Autor Tema: CE SABADELL - PRAT Diumenge 15 Desembre a les 17:00  (Llegit 5770 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL - PRAT Diumenge 15 Desembre a les 17:00
« Respondre #40 el: 16 de Desembre de 2019, 01:24:31 am »
Molt bon partit de l'equip, jugant molt bé a futbol. Tocant i movent molt i molt bé la pilota, amb desmarcades dels davanters i arribades per les bandes. Tot i això, les centrades no s'aprofiten. No hi ha manera que a Edgar li arribi una bona centrada. Aquest és un tema a millorar sí o sí. En un partit com el d'avui, amb tant domini nostre, Edgar ha de poder fer (com a mínim) dos o tres bones rematades de cap dins l'àrea. Quantes n'ha fet??? Per cert, golàs el seu  :clap2

M'ha agradat el retorn d'A. Rey. Excel·lent primera part la seva.
I bona notícia el retorn de Jurgi. Ens ajudarà segur.
I per acabar, Boris ja és aquí. Importantíssim, té gol.

:bandera 1rs per mèrits propis amb 32 punts!!!!!!!!  :happy2: :thumbsup:

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #41 el: 16 de Desembre de 2019, 09:34:45 am »
Molt content per la victoria i per com ha jugat l'equip. Ja tocaba un partit guanyat de forma còmode amb un 3-0 al marcador, cosa que també ens anirà bé de cara goal average. Important l'actuació de tot l'equip i destacar Boris, que sembla que conserva l'instint golejador del Gavà. A veure si té continuitat perque el nivell de Nestor i Edgar és prou bó.

Tal i com està la classificació d'ajustada ens fa obligatori guanyar al Lleida a casa ja que després anem a dos partits fora que són molt complicats. Arribar a mitja volta amb 35-36 punts seria molt important. I ojo perque venen equips endollats (Espanyol B, Cornellà, Barça B...).
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #42 el: 16 de Desembre de 2019, 16:55:04 pm »
Jo també estic molt content. Molt bones sensacions veient el joc desplegat. Seria molt important  guanyar al Lleida i, posats a demanar, poder-li tornar la patata al Castelló a casa seva per compensar el primer partit a casa que ens va agafar amb el peu canviat. Però bé, jo veig potencial de sobres per guanyar al Lleida i més si anem recuperant lesionats i la competència per jugar encara és més alta.
FORÇA SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 16 de Desembre de 2019, 23:32:11 pm »
Típic partit en que es presenta un rival que no vol jugar, que vol el 0-0 i aprofitar una errada rival per marcar i poc més. Molt bé el Prat en actitud defensiva i afortunadament, Edgar la va clavar (de nou) per obrir la llauna.

A la segona part els potablava es van haver d'obrir més, però els vaig veure molt tous i els vàrem aconseguir marcar el 2-0 tranquil·litzador. El millor, és que ja queden sols 13 punts per signar la permanència i encara queden dos partits per tancar la primera volta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...