Autor Tema: CE SABADELL - MIRANDÉS Sabado 10/10 13:00  (Llegit 8953 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL - MIRANDÉS Sabado 10/10 13:00
« Respondre #60 el: 10 de Octubre de 2020, 15:46:29 pm »
Esta historia creo que la conozco,muy buen trato a la pelota y pisar lo menos posible el area rival.ya nos paso con carreras y no bajemos gracias la Villarreal.lo siento pero confío poco en Hidalgo.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #61 el: 10 de Octubre de 2020, 15:49:40 pm »
Viviu de la potea de l’ascens. A la lliga van acabar 3ers a 1 del cinquè i si s’hagués acabat no sabem si hauriem acabat a playoffs. Erem un equip justet oer playoffs pero vam tenir potra i sort en l’ascens.

Hem renovat com si haguessim fet la lliga del Logroñés, i ara tenim un equip de 2B per mirar de pujar a 2A. A Hidalgo li ve gran la categoria (viu de la sort de l’ascens) i Manzanera ja fa dies que veig que li aplaudiu tot i jo, en serio, fa dies q dic que no ho veig clar el que fitxa.

Espero menjar-me les paraules d’aqui uns mesos, peró ara mateix veig que Hidalgo potser no es menja els raims.

Gens d'acord amb tu. Vam acabar 3ers perquè la lliga va acabar justament quan va començar la pandèmia, en la jornada que curiosament vam perdre el liderat. Pero vam ser l'equip amb més jornades com a líder. La temporada del Logroñes no la vam fer, però tampoc em comparis el seu grup amb el nostre.
A 2ab vam fer molt bon futbol. I al play off per mi vam ser dels millors equips que vaig veure. Vem tenir un punt de sort? Sí. Però l'ascens va ser merescudissim.

Totalmente de acuerdo. Que Hidalgo vive de la suerte del ascenso? Pero qué injusto...

Hidalgo nos mantuvo en Segunda B cuando estábamos literalmente en Tercera, en TERCERA, a falta disputar siete partidos en los que prácticamente teníamos que ganar cuatro cuando en toda la temporada previa habíamos ganado seis.

Hidalgo, con prácticamente el mismo equipo del año anterior, se pasa 14 partidos de 28 como líder del Grupo III de Segunda B, jugándose en todos los partidos disputados a lo que básicamente quería el Sabadell.

Llega el Play-Off más difícil de la historia y conseguimos el ascenso, con muchísima suerte, en mi opinión fue el mayor milagro de la historia del club, sí; pero teníamos que recordar el equipo que teníamos y lo que Hidalgo supo sacar de él.

Ciertamente yo también pienso que hemos renovado demasiados jugadores del año pasado, concretamente Olmo, Ángel y Edgar los encuentro incomprensibles, pero también es cierto que tenían que seguir otros para cuadrar las cuentas.

En cualquier caso, no dudemos de Hidalgo, porque si nos salvamos no tengáis la menor duda de que será gracias a él.

Ahora bien, hace falta seguir y dar varios pasos adelante. Si no, lo pasaremos muy mal.
« Darrera modificació: 10 de Octubre de 2020, 15:52:38 pm per J.R.G. »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #62 el: 10 de Octubre de 2020, 15:58:35 pm »
Totalmente de acuerdo. Que Hidalgo vive de la suerte del ascenso? Pero qué injusto...

Hidalgo nos mantuvo en Segunda B cuando estábamos literalmente en Tercera, en TERCERA, a falta disputar siete partidos en los que prácticamente teníamos que ganar cuatro cuando en toda la temporada previa habíamos ganado seis.

Hidalgo, con prácticamente el mismo equipo del año anterior, se pasa 14 partidos de 28 como líder del Grupo III de Segunda B, jugándose en todos los partidos disputados a lo que básicamente quería el Sabadell.

Llega el Play-Off más difícil de la historia y conseguimos el ascenso, con muchísima suerte, en mi opinión fue el mayor milagro de la historia del club, sí; pero teníamos que recordar el equipo que teníamos y lo que Hidalgo supo sacar de él.

Ciertamente yo también pienso que hemos renovado demasiados jugadores del año pasado, concretamente Olmo, Ángel y Edgar los encuentro incomprensibles, pero también es cierto que tenían que seguir otros para cuadrar las cuentas.

En cualquier caso, no dudemos de Hidalgo, porque si nos salvamos no tengáis la menor duda de que será gracias a él.

Ahora bien, hace falta seguir y dar varios pasos adelante. Si no, lo pasaremos muy mal.

