Autor Tema: Estem a Play Off!  (Llegit 25784 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Alexx

• Infantil
  • Missatges: 163
  • Gènere: Masculí
Re:Estem a Play Off!
« Respondre #120 el: 25 de Juny de 2020, 21:33:31 pm »
Se Conoce algo sobre los Amistosos que Dijo Radio Sabadell que iban a hacer?

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #121 el: 25 de Juny de 2020, 21:49:55 pm »
Pues el atletico B tendrá debilidades como todos, ha encajado un monton de veces 3 goles, osea que en defensa tampoco creo que sean muy seguros.

La Peña Deportiva, por ejemplo, le ganó 3-1 y 1-3....

Rayo Majadahonda també li va guanyar els 2 partits, 1-0 i 0-1
Coruxo 3-0 al penúltim partit que va jugar

i un altre dada a tenir en compte es que dels últims 6 partits que va jugar només va guanyar 1 i contra el SSReyes que no inquietava ni al Santboià..

GUANYAREM
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #122 el: 25 de Juny de 2020, 23:03:47 pm »
Amb tots els respectes pel rival, però crec que el partit realment difícil serà el segon; aquesta serà l'autèntica final. :bandera

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #123 el: 26 de Juny de 2020, 02:16:43 am »
Al menys hem arribat fins aquí, ara es tindria que repetir el mateix resultat del últim partit jugat contra ells.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #124 el: 26 de Juny de 2020, 04:19:45 am »
L'entrenador va estar de segon de Bordalas i Anquela i per damunt seu el Cholo ...
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #125 el: 26 de Juny de 2020, 09:18:07 am »
Bueno a priori era el que no queríamos. Varios jugadores que, a parte de entrenar,  ya se han  concentrado y jugado con el primer equipo y un equipo que hace goles con facilidad.
Es verdad que cuando se paró la liga, ellos no estaban en buen momento, pero nosotros tampoco y ahora los equipos somos una incógnita de como llegaremos el 19 de julio.
Es una primera final y  si estamos a nuestro nivel, podremos competir con ellos, también hemos tenido filiales fuertes en nuestro grupo, por tanto sabemos que significa jugar contra ellos.

Y sobre lo de los filiales que llegaran con jugadores que están ahora en los primeros equipos, ya hemos comentado bastante. La normativa lo permite y poco se puede hacer, eso sí, ahora hay unos condicionantes diferentes en estos momentos y es que otros compañeros de otros equipos no están jugando competición como ellos, se debería haber regulado de alguna forma, no se, si un jugador filial se alinea 2-3 veces ya no podrá disputar play off.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #126 el: 26 de Juny de 2020, 12:10:31 pm »
Doncs ens toca ballar amb la més lletja pel que dieu... I quan no ha anat el nostre Sabadell pel camí més difícil?
Por mai, respecte sempre.
És més, estic convençut que l'Atlètic de Madrid tampoc els hi ha fet gràcia que nosaltres siguem el seu rival.
Doncs jo faig una altra lectura, ojo que m'ensumo jugarnos l'ascens amb el Castellón, ja que suposo (i espero) que el Logroñes se'ls pentinin.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #127 el: 26 de Juny de 2020, 12:19:22 pm »
Doncs ens toca ballar amb la més lletja pel que dieu... I quan no ha anat el nostre Sabadell pel camí més difícil?
És més, estic convençut que l'Atlètic de Madrid tampoc els hi ha fet gràcia que nosaltres siguem el seu rival.
Doncs jo faig una altra lectura, ojo que m'ensumo jugarnos l'ascens amb el Castellón, ja que suposo (i espero) que el Logroñes se'ls pentinin.

Si passen les dues coses i sempre que no es classifiqui cap quart, en aquest cas ens tocaria el perdedor de Cartagena-Atlético Baleares, per evitar la coincidència de grup....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #128 el: 26 de Juny de 2020, 12:33:47 pm »

Si passen les dues coses i sempre que no es classifiqui cap quart, en aquest cas ens tocaria el perdedor de Cartagena-Atlético Baleares, per evitar la coincidència de grup....

