Autor Tema: Campanya Socis temporada 2020/21  (Llegit 15366 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Campanya Socis temporada 2020/21
« el: 17 de Agost de 2020, 17:31:09 pm »
Avui s ha presentat la nova campanya de socis per a la propera temporada, els preus dels carnets s han incrementat respecte l anterior temporada el que crec que es raonable i segons anuncien estariem en la banda intermitja respecte la resta de clubs, la idea del Sr Calzada es arribar als 5.000 socis per tant unes 2.000 altes noves.

En una situacio normal ho veig tot molt coherent, pero partim d una situacio excepcional, desde el passat mes de Març, no es pot assistir als Estadis de futbol, tot indica que seguira la situacio uns mesos mes,, la renovacio dels de sempre es pot donar per feta som conscients que renovarem i  dificilment podrem veure partits, jo ho anomenaria ajuda al club i de bon grad ho farem molts,,,, pero i les altes noves???es evident que tot plegat es molt complicat

Salut

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
Re:Campanya Socis temporada 2020/21
« Respondre #1 el: 17 de Agost de 2020, 19:07:46 pm »
La 2014/2015, la renovació d'un sènior a lateral era de 185neuros, incluia els partits del filial a 3a.
Aquesta temporada és de 195 euros.
Aquesta tarda als voltants de les 18h hi havia cua, unes 7 o 8 persones.
Anava amb el temps just, renovarem demà.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #2 el: 18 de Agost de 2020, 07:57:16 am »
El tema de la asistencia al estadio se debería aclarar. Mucha gente no se hará socia por eso. Por ejemplo anunciando descuentos para la próxima temporada si este año no se pudiese ir, aunque yo creo que si se podrá.

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
« Respondre #3 el: 18 de Agost de 2020, 09:27:17 am »
Estoy contigo y mi mensaje no es una critica seria una preocupacion, ya que los de siempre no dudaremos aun sabiendo que existen altas probabilidades de no ver muchos partidos, a todo esto es como sacar la entrada de teatro, a media funcion la cancelan y te quieren vender una nueva entrada sin tener certeza de lo que va a pasar si finalmente la obra no se realiza, creo que con lo del pago aplazado deberian de jugar un poco,,,, si llegamos a Enero sin poder ir al estadio o de forma intermitente, quien pagara el segundo plazo??? Es una reflexion mia claro

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #4 el: 18 de Agost de 2020, 12:57:12 pm »
Doncs jo m'ho prenc com qualsevol temporada normal, es a dir, altres anys jo se que hi han molts partits, que no hi assistiré per feina, malaltia, passar un cap de setmana fora, etc...
I no per això m'he plantejat mai no renovar o fer-me soci, així que per mi la situació actual no es condicionant per renovar o no, ja que encara tot i que la pandèmia no remet, no es segur que no es poguin veure els partits amb públic.

En el cas que bona part de la temporada o tota s'hagi de desenvolupar sense públic als estadis, confio en que el club buscarà la manera de compensar el preu dels carnets, no només el CE Sabadell sinó tots els equips. Però deixar-ho a hores d'ara clar contemplant totes les casuístiques no ho veig possible ja que ningú sap com estarem el mes que bé i menys com estarem a finals d'any.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #5 el: 18 de Agost de 2020, 14:14:49 pm »
Nosaltres ja hem renovat els 3 carnets aquest matí.
Hi havia degoteig de gent, i almenys he vist 2 altes noves.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #6 el: 18 de Agost de 2020, 22:52:45 pm »
Una opcion seria que los clubs llegasen a un acuerdo con las plataformas que ofrecen partidos y bonifiquen a los socios con descuentos atractivos.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #7 el: 19 de Agost de 2020, 16:11:10 pm »
Jo estic molt agrait per la bona feina esportiva i económica d'aquesta junta. Però en el tema del covid, estic molt descontent. Deixar clar que ahir hem vaig menjar gairebé una hora de cua per renovar el carnet i sé que la situació no permet ser optimistes per veure futbol, però hem sap greu l'estronador silenci del Sabadell respecte aquest tema. Esparla d'arribar a 5000 socis obviant escandalosament la difícil situació económica i laboral de molta gent com a efecte colateral del maleït virus.