Totalmente de acuerdo, la situación es mala, pero con trabajo y haciendo lo que realmente se necesita saldremos de esta, espero que Antonio Hidalgo siga porque nos ha llevado hasta aquí, nos salvó de bajar a la 3ª división y conoce el vestuario, los cambios no siempre dan resultado, confio en él para sacar esto adelante.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #63 el: 10 de Octubre de 2020, 15:59:32 pm »
Basta de excusas!!! Para eso si somos buenos, el Mirandés que no es nada del otro mundo nos ha pintado la cara en cinco minutos. Centran bien y chutan cosa que nosotros centramos de pena y casi ni chutamos. Estamos heridos pese a que quedan 38 jornadas, porque en lo psicológico pesa mucho estar a estas alturas con un rosco en el casillero. Hay que ganar los próximos dos o tres partidos SI o SI!!! No se como habra que hacerlo pero hay que ganar o al final de la primera vuelta estaremos en 2B.
Por cierto, hay jugadores que NO deben jugar mas... No dire nombres por respeto pero todos sabemos quienes son y sobre Hidalgo que personalmente CONFIO en el o espabila o Calçada se lo ventila rapido!!!. Calçada lo dijo muy claro que no quiere volver a 2B. Animos a la plantilla y a pensar en el Albacete y ir partido a partido.
También decir que a parte de los idi... del Lleida (pocos) que se cachondean de nosotros, cada vez hay mas gente de varios equipos que se empiezan a reir de toda una institución de 117 años :rant: ahí lo dejo... Toca espabilar pero YA!!!.
« Darrera modificació: 10 de Octubre de 2020, 16:04:34 pm per blayo »
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #64 el: 10 de Octubre de 2020, 16:02:01 pm »

Totalmente de acuerdo, la situación es mala, pero con trabajo y haciendo lo que realmente se necesita saldremos de esta, espero que Antonio Hidalgo siga porque nos ha llevado hasta aquí, nos salvó de bajar a la 3ª división y conoce el vestuario, los cambios no siempre dan resultado, confio en él para sacar esto adelante.

Por eso, queremos jugar en 2a con los jugadores que nos salvaron de bajar a 3a. Y dan, pero... para tanto?

Es como la bolsa: “ganancias pasadas no garantizan resultados futuros”

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #65 el: 10 de Octubre de 2020, 16:06:41 pm »
Esta historia creo que la conozco,muy buen trato a la pelota y pisar lo menos posible el area rival.ya nos paso con carreras y no bajemos gracias la Villarreal.lo siento pero confío poco en Hidalgo.

Para mi, pensamiento erróneo, en aquellos momentos el Club estaba en puestos de salvación y cuando se supo que habíamos conseguido la permanencia por el descenso del Villarreal CF, los jugadores dejaron de luchar por ella, pasando al mayor de los pasotismos, el objetivo estaba conseguido, luego parece dar la idea de que la categoría estaba en peligro, pero no, ya estábamos salvados.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #66 el: 10 de Octubre de 2020, 16:15:06 pm »

Por eso, queremos jugar en 2a con los jugadores que nos salvaron de bajar a 3a. Y dan, pero... para tanto?

Es como la bolsa: “ganancias pasadas no garantizan resultados futuros”

El problema es que actualmente el fútbol se lleva de otra manera, y todo suma, capital social, socios, televisión, concurso de acreedores y sobre todo el verse el Club arropado por la Ciudad que representa, de ahí nos lleva al Tope Salarial que el nuestro es de los más bajos de la categoría ese es el problema, de donde no hay no se puede sacar para tener el equipo que nos gustaría a todos, así somos lo que somos y tenemos lo que podemos y permiten tener.

• Jugador Prof.
« Respondre #67 el: 10 de Octubre de 2020, 16:26:29 pm »
El Mirandes tiene al menos 15 jugadores nuevos que vienen de equipos como Tropezón Villarreal c Antoniano alzira Athletic Juv Cornelia más entrenador nuevo.este equipo con guruceta Jaime j Hernández Víctor garcia etc nos gana igual.Futbol es Fútbol 11 contra 11 y normalmente gana el que lo intenta.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #68 el: 10 de Octubre de 2020, 16:31:04 pm »
Molt respecte pels jugadors que ens van pujar a segona però si els canvis han de ser Edgar, Nestor, Rey o Angel apaga i vámonos, no tenen nivell cap dels 4, especialment els 2 primers que no han aportat absolutament res, com si juguessim amb 9. Avui Higalgo s’ha equivocat, mala alineació, maless decisions i pitjors canvis
I no parlem dels fitxatges d’aquest any, tots esteu aplaudint al Manzanera però ja em direu que ha portat que sigui decent: potser Ibiza, Victor i potser Stoichkov (tots cedits) però la resta tampoc els hi veig nivell. Ja em direu que aporta Guruzeta, voleu dir que aporta molt més que Néstor?

