tal d'agafar-lo en una contra no m'ha agradat. Hi ha hagut moments com sí els nostres es veiessin sense tensió -com si fóssin molt superiors-.
Destacar alguns jugadors com Edgar, Aleix Coch, Adri Cuevas, Boniquet (mamma mia, no pensava que fós tan bo) i Mackay.
Boris se l'ha vist amb ganes.
Edgar com a capi m'ha agradat el gest quan, després de la passada en llarg a Querol i aquesta ha pogut treure una banda; ha anat a ell ha felicitar-lo amb el cop al pit. Petits gestos però diuen coses.
Pajarero, tot i no ser el millor esquema per a ell, avui ha estat correcte i en la 2a part ha salvat una possible opció de Ballesteros. Era un central top a l'Ebro i ho contínua sent, a més de leñero. La groga m'ha semblat desproporcionada.
M'ha sapigut greu que l'últim canvi fós Aitor Pascual i no David Acedo, tot i les bones sensacions que deien a la pretemporada; ni rastre i els altres 3 sub23, amb més o menys oportunitats.
Jurgi Oteo avui estava corrent abans del partit; li quedarà poc suposu. Com a mot unes setmanes per anar agafant múscul i ritme.
Opinió personal. Portem 25p i queden 18 en joc. Podriem rribar a uns 43 sí es fés el ple (cosa que no entra al meu cap). Si acabem pel Nadal entre 35-40p, juguem PO segur. Sense pressió però anem sumant.