L'any passat vam deixar de veure 5 partits que vam pagar, i ho entenc, però ni una misera menció al respecte? ni que sigui per dir que no poden oferir cap compensació? Hauria estat bé poder veure els play offs sense cost per compensar, però res.... i ara a la campaña de socis, res de res.... més silenci al respecte.... En això, en la meva opinió, malament per la postura presa per el club...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 19 de Agost de 2020, 18:26:29 pm »
Jo estic molt agrait per la bona feina esportiva i económica d'aquesta junta. Però en el tema del covid, estic molt descontent. Deixar clar que ahir hem vaig menjar gairebé una hora de cua per renovar el carnet i sé que la situació no permet ser optimistes per veure futbol, però hem sap greu l'estronador silenci del Sabadell respecte aquest tema. Esparla d'arribar a 5000 socis obviant escandalosament la difícil situació económica i laboral de molta gent com a efecte colateral del maleït virus.

L'any passat vam deixar de veure 5 partits que vam pagar, i ho entenc, però ni una misera menció al respecte? ni que sigui per dir que no poden oferir cap compensació? Hauria estat bé poder veure els play offs sense cost per compensar, però res.... i ara a la campaña de socis, res de res.... més silenci al respecte.... En això, en la meva opinió, malament per la postura presa per el club...

Pues yo lo veo todo al revés, porque será, hay que apoyar para sacar el proyecto para delante, hay que consolidar al Club en el fútbol profesional y olvidarnos de una categoría como la 2ª B, aunque la próxima temporada será más difícil todavía ya que hay otra categoría por medio como es la PRO, un Club de la 3ª división mirar a las alturas, el fútbol profesional no lo ve.

El Socio arlequinado tiene que mirar ahora por el bien del Club y si se puede ver los partidos en directo bien, si no también, lo primero después de la familia y el trabajo es el Club, un sentimiento que se lleva muy dentro y no queremos que le pase nada perjudicial.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #9 el: 19 de Agost de 2020, 19:22:47 pm »

Pues yo lo veo todo al revés, porque será, hay que apoyar para sacar el proyecto para delante, hay que consolidar al Club en el fútbol profesional y olvidarnos de una categoría como la 2ª B, aunque la próxima temporada será más difícil todavía ya que hay otra categoría por medio como es la PRO, un Club de la 3ª división mirar a las alturas, el fútbol profesional no lo ve.

El Socio arlequinado tiene que mirar ahora por el bien del Club y si se puede ver los partidos en directo bien, si no también, lo primero después de la familia y el trabajo es el Club, un sentimiento que se lleva muy dentro y no queremos que le pase nada perjudicial.
Yo estoy con Labtec, solo con recordar esas increibles noches de julio que nos regalaron, y que nunca oblidaré, ya me doy por compensado. Brutal las sensaciones que vivimos gracias al club. Histórico.
Y que nadie olvide que se tuvieron que pagar igualmente los sueldos de junio o julio, p. ej.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #10 el: 22 de Agost de 2020, 23:42:42 pm »
Amb tot, recordear que el club, per llei, hauria de retornar la part no disfrutada del carnet de la passada temporada. Facua a Andalussia ja ho ha reclamat s clubs com Málaga o Sevilla amb èxit. I es veu que no valen apanyos amb les quotes.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #11 el: 23 de Agost de 2020, 08:27:43 am »
Yo creo que el gesto lo podemos entender en el sentido que todos los que renovamos lo hacemos por un precio inferior a las altas, igual que como dijo el presidente , en caso de acceso restringido al campo tendremos prioridad los que éramos socios. Pero estoy de acuerdo que desde la Junta se debería haber comentado algo al respecto.

Por contra si que veo inviable llegar a 5000 socios en las condiciones actuales, la mayoría de los que ya lo somos de siempre,  como se ha visto hacemos hasta cola para la renovación, pero el atractivo para los que no tienen este sentimiento, sería el de ver  partidos contra buenos rivales y si eso no es posible , no se sacarán el carnet, y tampoco tengo claro que todos los que éramos (más de 3000) renueven si no se puede entrar al campo.

En el momento que sea posible el acceso de público a los campos, si que tendremos una crecida en las altas, pero mi opinión es que si empezamos la liga sin público es posible que seamos menos que el año pasado, al menos en la primera jornada.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #12 el: 23 de Agost de 2020, 09:25:09 am »
Yo creo que el gesto lo podemos entender en el sentido que todos los que renovamos lo hacemos por un precio inferior a las altas, igual que como dijo el presidente , en caso de acceso restringido al campo tendremos prioridad los que éramos socios. Pero estoy de acuerdo que desde la Junta se debería haber comentado algo al respecto.