Molt decsepcionat per un partit patètic, el pitjor dels 4 jugats on s’han vist totes les vergonyes. Som carn de descens com no canviem ja!!!
Espero que Hidalgo reflexioni i trobi solucions.

I si queda una fitxa lliure si us plau que vingui algú de nivell de 2A de veritat.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 963
« Respondre #69 el: 10 de Octubre de 2020, 16:41:21 pm »
Yo no metería en ese saco a Aaron Rey aunque hoy poco ha podido aportar...Angel ni un minuto más por favor...Hace un año estaba dudando entre seguir en 2b y la política y este está cobrando una pasta. Ese es su premio pero los minutos no se los merece.

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #70 el: 10 de Octubre de 2020, 17:08:32 pm »
Ni som tan dolents ni abans erem tan bons. Teni equip per no baixar, patint, però el tenim!
Ara, cal que hidalgo solucioni coses com xutar a porteria...guanyar un partit sense xutar a porteria es casi impossible  :paret :****
La defensa de 5 és un coladero...quan la millor área de l'equip es el mig camp..Estem desaprofitant gent com Rey, Boniquet, cuevas, Sierra, etc.. de lo millor que tenim.
Cal jugar amb 4 - 5 - 1. L'invent del 5-3-2 ja ha durat massa, funcionava a 2b però aquí no. Amb 4 tenim prou per defensar, la defensa ho fa bé 75 minuts i després es despisten i com no fotem un gol ni de sort...perdem. A més el potencial el tenim als extrems i els mitjapuntas. Que ara no poden jugar comodes ni crear ocasions decents pels davanters.

Em temo que hidalgo no arriba a menjar els torrons i em sap greu..tot per no adaptar l'estil.
Crec que podem salvar la categoria si posem l'alineació i els jugadors correctes.
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #71 el: 10 de Octubre de 2020, 17:09:15 pm »
Viendo el Alcorcon y el logroñes ahora mismo, me da la impresión que cualquier equipo nos pintará la cara, la verdad. He visto unos 12 o 13 partidos este año de la liga sin contar los del sabadell y todos generan mucho mas que nosotros arriba.

Por cierto, una cosa que me cabrea y mucho, no tenemos un lider sobre el campo. Un detalle. Vamos 0-2 en el 77 y cuando salía una pelota de portería, tenía que ir el portero del mirandés a buscar la pelota xino xano, y lo mismo los saques de banda, cuando teníamos a 5 tios que habían salido de refresco. Ahi se ve que falta un poco de amor propio.

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #72 el: 10 de Octubre de 2020, 17:31:41 pm »
Ja podem fitxar bé xq al mercat d’hivern ens haurem d’espavilar. El limit salarial es una escusa, mireu la classificació amb aquest límit. Paguem sous de 2A a jugadors de 2B.

El limite salarial no es ninguna excusa, y somos de los tres más bajos, eso es un hándicap que si fichas regular o  nos equivocamos en las renovaciones mal vamos, sobre los sueldos de 2ªA, estos jugadores cobran entre un mínimo y un tope según el nivel de cada cual, puesto por la lfp, es lo que hay, un Club como el nuestro que sube a una categoría como la 2ªA, se la juega en los aciertos en las contrataciones y siendo de un nivel acpetable, de su rendimiento.

Creo que si entramos en comparaciones, vemos al Castellón y se nos suben los colores. El límite salarial no es excusa. Nosotros hemos estado fichando a jugadores de segunda B mientas otros han fichado jugadores con mucha experiencia en Segunda.
Hemos fichado muy mal, al inicio de temporada la mayoría de analistas nos ponían colistas y carne de segunda B. Muchos no quieren verlo, pero esto es así desde inicio de temporada.

Pues te digo la diferencia, más de diez mil socios o abonados el CD Castellón, y así por el estilo, FC Cartagena o UD Logroñés,  nosotros habían puesto el techo en 5000 socis y no llegamos a 3000, ese dinero es el que resta para tener el tipo salarial más alto o más bajo, por lo demás televisión y entradas desgraciadamente (no hay) estamos a la par.

Bueno, los precios son más bajos, sacan algo menos por socio, pero vaya, creo que la diferencia de ingresos en este aspecto no justifica la diferencia de plantilla.

Desconnectat Darth

• Infantil
  • Missatges: 158
« Respondre #73 el: 10 de Octubre de 2020, 17:36:14 pm »
Viviu de la potea de l’ascens. A la lliga van acabar 3ers a 1 del cinquè i si s’hagués acabat no sabem si hauriem acabat a playoffs. Erem un equip justet oer playoffs pero vam tenir potra i sort en l’ascens.

