Viviu de la potea de l’ascens. A la lliga van acabar 3ers a 1 del cinquè i si s’hagués acabat no sabem si hauriem acabat a playoffs. Erem un equip justet oer playoffs pero vam tenir potra i sort en l’ascens.
Hem renovat com si haguessim fet la lliga del Logroñés, i ara tenim un equip de 2B per mirar de pujar a 2A. A Hidalgo li ve gran la categoria (viu de la sort de l’ascens) i Manzanera ja fa dies que veig que li aplaudiu tot i jo, en serio, fa dies q dic que no ho veig clar el que fitxa.
Espero menjar-me les paraules d’aqui uns mesos, peró ara mateix veig que Hidalgo potser no es menja els raims.
Gens d'acord amb tu. Vam acabar 3ers perquè la lliga va acabar justament quan va començar la pandèmia, en la jornada que curiosament vam perdre el liderat. Pero vam ser l'equip amb més jornades com a líder. La temporada del Logroñes no la vam fer, però tampoc em comparis el seu grup amb el nostre.
A 2ab vam fer molt bon futbol. I al play off per mi vam ser dels millors equips que vaig veure. Vem tenir un punt de sort? Sí. Però l'ascens va ser merescudissim.
Totalmente de acuerdo. Que Hidalgo vive de la suerte del ascenso? Pero qué injusto...
Hidalgo nos mantuvo en Segunda B cuando estábamos literalmente en Tercera, en TERCERA, a falta disputar siete partidos en los que prácticamente teníamos que ganar cuatro cuando en toda la temporada previa habíamos ganado seis.
Hidalgo, con prácticamente el mismo equipo del año anterior, se pasa 14 partidos de 28 como líder del Grupo III de Segunda B, jugándose en todos los partidos disputados a lo que básicamente quería el Sabadell.
Llega el Play-Off más difícil de la historia y conseguimos el ascenso, con muchísima suerte, en mi opinión fue el mayor milagro de la historia del club, sí; pero teníamos que recordar el equipo que teníamos y lo que Hidalgo supo sacar de él.
Ciertamente yo también pienso que hemos renovado demasiados jugadores del año pasado, concretamente Olmo, Ángel y Edgar los encuentro incomprensibles, pero también es cierto que tenían que seguir otros para cuadrar las cuentas.
En cualquier caso, no dudemos de Hidalgo, porque si nos salvamos no tengáis la menor duda de que será gracias a él.
Ahora bien, hace falta seguir y dar varios pasos adelante. Si no, lo pasaremos muy mal.