Autor Tema: Campanya Socis temporada 2020/21  (Llegit 15409 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3613
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya Socis temporada 2020/21
« Respondre #60 el: 15 de Setembre de 2020, 09:06:42 am »
Coincideixo, hi ha massa secretisme al voltant d'aquest tema. El club, no hauria de ser el primer interessat en que poguem entrar a l'estadi?
Visca el Sabadell!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8844
« Respondre #61 el: 15 de Setembre de 2020, 13:19:27 pm »

A día d´avui i a Segona B

Deportivo: 9.038
Córdoba: 8.000
Recreativo: 7.035
Burgos: 5.001
Badajoz: 5.001
Real Murcia: 5.001
Racing Santander: 4.191

A Sabadell mai s´ha tingut massa afició a fer-se soci, no es un tema de no poder entrar al camp penso yo..
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #62 el: 15 de Setembre de 2020, 14:58:26 pm »
Per molt que encara s'hagin de sumar renovaciones online, fot vergonya portar només 2500 socis l'any d'un ascens al futbol professional tot i les incerteses dels moments que vivim.
Vergonya.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #63 el: 15 de Setembre de 2020, 20:12:39 pm »
Jo soc un Dels que encara no he renovat els 4 carnets de Sempre, pero tot a sigut perque ara he quedat a l'atur, haig de mirar com solucionarlo.
Tambe estic trucan a oficines, perque em diguin quins papers haig de portar per lo del paro I aconseguir el preu/ajuda que fan de 100 euros per mi, pero no hi ha manera que agafin el telefon.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 966
« Respondre #64 el: 15 de Setembre de 2020, 20:18:40 pm »
Jo soc un Dels que encara no he renovat els 4 carnets de Sempre, pero tot a sigut perque ara he quedat a l'atur, haig de mirar com solucionarlo.
Tambe estic trucan a oficines, perque em diguin quins papers haig de portar per lo del paro I aconseguir el preu/ajuda que fan de 100 euros per mi, pero no hi ha manera que agafin el telefon.
Porta el volant per sellar. A mi m ho van ver

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #65 el: 15 de Setembre de 2020, 23:04:03 pm »
Per molt que encara s'hagin de sumar renovaciones online, fot vergonya portar només 2500 socis l'any d'un ascens al futbol professional tot i les incerteses dels moments que vivim.
Vergonya.

Realment es aixi, pero hem de mirar la part positiva 500 altes noves i 2000 tot i no saber si aquest any podrem anar al Camp a veure algun partit, ja es parla d esperar al 2021 com a minim, entenc que la junta es podria avançar i proposar descomptes per a la seguent temporada en funcio dels partits a porta tancada, desconec el que fan els altres equips, a tot aixo si esiguessim a segona B segurament seriem molts menys i altes molt poques, per tant millor mirar la part positiva, i enhorabona els que hem renovat crec que ens mereixem un monument

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #66 el: 15 de Setembre de 2020, 23:23:24 pm »
A día de hoy y según la web del Club somos 2501 socis, cifra que nos dice que están los 2000 de siempre mas 500 altas nuevas, estamos a mitad del camino fijado por el Presidente, siempre esperamos mas pero una vez más nos encontramos que en la Ciudad de Sabadell no hay el apoyo suficiente para pensar en proyectos mayores una lastima pero es la pura realidad.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #67 el: 16 de Setembre de 2020, 06:51:56 am »
Un problema son els alts preus. Podies veure tota la temporada a Montilivi per 70€ fa poc, i crec que per 50€ a Castelló. Som molt cars!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #68 el: 16 de Setembre de 2020, 07:54:21 am »
el q es podien comprar una impresora.he anat 2 o3 vegades i unes cues per fer carnets...Tardan una barbaritat en fer un.
Això no és plan

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #69 el: 16 de Setembre de 2020, 08:35:11 am »

Envia un mail, a mi em responen sempre

atenciosoci@cesabadell.cat

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
« Respondre #70 el: 16 de Setembre de 2020, 09:02:16 am »
Pots portar o el certificat que consta com a aturat (amb certificat digital es pot treure online). Suposo que també podria servir un justificant bancari conforme es cobra l'atur...
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #71 el: 16 de Setembre de 2020, 13:23:19 pm »
Ok Gracies company's per la info.

Desconnectat basqued

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #72 el: 17 de Setembre de 2020, 11:11:40 am »
I com a proposta no es podría fer relacions amb el CN Sabadell, algún gimnàs o altres clubs de la ciutat i fer descomptes especiales per a ells? Aviam si d'aquesta manera anem omplint l'estadi.

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
« Respondre #73 el: 17 de Setembre de 2020, 11:15:42 am »
Una cosa que sembla trivial però que trobo a faltar són els cartells per la ciutat anunciant partits, campanya de socis, etc... no tot és digital avui en dia. I molts acords amb comerços de la ciutat i rodalies.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #74 el: 17 de Setembre de 2020, 11:25:47 am »
Exacte, tot i que és bàsic fer servir les xarxes socials, també s'ha de tenir present que hi ha molta gent que necessita trobar-se la propaganda pel carrer (cartells, etc.) per conèixer els esdeveniments com ara els partits del CE Sabadell. I més ara a 2a A que molts dels equips visitants poden cridar molt l'atenció.  Francament no sé per que no ho fan.
FORÇA SABADELL

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #75 el: 17 de Setembre de 2020, 17:53:11 pm »
I com a proposta no es podría fer relacions amb el CN Sabadell, algún gimnàs o altres clubs de la ciutat i fer descomptes especiales per a ells? Aviam si d'aquesta manera anem omplint l'estadi.

Molta raó amb lo del CNS. Es diu que té més de 30.000 socis (tot i que a mi no em cuadra aquest número, doncs les instal·lacions estarien a petar), pero es podria establir un conveni i presentar importants descomptes per els socis de l'altra entitat (60 euros de descompte en el carnet de soci per a qui sigui soci del CNS, per exemple...).

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #76 el: 22 de Setembre de 2020, 11:50:51 am »
Si volem socis s’ha ds poder entrar al camp. Per que sabrnt que en espais tancats es permet el 70%, cap club diu res? Ja els va bé cobrar tv’s i estalviar en despesses obrir estadis? Quin sentit té pagar tribuna si no pots entrar al estadi?

Em dobta que cap club es queixi. Després no es queixin si hi han reclamacions.

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
« Respondre #77 el: 22 de Setembre de 2020, 12:02:28 pm »
Per exemple, a 2a B el Mérida ja ha anunciat que hi haurà public a l'estadi... No entenc com no treuen un protocol que es permeti entrar a un 30 o 50% de l'aforament. Cal deixar un parell de seients lliures al mig, dur mascareta i sobretot control d'entrades i sortides per horari d'acord la zona del camp i obrir totes les entrades.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #78 el: 22 de Setembre de 2020, 12:07:09 pm »
Estic segur que hi ha alguna cosa que no sabem sino no s'explica. I lo bo del cas és que ningú diu res...
FORÇA SABADELL

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
« Respondre #79 el: 22 de Setembre de 2020, 12:10:40 pm »
Estic segur que hi ha alguna cosa que no sabem sino no s'explica. I lo bo del cas és que ningú diu res...
S'hauria de demanar a l'Esteve que és un tio transparent que ens expliqui que en sap de tot plegat...
Visca el Sabadell!!