Autor Tema: VALÈNCIA MESTALLA - CE SABADELL - Diumenge 26 de gener 12:00  (Llegit 3202 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2807
  • Gènere: Masculí
FORÇA SABADELL

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2807
Re:VALÈNCIA MESTALLA - CE SABADELL - Diumenge 26 de gener 12:00
« Respondre #21 el: 26 de Gener de 2020, 17:00:47 pm »
Quina alegria  aquest Sabadell. Impresionant! Aviat ens ho podrem començar a creure.
FORÇA SABADELL

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 776
« Respondre #22 el: 26 de Gener de 2020, 17:10:33 pm »
Doncs, com diuen, ja tenim 44p i, la sensació, que l'equip va a més (amb el Castelló) i a la resta els costa sumar victòries seguides. Ara ja podem somiar i afrontar el repte.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #23 el: 26 de Gener de 2020, 17:31:13 pm »
Que grans som, victòria i cop sobre la taula. Increíble lo d'aquest equip, encara no m'ho crec. I pensar que fa pocs mesos estavam a Olot jugant-nos no baixar a 3a..Honor!!!!
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #24 el: 26 de Gener de 2020, 18:21:21 pm »
Victoria contundent en la què m'ha sorprés l'equip. Tenim bona dinàmica i la hem d'aprofitar al màxim per seguir sumant punts que ens acostin cada cop més a un play off. Els jugadors tenen confiança i això es nota ja que juguen sense pressió, ens piten penals, les coses surten...

A gaudir de la situació pero realment només hem aconseguit la permanència. Cal anar partit a partit i cap amunt, nous objectius. Espero que les molèsties de l'Aleix Coch es quedin en això.

Som-hi :anims :anims :anims
Visca el Sabadell!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #25 el: 26 de Gener de 2020, 20:25:00 pm »
No em fallat, grans!  :clap2 I sembla que s'ha fet un bon partit, cosa sempre interessant. Ara toca descansar, recuperar els tocats i seguir treballant, sobretot els més joves. Els Rey, Pasqual, Marquillas, Jurgi, Collet, etc. han de continuar treballant fort per progressar encara més. Seran determinants en el tram final quan les forces dels més veterans justegin.
HONOR!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #26 el: 27 de Gener de 2020, 10:34:30 am »
Vaig seguir la 1a part per Twitter i la 2a per Radio.
Quina seguretat dóna l'equip, mare de Déu quin cambi amb les temporades anteriors.
Recordo, per exemple, la temporada passada, que quan estava fora i obria Twitter, l'obria mig convençut que veuria que ja estaríem perdent.
Ara l'obro pensant que si no anem encara 0-0, ja estem guanyant.
Només aquest cambi psicològic de l'aficionat, ja val un imperi.
En quan al partit, doncs la veritat que donava bo l'empat, tot i saber que els rivals directes segurament sumaríen +3, ja que el camp del filial valencianista és dels durillos, i ja sabem que els filials no és que se'ns donguin gaire bé.
M'encanta la pinya que té la plantilla, veure cada setmana la foto celebrant la victòria al vestidor, veure que van a agraïr als desplaçats, veure que entre ells s'escriuen comentaris jocosos per Twitter....hi ha bon rollo, i això és un 60% dels bons resultats.
La enhorabona a tots que ens ho mereixem.