Autor Tema: Rayo Vallecano-CE Sabadell Dissabte 19 de setembre a les 21 hores  (Llegit 7044 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat lanzasbd

• Infantil
  • Missatges: 134
Re:Rayo Vallecano-CE Sabadell Dissabte 19 de setembre a les 21 hores
« Respondre #80 el: 21 de Setembre de 2020, 18:18:21 pm »
jo el q no entenc pq no ens vam quedar el noi basc.Jo el veia segur,bo,jove o amb progresió. Penso era vàlid per 2A
Jo crec que també me l'hagués quedat; com a mínim fins Nadal. Però quedant-se Olmo... va saltar ell.
I G. Sierra és un magnífic marcador: ràpid, atent, no reb moltes amonestacions. Té una edat boníssima. L'únic és que no té una excel•lent sortida de pilota. Però cal esperar una mica més, a veure què tal a Mallorca.

Doncs per a mi, una de les millors coses que té en Grego és la sortida de pilota....

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Rayo Vallecano-CE Sabadell Dissabte 19 de setembre a les 21 hores
« Respondre #81 el: 21 de Setembre de 2020, 18:20:58 pm »
jo el q no entenc pq no ens vam quedar el noi basc.Jo el veia segur,bo,jove o amb progresió. Penso era vàlid per 2A

Xíker tenia renovació autòmatica en cas de disputar 7 partits. Que sincerament eren pocs. Pero finalment no hi va arribar. Em va comentar que l'ascens amb el Sabadell havia sigut la seva millor experiencia en el futbol i que era el millor vestidor que s'havia trobat mai. Dit per ell.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.