Autor Tema: REAL ZARAGOZA - CE SABADELL - Diumenge 25 Oct. 21:00  (Llegit 7004 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:REAL ZARAGOZA - CE SABADELL - Diumenge 25 Oct. 21:00
« Respondre #80 el: 26 de Octubre de 2020, 00:28:17 am »
Partit molt seriós dels nostres, l'equip de mica en mica es va conjuntant, hi ha més mecanismes instaurats i ara només falta que entri la pilota.
M'agradat molt tot l'equip, en especial Stoichkov, llàstima no poder anar al camp per gaudir d'aquest jugador en viu, és boníssim.
Ara la realitat és la que es i cal sumar, a veure Dijous vinent, signo jugar igual de serios que avui però ens vindrà un equip que porta 15 punts, no serà fàcil.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #81 el: 26 de Octubre de 2020, 07:13:21 am »
Bon partit de la nostres, llàstima de no haver sumat els 3 punts (o que no tinguem més punts per fer bo aquest empat). Jo no crec que tinguem una plantilla tan dolenta, penso que podríem quedar perfectament el 12-13, però cal treure-li tot el suc al planter i començar a no posar als amiguets (els Àngels, Edgars... de torn). Què no surti Aaron Rey de primeres ho puc entendre si vols jugar com vas jugar ahir, amb Guruzeta, Juan i Stoitchkov potser no t'hi cap més gent davant, però que surti abans Edgar o Néstor que ell... I haver de posar a Grego de mig abans que utilitzar a Romero ja és de traca (i no ho va fer malament, però a mi no m'acaba de convèncer, per mi jugarien sempre abans Coch i Ibiza, i si m'apures fins i tot Jaime, però a la defensa). Tenim altres opcions molt millors per posar al centre del camp que ell que no ho és.

A veure si podem començar a sumar de 3 en 3, sinó em sap molt de greu però segueixo pensant que per treure tot el potencial a aquesta plantilla, cal que vingui un entrenador de fora i que faci les alineacions sense conèixer ningú de l'any pasat, només per la qualitat de cadascun. Esperem no haver d'arribar a això, i a sumar els 3 punts contra el Lega
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #82 el: 26 de Octubre de 2020, 07:59:57 am »
Partit molt seriós dels nostres, que exceptuant els primers 10 minuts i en alguna jugada aïllada, no hem patit en excés.
Llàstima que no fem un gol ni de casualitat, perquè amb idees més clares a dalt, haguéssim sumat 3 punts.
Stoitchkov és un altre nivell, durant la primera part sabia que l'equip el necessitava i baixava a rebre i començar jugada, anava a les bandes, estava a dalt....lo dit, un altre nivell.
Guru força bé avui, llàstima de la ocasió que no marca, però ha fet, menys marcar gol, el que ha de fer un 9.
Creia que el partit, a partir del min. 70, era idoni per Aaron, però va acabar optant per Nestor i Edgar (i Heber)
Pregunto, Néstor i Edgar tenen algun tipus de clàusula que han de jugar tots el partits?
No ho entenc la veritat.
Edgar sense velocitat, els controls li marxaven a 3 metres....també és un altre nivell.
Lo de no fer jugar a Romero, després de tants partits, ja fa oloreta a que alguna cosa passa que no sabem.
Tens el millor MC amb diferència sense jugar res de res...en fi, el cos tècnic sabrà el motiu.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #83 el: 26 de Octubre de 2020, 08:38:00 am »
Creo que los últimos Díez minutos de la primera parte y toda la segunda hemos sido superiores.No me gusta nada que en los saques de puerta nuestro portero de la pelota a un lado u otro en corto ( a  menudo el que recibe pierde la pelota al quererla jugar en corto y siempre en nuestro campo) en la segunda parte en esa jugada nuestro portero a sacado al patacón y creo que nos ha ido mejor.Hay jugadores que han destacado más pero este punto es de todos los que han jugado y de los que estaban en el banquillo animando.Vuelvo a hacer un comentario que ya hice, tenemos lo que tenemos y para mi SON LOS MEJORES.HONOR.

