Autor Tema: J18: CE Sabadell - Lleida , Dissabte 21/12, 19:00h  (Llegit 7074 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
J18: CE Sabadell - Lleida , Dissabte 21/12, 19:00h
« el: 16 de Desembre de 2019, 12:26:26 pm »
Setmana i jornada molt interessant, dels 8 primers classificats de la lliga tots juguen la copa excepte Sabadell i els filials de Barça i Espanyol.
Guanyant al Lleida ens posem a +8p sobre ells i els deixem amb 6 partits sense coneixer la victòria. Espero que els passi factura jugar 2 partits en menys de 48h, ja que arroseguen bastantes baixes. Però segur que no serà gens fàcil ja que ells s'ho pendràn com un repte i vindràn a per totes.

Som-hi Sabadell :bandera
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat CES83

• Aleví
  • Missatges: 58
Re:J18: CE Sabadell - Lleida , Dissabte 21/12, 19:00h
« Respondre #1 el: 16 de Desembre de 2019, 13:16:51 pm »
Després de la derrota d'ahir del Lleida no sé si arriscaran gaires titulars contra l'Espanyol, se la juguen bastant dissabte a casa nostra com perdin poden quedar una mica despenjats de la lluita. Tot i que amb l'Espanyol en hores baixes millor oportunitat que aquesta per eliminar-los de la copa no tindran. Veurem quina alineació treuen dijous...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #2 el: 16 de Desembre de 2019, 14:10:01 pm »
Ara que hi penso l'espanyol B obviament no juga copa del rei, pero amb el bon moment de forma que viu segur que molts jugadors aniràn convocats o jugaran dijous contra el Lleida. Així doncs es practicament com si juguessin també entre setmana.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #3 el: 16 de Desembre de 2019, 14:22:17 pm »
És molt important aquest partit per dos motius principals: el primer, per deixar a un rival directe a 8 punts i el segon, per afrontar amb una "mica" de tranquilitat els dos partits consecutius fora de casa (Vilarreal B i Castellón). M'atreveixo a dir que aquests dos partits podrien fer ja d'indicador. De moment la classificació no està trencada i entre els 8-9 primers qualsevol podria ficar-se en play off en un parell de partits.

Serà un partit dur, el Lleida és l'equip menys golejat i ens ho posaran dificil pero confiarem i animarem al nostre equip cap a la victoria.

Som-hi :anims :anims :anims
Visca el Sabadell!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #4 el: 18 de Desembre de 2019, 14:47:54 pm »
M'agradaria veure gent a la NCA, pero malauradament hi haurà més gent al Corte Inglés fent les compres de nadal que al nostre camp. A part, fan el partit per esports 3. Però bueno, em conformo amb els 3 punts i que siguem els de sempre.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2807
« Respondre #5 el: 18 de Desembre de 2019, 16:12:17 pm »
Els que no hi siguin, ells s'ho perdran. Amb lo que estem disfrutan aquest any  :balla :balla
FORÇA SABADELL

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #6 el: 19 de Desembre de 2019, 21:30:25 pm »
El Lleida ha alineat tots els suplents, està clar que al seu entrenador el que li importa és la lliga i "ha tirat" la copa. Cuidado perquè vindràn 48h després d'haver jugat un partit però la realitat esque l'11 que jugarà dissabte estarà descansat.

