Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.
fara un fred de collons,será un partit aborrit,igual plou, ens posaran els reserves.. l'ambient no está "d'hosties" o sigui, mal ambient....peró..um mm igual m'hi arribo!!!! .-.-.-.-.-.-.-.
anirá be,si ens veiem, pq us podré "actualitzar" (update)de tot el "marro" que esta passant al consell d'administració" .-.-.-.-.-.-.- (lo que s'en parla nomes es un10% de lo que la gent sap)
Bueno els de sempre ja ens coneixem i alguns dels que no coneixem sabem ki son... enga, tots a fer una birreta eh? q no falti ningú!
fins i tot podem fer un "ordre del dia", peró ens pot passar que ens pardem el partit!!!amic FUM FUM FUM...lo de les nenes es un "moco de pavo"en comparació a la resta...sense vole donar importacia a elles , que la tenen i molt
Jajaja, doncs tiu mo preguntava el birrero ahi i no ho sé! És el q keda més aprop del camp no?
Fum fum fum, se lo que va passar, i te molta relació, ara, amb lo que ha passat al Con sell..oi que si?
Pere i Fum,fum,fum, us podeu explicar una miqueta mes en relacio de lo que sabeu i que els altres no sabem del femeni?
Cita de: CudiSBD en 30 de Desembre de 2005, 21:49:50 pmPere i Fum,fum,fum, us podeu explicar una miqueta mes en relacio de lo que sabeu i que els altres no sabem del femeni?mira, mes endevant anirás saben les coses, jo estaba preparant un post amb "l'ordre del dia" per el 4 de gener, peró es que (amb l'info que tinc) estic espantat......en parlem + endevant despres de l'anotador de RS aquest dilluns....i el fum fum fum, sap ben be de que va.....uyuyuyuyuyuy