El que avui es pot llegir al Diari de Sabadell és la gota que fa vessar el got. Fins els nassos, aquesta és la sensació que tinc avui al cos, i que de ben segur és la que molts de vosaltres també teniu.
He arribat a l´extrem de replantejar-me si les gràcies que vaig donar a principi de temporada a l´actual junta, tenen avui algún sentit. És evident que el club a nivell econòmic està cumplint amb els seus compromisos, i que en pre-temporada aquí ningú va alçar la veu contra l´equip que s´estava fent. Ara bé, algú de l´actual consell em podria dir com nassos està el club avui?
Només cal llegir els titulars del Diari de Sabadell: "El Centre d´Esports ficha un portero que el entrenador no quiere", o per exemple el de l´SPORT : "El Sabadell acaba el año al borde del caos", on a més també se´ns diu que els jugadors en un entrenament d´aquesta setmana van haver d´esperar la roba (d´entrenament) més d´una hora.
Continuo recolzant l´actual consell, però tot té un límit. Al voltant del club només que hi ha polèmiques, rumors i mals rotllos. Avui, per enèssima vegada, som notícia per fets no esportius. Pregunto, no seria més fàcil cessar l´entrenador que fer el que estan fent?
Jo no comparteixo la seva manera de veure el futbol, ni les seves maneres de treballar. Ara bé, per sobre de tot és una persona que mereix un respecte. Primer, li retiren el microbús que portava els jugadors a entrenar, segon, no li busquen una sortida a un jugador com el Peque que es va enfrontar a ell, tercer, de patac li canvien les persones amb les que s´havia de planificar el tema esportiu ara a l´hivern i que eren de la seva màxima confiança, i ara, fitxen un porter que ell va rebutjar expressament... Lo dit, tinc la impressió que el volen obligar a marxar i ja no saben com. Les seves declaracions d´avui a DS ja deixen entreveure la guerra número 15500 en el Sabadell: "El club ha firmado un portero en contra de mi opinión. Me han preguntado y he dicho que no le quería y, aún así, le han firmado"; "Se barajaron varios nombres y dejé muy claro que este no lo quería. No asumiré un fichaje que no quiero y que quede bien claro que lo ha firmado el club y no yo"; "Yo voy a seguir trabajando en el Sabadell porque confío en nuestras posibilidades, aunque la verdad, así es más complicado. Otra cosa será que la directiva me destituya..."; "Nunca me había pasado nada igual".
Després d´això, de lo de la roba, que si l´Ajuntament sabia o no sabia lo de les destitucions dels directius, etc, etc, etc., anava a dir exigeixo, però no sóc accionista, en tot cas demano i amb urgència que el sr.Larrosa dongui alguna explicació. Ja n´hi ha prou!!!!! No volem passar més vergonya, lo d´avui passa de la ratlla i els socis i afeccionats del Sabadell NO meireixem aquests escàndols diaris.
Inclús vaig més enllà, emplaço als pesos pesants de l´accionariat del Sabadell a que parlin, i que parlin clar en la propera junta general d´accionistes. És més, i si cal, que es produeixi un relleu a la presidència i al consell. Està clar que el màxim accionista és la Fundació, però no oblidem que si ho és, és perquè hi va haver gent que de forma desinteressada li van donar les seves accions. Jo pregunto, com té el cos avui i fa setmanes un home com el sr.Miquel Arroyos o el sr.Carles Ibars?
Si aquest és el futur que li espera al Sabadell, m´estimo més que la Fundació deixi en pau al Sabadell, doncs de moment, li està fotent més mal que bé.
Voleu que us expliqui una altra notícia que apareix avui a l´SPORT??? Doncs que en tres o quatre anys l´Ajuntament de Terrassa ingressarà a les arques del seu club de futbol 600.000 Euros. Què us sembla?
Igualet que aquí, vaja!! Lo dit, és hora que diguem PROU. Sortim a escàndol diari i això es INSOSTENIBLE.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!