Fins que no quedi clar si podrem entrar o no, no es faran molt més socis. Molta gent s'espera al Nadal...
tot i que tinc entès que amb les altes que diuen que portem, no estan comptabilitzades les online, em sembla un número molt pobre.
en quan al comentari, que això ho faci el que havia de ser soci nou, ho entenc, que ho faci el que ja fa anys que és soci....ja no tant.
Fa 3 anys, a casa meva (som 3 socis) i per altres qüestions, ja sabíem que no aniríem pràcticament a cap partit, crec que dels 3 carnets de casa, només jo vaig poder anar a 8 o 9 partits.
No vam tenir cap dubte de renovar, ja que almenys jo, entenc que ser soci és ajudar al club, apart de poder assistir al camp.
Que la situació és complexe pel covid? sí, molt, econòmicament i sanitàriament, però d'aquí a portar 2000 i pico socis, em sembla egoista per part de molta gent.
Pot haver la lectura de, "no saps com està la butxaca de cadascú", doncs correcte, no ho sabem i per això no entro a cada casa, ja que cadascú sap com té la butxaca, i amb què es vol gastar el que té a la butxaca.
Però llavors no demanem fitxatges que fotin 15 gols per temporada.
Espero que la gent que dubti s'animi, i més sabent que potser a partir del Gener ja podem assistir al camp, i potser un pèl abans amb un % petit d'aforament.