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Missatges: 546
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #7 el: 19 de Desembre de 2019, 21:41:08 pm »
Honor al Sabadell ara i sempre, pero em sembla molt malament lo de l'horari, jugar disabte contra un rival que ve de jugar 48 horas em sembla molt malament, despres no ens podrem queixar quan ens pho fasin a nosaltres, em de ser mes solidaris amb els clubs modestos com nosaltres, els enemics son el monopoli barça madrid que son els que no ens deixen creixer ni publicitariament ni televisivament, hauriem d'estar junts entre clubs modestos i no fernos putades entre nosaltres, nose si es cosa nostra lo de l'horari, de ser aixi em sembla fatal, i si ho posa la competicio en hauriem de solidaritzar tots el equips perque aixo no pasi, dit aixo, honor al sabadell, aquest es el nostre any, el resultats, el positivisme que fa temos que no veiem, invlus el romanticisme de tenir un entrenador de sang arlequinada i el bon tracte que fem amb els nostres jugadors lesionats, el bon treball fora dels terrenys de joc, penso que ens mereixem que el futbol ens torni al nostre joc que es com a minim 2a, honor al sabadell.
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #8 el: 19 de Desembre de 2019, 22:13:38 pm »
Honor al Sabadell ara i sempre, pero em sembla molt malament lo de l'horari, jugar disabte contra un rival que ve de jugar 48 horas em sembla molt malament, despres no ens podrem queixar quan ens pho fasin a nosaltres, em de ser mes solidaris amb els clubs modestos com nosaltres, els enemics son el monopoli barça madrid que son els que no ens deixen creixer ni publicitariament ni televisivament, hauriem d'estar junts entre clubs modestos i no fernos putades entre nosaltres, nose si es cosa nostra lo de l'horari, de ser aixi em sembla fatal, i si ho posa la competicio en hauriem de solidaritzar tots el equips perque aixo no pasi, dit aixo, honor al sabadell, aquest es el nostre any, el resultats, el positivisme que fa temos que no veiem, invlus el romanticisme de tenir un entrenador de sang arlequinada i el bon tracte que fem amb els nostres jugadors lesionats, el bon treball fora dels terrenys de joc, penso que ens mereixem que el futbol ens torni al nostre joc que es com a minim 2a, honor al sabadell.

Doncs jo no estic d'acord, no sé si hi ha enemics o no com tu dius, però en cas que n'hi hagi, el Barça i el Madrid no ho són, aquests estàn a anys llum de nosaltres. Els "enemics" són els que van darrere nostre i que lluiten pel mateix que lluitem nosaltres. Si el Lleida es un rival directe i el reglament permet que es pugui programar un partit 48h després doncs no hi veig el problema. Se'n diu treure profit del reglament. No podem anar de "germanetes de la caritat". Un partit així pot dependre entrar o no a un play-off, o quedar primer o segon. I al final de temporada, ningú s'enracordarà de si el partit es va jugar 48 o 72h després.

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #9 el: 19 de Desembre de 2019, 22:26:14 pm »

Doncs jo no estic d'acord, no sé si hi ha enemics o no com tu dius, però en cas que n'hi hagi, el Barça i el Madrid no ho són, aquests estàn a anys llum de nosaltres. Els "enemics" són els que van darrere nostre i que lluiten pel mateix que lluitem nosaltres. Si el Lleida es un rival directe i el reglament permet que es pugui programar un partit 48h després doncs no hi veig el problema. Se'n diu treure profit del reglament. No podem anar de "germanetes de la caritat". Un partit així pot dependre entrar o no a un play-off, o quedar primer o segon. I al final de temporada, ningú s'enracordarà de si el partit es va jugar 48 o 72h després.
Que el reglament digui o no digui una cosa no significa que sigui licit, com he dit abans quan ens ho fasin a nosaltres ja ens queixarem, nomes dic que hem de tenir considerasio amb els rivals o despres no esperen que ho tinguin a nosaltres, nos es germanetes de la caritat, es deportivitat, no fer als altres el que no ens agradaria que fesin a els altres, jo nomes vull que el sabadell guanyi merescudament sempre i sent un club model com hi estem fent fins ara i faig alusio a barça i madrid perque per fotrens als equips modestos ja estan ells, no hariem de ser nosaltres ni ningu igual que esas farsas d'equips que es fan dir "grans", es la meva opinio, an tots els meus respectes company :xin-xin

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #10 el: 19 de Desembre de 2019, 23:56:25 pm »

Que el reglament digui o no digui una cosa no significa que sigui licit, com he dit abans quan ens ho fasin a nosaltres ja ens queixarem, nomes dic que hem de tenir considerasio amb els rivals o despres no esperen que ho tinguin a nosaltres, nos es germanetes de la caritat, es deportivitat, no fer als altres el que no ens agradaria que fesin a els altres, jo nomes vull que el sabadell guanyi merescudament sempre i sent un club model com hi estem fent fins ara i faig alusio a barça i madrid perque per fotrens als equips modestos ja estan ells, no hariem de ser nosaltres ni ningu igual que esas farsas d'equips que es fan dir "grans", es la meva opinio, an tots els meus respectes company :xin-xin

Totalment company, totes les opinions són respectables :xin-xin . Això si, hi ha una cosa que estarem d'acord els dos, el dissabte hem de sumar els 3 punts si o si :beer2 .

