Vas per bon cami Adry, t'hi acostes
Efectivament, el problema que ens trobariem es que els hostatges gratuits com el que anomenes no solen oferir molt espai, i com sabeu, els videos ocupen molt.
Crec que els 2 videos que tenim actualment a la seccio DOWNLOADS (Resum ascens a 1a i Copa de la Reina) ja ocupen ells sols quasi 100 megas d'espai, el del Centenari es diu que son 500 megas mes, mes els gols, mes els resums i videos que de ben segur anirien sortint... buf, es molt espai el que s'ha de contractar... i tal i com explico en el post anterior, l'ample de banda tambe es important... i car
Jo el que m'agraderia es animar a tots els arlequinats manetes a que es facin mes webs arlequinades. Hi han aficions a 2a B que tenen moltes mes webs que nosaltres i com exemple la de l'Hercules...
Un Domini propi i un hostatge professional minim (pero suficient per començar) pot sortir per uns 50-55Euros a l'any, iva inclos... que esta força be, crec.
Amb mes webs es podrien tenir els videos repartits i no caldria recargar en plan bestia a una sola web... vaja, seria una opcio... i a qui s'animi, em comprometo a guiar-lo (modestament, fins a on arribin els meus limitats coneixements) en el mon del registre i del hosting
Nosaltres, fins que no ens toqui una primitiva, ja no ens podem permetre mes registres i hostings dels que ja paguem de la nostra butxaca
Salutacions.