Desconnectat xbarrankus

• Infantil
  • Missatges: 283
« Respondre #84 el: 26 de Octubre de 2020, 08:51:56 am »
bueno,como ya sabeis somos 3000 entrenadores,pido que se deje trabajar al que sabe,buen partido que se merecio ganar ,el Zaragoza por lo que vi y comente con mi amigo maño es de nuestra liga  pienso que tenemos un equipo apañado para no sufrir, Stoikov es un pedazo de futbolista y me gusto mucho tambien grego sierra hecho un jabato en el medio campo venga vamos hay que seguir trabajando......
PD.lo que comentais de Romero es cierto no se le podia preguntar a Hidalgo en una rueda de prensa?vamos periodistas pedir una explicacion.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #85 el: 26 de Octubre de 2020, 10:09:42 am »
Hi han jugadors que no poden jugar, i els seguim posant. Per què Hidalgo els segueix posant? Amiguisme? Segueixo dient que no es menja els turrons si segueix posant depen qui. El Zaragoza té pinta que serà de la nostra lliga, no juga a res.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #86 el: 26 de Octubre de 2020, 11:17:53 am »
bueno,como ya sabeis somos 3000 entrenadores,pido que se deje trabajar al que sabe,buen partido que se merecio ganar ,el Zaragoza por lo que vi y comente con mi amigo maño es de nuestra liga  pienso que tenemos un equipo apañado para no sufrir, Stoikov es un pedazo de futbolista y me gusto mucho tambien grego sierra hecho un jabato en el medio campo venga vamos hay que seguir trabajando......
PD.lo que comentais de Romero es cierto no se le podia preguntar a Hidalgo en una rueda de prensa?vamos periodistas pedir una explicacion.

Romero va patir una lesió gravíssima fa 14 mesos i em dona la sensació que encara no està al mateix nivell físic que la resta de companys i més en una lliga tant exigent com aquesta.

Estic segur que no s'utilitza més per aquesta raó.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #87 el: 26 de Octubre de 2020, 12:00:24 pm »
Entenc, però alguns minuts tampoc? Cap?

Romero va patir una lesió gravíssima fa 14 mesos i em dona la sensació que encara no està al mateix nivell físic que la resta de companys i més en una lliga tant exigent com aquesta.

Estic segur que no s'utilitza més per aquesta raó.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #88 el: 26 de Octubre de 2020, 12:40:03 pm »
Hi han jugadors que no poden jugar, i els seguim posant. Per què Hidalgo els segueix posant? Amiguisme? Segueixo dient que no es menja els turrons si segueix posant depen qui. El Zaragoza té pinta que serà de la nostra lliga, no juga a res.

Hidalgo pel que representa i pel que ens ha donat m'encanta. Pero de veritat que jo tampoc entenc la majoria de coses que fa. Ell segur que en sap molt més que tots nosaltres junts, i a sobre els veu cada dia. Pero a vegades sembla que vulgui inventar coses que no tenen sentit. El fútbol per a mi no es tant complicat. Has de posar els millors i punt. I ahir els canvis em van deixar flipant.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #89 el: 26 de Octubre de 2020, 19:18:08 pm »
Bon partit, molt seriós i treballat.

El que segueixo sense entendre és el tema Nestor, tema Aaron, tema Romero,...

Tenim un 11 inicial força arregladet però potser a la segona part hauria d'haver donat oportunitats a Aaron.

Per cert, Undabarrena m'agrada molt però cada partit te 2 perdues que generen una ocasió rival. I el pitjor és que normalment és per arriscar massa

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #90 el: 26 de Octubre de 2020, 23:36:45 pm »
Pel que fa a Romero, jo crec que deu haver recaigut de la lesió de genoll. És l'única explicació que li trobo a la seva absència. A Vallecas va fer un partidàs, per tant, si no l'hem vist més des de llavors és que no deu estar bé.

Ahir, com ja s'ha dit, vam aguantar millor el tram final del partit i, en general, la 2a part va ser molt bona. Jugant així aviat hauria de caure alguna victòria. Però els rivals no són fàcils; no estic en absolut d'acord en que el Zaragoza, per exemple, sigui un equip fluix. Déu n'hi do amb els jugadors que té... L'únic és que potser li falta un davanter centre una mica més golejador.

I, una altra cosa que també s'ha dit i amb la que sí estic d'acord, és que està quedant molt clar que alguns dels nostres jugadors ara mateix tenen un nivell molt justet per la categoria. Edgar, per exemple, no sembla que estigui en disposició d'aportar gran cosa, però tampoc Olmo, o fins i tot Àngel. Aquí podem tenir un desavantatge, perquè ens aniria molt i molt bé disposar d'alguns joves jugadors per treure a les segones parts i així intentar d'acabar de guanyar els partits igualats; no crec que els tinguem. A veure si al mercat d'hivern podem aconseguir alguna nova cessió.
« Darrera modificació: 26 de Octubre de 2020, 23:43:14 pm per jarisacat »