Honor al Sabadell ara i sempre, pero em sembla molt malament lo de l'horari, jugar disabte contra un rival que ve de jugar 48 horas em sembla molt malament, despres no ens podrem queixar quan ens pho fasin a nosaltres, em de ser mes solidaris amb els clubs modestos com nosaltres, els enemics son el monopoli barça madrid que son els que no ens deixen creixer ni publicitariament ni televisivament, hauriem d'estar junts entre clubs modestos i no fernos putades entre nosaltres, nose si es cosa nostra lo de l'horari, de ser aixi em sembla fatal, i si ho posa la competicio en hauriem de solidaritzar tots el equips perque aixo no pasi, dit aixo, honor al sabadell, aquest es el nostre any, el resultats, el positivisme que fa temos que no veiem, invlus el romanticisme de tenir un entrenador de sang arlequinada i el bon tracte que fem amb els nostres jugadors lesionats, el bon treball fora dels terrenys de joc, penso que ens mereixem que el futbol ens torni al nostre joc que es com a minim 2a, honor al sabadell.