A la segona ronda encara hi ha aquesta limitació? No n’estic segur

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #129 el: 26 de Juny de 2020, 13:27:32 pm »
A youtube hi ha el canal espacio Mainez, molt recomanable, on analitza tots els encontres del PO.
Del nostre partit diu que es el més igualat de tots, ens dona favorits 51 %.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #130 el: 26 de Juny de 2020, 15:50:24 pm »

No hi ha coincidència de grup.
És sorteig pur.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #131 el: 26 de Juny de 2020, 16:47:15 pm »

És sorteig pur. No hi ha coincidència de grup.

Doncs jo que pensava eludir al Barcelona B darrera aquesta història.....difíci l tot plegat, pero anem partit a partit....

« Darrera modificació: 26 de Juny de 2020, 16:49:24 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #132 el: 26 de Juny de 2020, 17:03:51 pm »
Para mi,hay dos cosas que me preocupan, una y es la principal seran los arbitrajes y la otra es sobre nuestro entrenador, me gustaria que fuese valiente y vayamos a por el partido dejandonos de si el contrario es este o aquel, nosotros tenemos un buen equipo y no tenemos que temer a nadie con lo cual no tenemos que jugar a ver que pasa, pienso que ganar el primer partido influirá muchisimo en cuanto a moral podriamos tener una gran sorpresa.
Lo dicho mister, a ser valiente y veremos que tal se portan los señores colegiados.
A por ellos.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #133 el: 26 de Juny de 2020, 18:37:53 pm »
Para mi,hay dos cosas que me preocupan, una y es la principal seran los arbitrajes y la otra es sobre nuestro entrenador, me gustaria que fuese valiente y vayamos a por el partido dejandonos de si el contrario es este o aquel, nosotros tenemos un buen equipo y no tenemos que temer a nadie con lo cual no tenemos que jugar a ver que pasa, pienso que ganar el primer partido influirá muchisimo en cuanto a moral podriamos tener una gran sorpresa.
Lo dicho mister, a ser valiente y veremos que tal se portan los señores colegiados.
A por ellos.

Si algo ha demostrado Hidalgo es que sabe madurar los partidos, serios en defensa y sabiendo esperar las debilidades del rival. Tampoco nos volvamos locos y queramos hacer algo que no hemos hecho durante toda la temporada.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #134 el: 26 de Juny de 2020, 18:42:46 pm »
Hidalgo ens va ajudar a salvar-nos la temporada passada i aquesta ens ajudarà a pujar de categoria.
FORÇA SABADELL

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #135 el: 26 de Juny de 2020, 19:04:45 pm »
Jo estic d'acord amb el company Pep, si anem sense complexes i volem clarament la pilota i marquem el ritme de partit desde inici, tindrem més opcions.
Amb aquest tipus de rivals, si anem a veure-les venir i a no cometre errors, ens menjarem el tipic gol ***** i despres a remolque tot el partit.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #136 el: 26 de Juny de 2020, 20:10:39 pm »
Es muy fácil decirlo, pero a ver cómo le quitas la pelota a un filial

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #137 el: 26 de Juny de 2020, 20:57:04 pm »
No he vist ni un minit de joc del Atlético B.
Juguen al toque o tipo primer equip?

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #138 el: 26 de Juny de 2020, 23:39:08 pm »
No he vist ni un minit de joc del Atlético B.
Juguen al toque o tipo primer equip?

Por lo que decían ayer en la transmi de Radio Sabadell, juegan como el primer equipo.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #139 el: 27 de Juny de 2020, 01:30:50 am »

No hi ha coincidència de grup.
És sorteig pur.

No. Primero por posición. Si todavía hay opciones posibles entonces se mira la no coincidencia de grupo.

!Salud!