Hem renovat com si haguessim fet la lliga del Logroñés, i ara tenim un equip de 2B per mirar de pujar a 2A. A Hidalgo li ve gran la categoria (viu de la sort de l’ascens) i Manzanera ja fa dies que veig que li aplaudiu tot i jo, en serio, fa dies q dic que no ho veig clar el que fitxa.

Espero menjar-me les paraules d’aqui uns mesos, peró ara mateix veig que Hidalgo potser no es menja els raims.

Jo a Hidalgo encara li donaria un marge, tot i el greu problema de no saber tancar els partits, que ja vam tenir l'any passat o al mateix play off, però els elogis a Manzanera no els he entés mai. Ara mateix poc podrem fer, i espero que no estigui tot perdut en acabar la primera volta. La permanencia pot estar en 50 punts, és molt cara a segona. Quin estrés....

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #74 el: 10 de Octubre de 2020, 17:58:21 pm »
I el Logroñés que ha guanyat l’Almería!!

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 609
« Respondre #75 el: 10 de Octubre de 2020, 18:16:47 pm »
Ara mateix tenim un equip de segona B , amb jugadors veterans i altres que no tenen el nivell de futbol professional , renovar tot l´equip que ens va pujar va ser un error i els nous que han portat mooooolt justets .

Jo em pregunto : no podiem portar bons jugadors de segona B joves i de qualitat i alguns de segona A ? Per mi hem fet una mala planificació.

Cal que en el mercat d´hivern ens reforçem i donem les baixes que calguin si no ja ens podem acomiadar de segona A.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #76 el: 10 de Octubre de 2020, 18:18:46 pm »
Potser ja ens tenen calats, el model de joc sempre es el mateix i no tenim Messis desequilibrants.
Hauríem de fer quelcom diferent de tant en cuant o cuan el model filosófic no está donant els fruits...

Si el ¨model¨ es innegociable...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat joelt21

• Juvenil
  • Missatges: 592
« Respondre #77 el: 10 de Octubre de 2020, 18:30:40 pm »
Potser ja ens tenen calats, el model de joc sempre es el mateix i no tenim Messis desequilibrants.
Hauríem de fer quelcom diferent de tant en cuant o cuan el model filosófic no está donant els fruits...

Creo que eso es uno de los principales motivos. El año pasado nuestros carrileros hacían lo que querían, siendo casi siempre los mejores del partido. Este año nos tienen ya fichadisimos. También tiene que ver qué hay mejores entrenadores en general y saben cómo contrarrestarnos. Miguel Álvarez fue uno de los pocos que nos cerraban ahí.

• Jugador Prof.
« Respondre #78 el: 10 de Octubre de 2020, 18:39:01 pm »
Quizás en mi anterior cita no me he explicado bien, resulta que en este foro cada vez que manzanera a traído a alguien se ha comentado que  lo quería otro equipo y nos habíamos adelantado. No creéis que estos jugadores que hemos traído no son tan válidos como los conseguidos por el Mirandes ninguno de segunda A.Por eso digo que quizás no sea la culpa de los jugadores. N o tengo nada contra Hidalgo pero ojo que espabile.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #79 el: 10 de Octubre de 2020, 18:50:01 pm »

Creo que eso es uno de los principales motivos. El año pasado nuestros carrileros hacían lo que querían, siendo casi siempre los mejores del partido. Este año nos tienen ya fichadisimos. También tiene que ver qué hay mejores entrenadores en general y saben cómo contrarrestarnos. Miguel Álvarez fue uno de los pocos que nos cerraban ahí.

Es el més coherent que he llegit en les tres darreres hores.
El Sabadell em recorda al Celta, bon tracte de pilota, etc ..., però sempre se'ls hi apareix la verge a darrera hora vestida de Iago Aspas, malauradament nosaltres no tenim aquest perfil de jugador, lider i desequilibrant.
Volem jugar per bandes, com be dieu, l'any passat era el nostre fort, aquest any pel motiu que sigui, manca de nivell, equips millors preparats tacticament, etc ..., no olorem res per les bandes.
L'únic que te la solució es Hidalgo, es qui coneix més el potencial i debilitats de la plantilla, es qui ha configurat l'equip i nomes ell pot treure'ns d'aquesta situació.
Ara vindran jornades intersetmanals i es jugaran 15 punts en gairebé 14 dies, no ens possem nerviosos, tinguem paciéncia i els resultats ja vindràn, sí ho cremem tot abans d'hora ens trobarem amb entrenador nou en dos mesos i la pifiarem.
Tinguem paciéncia, només Hidalgo te la solució.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem