Autor Tema: Domingo 27 16:00 Mallorca - Sabadell  (Llegit 6893 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
  • Gènere: Masculí
Re:Domingo 27 16:00 Mallorca - Sabadell
« Respondre #60 el: 28 de Setembre de 2020, 07:55:57 am »
Primera part molt seriosa del nostre equip, amb els 3 centrals donant molta seguretat.
A la segona vam fer, encara més, una passa enrera i ens van començar a guanyar terreny, i l'expulsió ens va acabar de matar, amb un gol que 1 de cada 10 pilotes va a dins, i les altres 9 arriben a Menorca.
Tal i com dieu, el Rayo ens va exigir molt més en defensa, les vam passar canutes i vam tenir sort de no emportar-nos 5 de Vallecas, en cambi, ahir vaig patir poquet, en part perquè vaig veure l'equip un pèl més sòlid, menys nerviós i més convençut, però també bona part pq al Mallorca se li fonien els ploms a partir de 3/4 de camp.
La segona part crec que ens va faltar anar a pel partit una mica més, quan busques el 0-0 normalment acabes palmant.

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #61 el: 28 de Setembre de 2020, 08:56:37 am »
El resum que faig dels dos primers partits és que dos gallets de la categoria (un, el Mallorca, acabat de baixar de Primera, i ja sé que el Rayo ha perdut 3-0, però és i serà dels importants) ens han guanyat per la mínima a casa seva, i hem de tenir present que en tots dos ens faltaven jugadors importants. Només cal veure com celebrava el gol de la victòria l´entrenador del Mallorca per copsar com els hem fet patir per guanyar-nos.
Sí que penso que anirem una mica justos a la devantera, ens falta algun element més, però sobretot el gol va car.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #62 el: 28 de Setembre de 2020, 16:05:18 pm »
Una pena seguir con el casillero a 0 y con el único consuelo que al equipo,  con todo lo que le falta todavía de rodaje y pendiente de recuperar lesionados, aparte de los 2 fichajes finales, se le ve competitivo con lo cual me da esperanza que lo podemos hacer bien en la categoría.

Sobre lo de equipos de nuestra liga o superiores a nosotros, estoy de acuerdo que Mallorca o Rayo acabaran con  bastantes más puntos que nosotros (a priori por plantilla y presupuesto), pero cada partido debemos disputarlo y no pensar que no tenemos opciones, porque ayer aunque el Mallorca llevó la iniciativa no vi que nos pasara por encima, sino al contrario, si no se autoexpulsa Cornud, creo que al final se hubieran volcado mas y hubiera sido más fácll cogerlos a la contra... en cambio podremos ir a un campo como Cartagena, Castellon, Albacete, que pensaremos que hay que puntuar y si no echamos las mismas ganas podemos sufrir más que ayer por ejemplo, mucha igualdad en cada partido y hay que dejarse el alma contra todos los rivales.

El domingo otro coco o directamente el coco de la categoría, a priori complicado, pero en el campo luego veremos....
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #63 el: 29 de Setembre de 2020, 15:40:55 pm »
Llevamos 0 puntos pero la dinámica es muy parecida a la de 2a B. Somos fuertes detras y esperamos una genialidad arriba vía Aaron, Juan o cualquier otro con clase.

Bajo mi punto de vista es muy difícil jugarle a Rayo, Mallorca o Español de otra forma. Si te vas para arriba como un loco terminas con 3 en la primera parte (contra el Rayo casí nos pasa eso mismo y estando encerraditos).

Señores, esto es 2a, jugamos contra recien descendidos y dimos la cara! Si hubiéramos empatado en Mallorca todo se vería diferente pero nos marcaron en la recta final.

Además, tenemos bajas importantes, jugadores titulares como Adri Cuevas que podrían dar respiro a Undabarrena o a Antonio Romero o Aleix Coch que es nuestro mejor central.

La liga es muy larga y con lo que tenemos perder 2-1 en casa del Rayo y 1 - 0 en Mallorca me parecen resultados "aceptables".

Honor!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #64 el: 29 de Setembre de 2020, 18:31:24 pm »
Llevamos 0 puntos pero la dinámica es muy parecida a la de 2a B. Somos fuertes detras y esperamos una genialidad arriba vía Aaron, Juan o cualquier otro con clase.

Bajo mi punto de vista es muy difícil jugarle a Rayo, Mallorca o Español de otra forma. Si te vas para arriba como un loco terminas con 3 en la primera parte (contra el Rayo casí nos pasa eso mismo y estando encerraditos).

Señores, esto es 2a, jugamos contra recien descendidos y dimos la cara! Si hubiéramos empatado en Mallorca todo se vería diferente pero nos marcaron en la recta final.

Además, tenemos bajas importantes, jugadores titulares como Adri Cuevas que podrían dar respiro a Undabarrena o a Antonio Romero o Aleix Coch que es nuestro mejor central.

La liga es muy larga y con lo que tenemos perder 2-1 en casa del Rayo y 1 - 0 en Mallorca me parecen resultados "aceptables".

Honor!
Penso com tu. Aquesta temporada no té res a veure amb l'última a 2a A, la del descens. L'equip ara és molt més sòlid defensivament. En dos partits contra equips del top 10 només ens han fet 3 gols i en tots dos partits hem competit fins al final i hem tingut ocasions molt clares per fer més gols. Sí aconseguim no decaure tant a les 2es parts, començarem a empatar i guanyar partits aviat. Important el retorn d'Aarón Rey. Això sí, a dalt necessitem també un Juan Hernández on fire.
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2020, 18:33:34 pm per jarisacat »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #65 el: 29 de Setembre de 2020, 19:12:59 pm »
No olvidéis que segunda es otra cosa. Quiero decir, no hay barças ni madrids aqui. Todos compiten con todos, igual le compites de tu a tu al mallorca en su estadio y el albacete te pinta la cara en casa.