Por contra si que veo inviable llegar a 5000 socios en las condiciones actuales, la mayoría de los que ya lo somos de siempre,  como se ha visto hacemos hasta cola para la renovación, pero el atractivo para los que no tienen este sentimiento, sería el de ver  partidos contra buenos rivales y si eso no es posible , no se sacarán el carnet, y tampoco tengo claro que todos los que éramos (más de 3000) renueven si no se puede entrar al campo.

En el momento que sea posible el acceso de público a los campos, si que tendremos una crecida en las altas, pero mi opinión es que si empezamos la liga sin público es posible que seamos menos que el año pasado, al menos en la primera jornada.

Mucha gente esperará hasta diciembre para sacarse el carnet de media temporada, si se puede entrar.

Es un palo que no se pueda ir al estadio, la verdad.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #13 el: 23 de Agost de 2020, 11:45:51 am »

Mucha gente esperará hasta diciembre para sacarse el carnet de media temporada, si se puede entrar.

Ojo per que legalment tothom podrà reclamar la part del carnet no disfrutada

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #14 el: 23 de Agost de 2020, 12:12:11 pm »

Sense coneixement de causa: de la temporada passada varem perdren’s 3 partits de lliga oi? Curiosament 3/19 es un 15%. Mateix percentatge de descompte que hem gaudit els socis enguany al renovar.

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
« Respondre #15 el: 23 de Agost de 2020, 12:42:45 pm »
Aqui crec que no hem de barrejar temes, per una banda estaria el sentiment arlequinat on esta clar que la gran majoria dels incondicionals renovarem carnets sense saber si veurem partits i d ‘altra banda la forma en que s ha presentat la campanya en la que crec que s havia de fer mencio a la situacio actual i la de la passada campanya.

A tot aixo segurament i hauran moltes altes noves, pero en una situacio normalitzada o be amb un pacte d extorn fixat desde l inici crec que es podria arribar a cotes de 5000 socis amb escreix

Hem de recordar que a dia d avui la gran majoria ja tenim alguna plataforma de pagament on podrem veure tant els partits de casa com de fora.... esperem que almenys els 3000 de sempre puguem assistir desde l inici a la Nova Creu Alta

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #16 el: 23 de Agost de 2020, 13:01:25 pm »
Leyendo que mensajes, en un momento dado pensé que era un imbécil o un ***** del bote, pero luego me di cuenta que no, que lo que siento por el CE Sabadell FC es un sentimiento que sin el no puedo dedicarme a esto que llamamos fútbol, es momento de mirar hacia delante y no mirar lo de la temporada pasada, solamente tenerla en el recuerdo que fue la temporada que regresamos al fútbol profesional de la 2ª división "A", pensar que hay que ayudar al Club en lo que le podamos ayudar para seguir en la categoría y no volver más al pozo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #17 el: 23 de Agost de 2020, 15:09:17 pm »

Sense coneixement de causa: de la temporada passada varem perdren’s 3 partits de lliga oi? Curiosament 3/19 es un 15%. Mateix percentatge de descompte que hem gaudit els socis enguany al renovar.

5 de 19, es a dir, un 26%

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #18 el: 23 de Agost de 2020, 16:04:21 pm »
Labtec, esta claro que a muchos no nos importa, pero la realidad es que a otros muchos si, la gente no va a pagar una morterada para NO ir, esa es una realidad y hay que luchar contra eso. En ese sentido esperaba algo mas, en plan " si nos perdemos 5 partidos a inicio de temporada, incluiremos los partidos de copa del rey, play off, etc...

Creo que ahi la directiva se equivoca un poco, no pasa nada por decirlo.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #19 el: 23 de Agost de 2020, 16:12:58 pm »
Labtec, esta claro que a muchos no nos importa, pero la realidad es que a otros muchos si, la gente no va a pagar una morterada para NO ir, esa es una realidad y hay que luchar contra eso. En ese sentido esperaba algo mas, en plan " si nos perdemos 5 partidos a inicio de temporada, incluiremos los partidos de copa del rey, play off, etc...

Creo que ahi la directiva se equivoca un poco, no pasa nada por decirlo.
Toda la razón compañero, somos 1500-2000 que estamos si o si, y los otros que están con el viento a favor, estos se pensarán antes de sacarse el carnet, y era mejor dejar las cosas claras antes de empezar la temporada, como vas a pagar un jamón si no sabes si te lo podrás comer... Pues eso