Autor Tema: [PARTIT DEL SOCI] CE Sabadell-Levante B Diumenge 19 de gener a les 17:00h  (Llegit 2730 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:[PARTIT DEL SOCI] CE Sabadell-Levante B Diumenge 19 de gener a les 17:00h
« Respondre #20 el: 20 de Gener de 2020, 09:51:31 am »
+3 punts molt importants davant un rival que venia amb una bona ratxa. Vam saber controlar el partit i vam ficar un xurro de gol però tipic de davanter centre que sempre està allà. Amb 41 punts i la permanència gairebé assolida, continuem partit a partit. Ens venen dos partits - Valencia B i Hércules a casa - que de guanyarlos ens poden donar un bon matalàs de punts. I mirant calendari, al març tenim Andorra i FCB "B" a casa seguits, seràn partidassos per tenir l'estadi ple.

A seguir sumant :anims
Visca el Sabadell!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #21 el: 20 de Gener de 2020, 10:02:47 am »
Partit de mastegar sorra però el vam treure endavant amb 3 punts que amb la combinació dels rivals (excepte Castellón que va guanyar al descompte) ens han fet obrir encara més forat.
Vam notar i molt les baixes, sobretot de la Cuevas.
Àngel va ser el que va posar balanç a l'equip, que juntament amb Boniquet, van ser l'enllaç perfecte de l'equip.
Altres coses que volia destacar, vaig ser l'únic al que els pantalons gris/blanc del rival el molestaven? Hi havia moments que tot i no confondre un equip amb l'altre, no els veia clarament diferenciats.
Un altre tema volia comentar, em vaig fixar que en el gol de Boris, aquest senyalava a Néstor com si el gol fos seu o algo així, us vau fixar?
I la última, el 9 pelroig del Levante em va agradar força, tan quan estava en punta com quan va acabar en banda dreta.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #22 el: 20 de Gener de 2020, 23:24:44 pm »
Tot i que potser no vam fer un partit massa vistós (sobretot a la 2a part), Boris en va tenir una més (abans del gol) i Lanza va poder sentenciar a la segona part. Déu n'hi do. I contra un bon equip.

Per criticar alguna cosa diré que no em va agradar gaire que Jurgi no surtís. No sé si és que encara no ha agafat el ritme, si és que no es compta gaire amb ell o si simplement el mister (tenint en compte com anava el partit) va preferir posar a d'altres jugadors. Però penso que és un davanter que ens podria ajudar bastant a la recta final del campionat. Té una edat molt bona, experiència a 2aB i nivell de sobres per tenir minuts al Sabadell. Veurem que van fent d'altres...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #23 el: 20 de Gener de 2020, 23:28:12 pm »
Tot i que potser no vam fer un partit massa vistós (sobretot a la 2a part), Boris en va tenir una més (abans del gol) i Lanza va poder sentenciar a la segona part. Déu n'hi do. I contra un bon equip.

Per criticar alguna cosa diré que no em va agradar gaire que Jurgi no surtís. No sé si és que encara no ha agafat el ritme, si és que no es compta gaire amb ell o si simplement el mister (tenint en compte com anava el partit) va preferir posar a d'altres jugadors. Però penso que és un davanter que ens podria ajudar bastant a la recta final del campionat. Té una edat molt bona, experiència a 2aB i nivell de sobres per tenir minuts al Sabadell. Veurem que van fent d'altres...

Abans de lesionar-se Hidalgo no li va donar minuts. També s'ha de pensar que porta 3 mesos lesionat i es complicat que es recuperi i li tregui el lloc als jugadors que ens han portat a ser líders.
I l'altre opció és la de que es possible que acabi marxant, es va dir que el volien varis equips, i potser degut a les baixes es va veure obligat a convocar-lo, però no el posa perquè no es lesioni...
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 24 de Gener de 2020, 08:15:08 am »
Va ser un partit molt complicat, per les baixes i el canvi de sistema que va comportar. Però guanyar, en una setmana amb resultats tant complicats, és la bomba!

Que segueixi tot així, que sols queden 4 punts per el primer objectiu!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...