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #11 el: 20 de Desembre de 2019, 00:05:53 am »
L’horari estava fixat i pactat de feia mesos, el fan per TV3 i segur que tots els jugadors ja havien fet plans per les vacances. En canvi tot i sabent-ho, ells van posar el partit amb l’espanyol en dijous, doncs problema seu i punt, haver canviat de dia aquest partit. Quines ganes que tenen de culpar-nos de tot.  Guanyem-los i ja està.

Desconnectat LLuCo96

• Juvenil
  • Visca el CE Sabadell!!
« Respondre #12 el: 20 de Desembre de 2019, 10:18:20 am »
L’horari estava fixat i pactat de feia mesos, el fan per TV3 i segur que tots els jugadors ja havien fet plans per les vacances. En canvi tot i sabent-ho, ells van posar el partit amb l’espanyol en dijous, doncs problema seu i punt, haver canviat de dia aquest partit. Quines ganes que tenen de culpar-nos de tot.  Guanyem-los i ja està.
En aquest cas res a dir, a per els 3 punts!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #13 el: 20 de Desembre de 2019, 10:58:50 am »
Crec, i dic crec, que la llógica em diu que es va plantejar aquest partit per dissabte per aprofitar un dia mes de les vacances de nadal.

Hi ha molts jugadors de fora que imagino prefereixen marxar el mateix dissabte a casa seva i estar amb les seves families un dia més que sortir diumenge, i  crec que es per això que es va fixar fa mesos aquest horari.

Si el Lleida vol pensar malament i encendre el partit, que facin el que vulguin. A nosaltres el que ens ha de preocupar som nosaltres, i no llençar-nos pedres sobre la nostre teulada, menys encara amb el Lleida, que ben poc ens ha ajudat mai.

Han jugat un partit de copa a casa seva, tampoc es que s' hagin hagut de desplaçar a huelva, i el desplaçament a sabadell es fa en 1:30 minuts, per tant, que es deixin de victimismes i juguin al futbol que per això els paguen.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 20 de Desembre de 2019, 11:30:15 am »
Exacte, i a més, ahir a RAC 1 carregaven contra el Sabadell pel mateix tema sense coneixement de causa, només pel que havien sentit a dir. Em van decepcionar molt i vaig canviar d'emisora. El que havia d'haver fet el Lleida és demanar de jugar la copa un dia abans o quan fos si tan malament els anava. VISCA EL SABADELL i desitjo efusivament que ens quedem els 3 punts a casa. :xin-xin :xin-xin
FORÇA SABADELL

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #15 el: 20 de Desembre de 2019, 12:02:34 pm »
No home no, com vols que juguin el dia de un Barça - Madrid... que vols que no facin caixa?

Llavors això si, ells foten el partit quan volen per poder fer calers i el sabadell que es foti, ja canviara l horari.

Doncs no noi. A guanyar!!!!!!!!!!!!!!

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #16 el: 20 de Desembre de 2019, 12:52:34 pm »
Com diuen en castellà _cada uno se **** cuando le toca_ I a la caverna cule ni cas, que es preocupin de fer president al Pique, que prou ta feina tenen

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #17 el: 20 de Desembre de 2019, 13:34:31 pm »
Estos del Lleida alla por donde van haciendo amigos, ayer haciendo canticos mandando a segunda al Espanyol.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #18 el: 20 de Desembre de 2019, 15:50:29 pm »
pues mañana que canten Sabadell a 2a A  :thumbsup: :thumbsup:
FORÇA SABADELL

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #19 el: 20 de Desembre de 2019, 19:31:18 pm »
Menuda campaña de acoso y derribo contra el sabadell... joan oriol diciendo que el horario es una guarrada...etc
Cuanto victimismo....
Creo que deberíamos recibirlos todo lo hostil posible ( deportivamente hablando), porque están manchando nuestro nombre a diario