Autor Tema: PONFERRADINA - CE SABADELL - Diumenge 1-Nov 18:15  (Llegit 8069 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
  • Gènere: Masculí
Re:PONFERRADINA - CE SABADELL - Diumenge 1-Nov 18:15
« Respondre #80 el: 02 de Novembre de 2020, 18:31:30 pm »
Yo estoy todo el día visitando nuestro forum pues me interesa lo nuestro y aquí siempre hay alguna noticias que vosotros adelantáis. En otros medios pues como dice O Reí Marañon,exceptuando los de Sabadell,casi nos tratan mejor los de fuera.Por eso creo que nuestros jugadores también siguen aquí lo de que ellos hablamos(porque si no donde se van a ver reflejados?)y por mi parte nunca destacó a uno más que a otro e incluso ya he dicho que las victorias son de todos, pues los que no juegan son nuestros animadores en las gradas en estos momentos que los que solíais ir a cualquier campo no podéis hacerlo. :bandera

Sí, nos tratan mejor los de fuera (sobre todo diría yo el Marca, y el As) que sport o mundo deportivo. A la prensa culé le molestamos, por supuesto. Y destacan por su sectarimo extremo: algo más fino MD y más a saco sport.

Pero no dejan de ser medios privados (aquí incluyo radios privadas), y al fin y al cabo con su dinero hacen lo que quieren, pero lo de TV3 es más grave, y no tiene nombre, porque es un ente público que pagamos entre todos..

On sí que van parlar molt bé del Sabadell va ser a Radio Flaixbac l'endemà de la victòria en front del Leganés. Fins i tot van cantar part de l'imne del Sabadell. :clap2 :clap2 :clap2
FORÇA SABADELL

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #81 el: 02 de Novembre de 2020, 18:43:26 pm »
Bravo per Ràdio Flaixbac, doncs  :clap . Ja que se´n recorden de nosaltres i ens valoren, val la pena que se sàpiga. :yes:

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #82 el: 02 de Novembre de 2020, 19:36:50 pm »
Jo ja no em molesto a mirar els sports a tvcule3, igual que els diaris, parlen més del sabadell Marca o As que els diaris d'aquí, vergonyós, però sempre a sigut així

Tota la raó. Vergonyós.

Per cert, vas veure divendres l´especial "Conexión vintage" Marañón a Teledeporte?. Boníssim. I en la segona part, és clar, parlaran també de la seva etapa al Sabadell.
Ostres no sabia res, intentaré trobar-ho, moltes gràcies

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #83 el: 02 de Novembre de 2020, 19:48:05 pm »
Jo ja no em molesto a mirar els sports a tvcule3, igual que els diaris, parlen més del sabadell Marca o As que els diaris d'aquí, vergonyós, però sempre a sigut així

Tota la raó. Vergonyós.

Per cert, vas veure divendres l´especial "Conexión vintage" Marañón a Teledeporte?. Boníssim. I en la segona part, és clar, parlaran també de la seva etapa al Sabadell.
Només cal que posis "Conexión Vintage" al cercador de Google i et sortirà directament i primer el vídeo del programa "Marañón y Marañón 1" .

La segona part està prevista per 15 dies després del primer (és a dir, dos divendres, em sembla que fou divendres) segons van dir. Sempre amb la presència a estudi de Rafa Marañón i el seu fill.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #84 el: 02 de Novembre de 2020, 20:35:51 pm »

Tota la raó. Vergonyós.

Només cal que posis "Conexión Vintage" al cercador de Google i et sortirà directament i primer el vídeo del programa "Marañón y Marañón 1" .

La segona part està prevista per 15 dies després del primer (és a dir, dos divendres, em sembla que fou divendres) segons van dir. Sempre amb la presència a estudi de Rafa Marañón i el seu fill.
Trobat, moltes gràcies

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #85 el: 02 de Novembre de 2020, 21:25:37 pm »
Lo de TV3, si es como comentáis, es sangrante; pero en los deportes del mediodía de La Sexta presentados por Pedrerol también nos están ignorando últimamente...

El día después de la jornada suelen hacer un breve reportaje con algunos goles de la Segunda División y llevan tres jornadas en las que esperaba algún comentario del primer empate, de la victoria contra el Leganés o de la victoria más holgada de la jornada de ayer, y nada... ni un mísero comentario del Sabadell.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #86 el: 02 de Novembre de 2020, 21:45:51 pm »
Nada extraño, la situación es más que normal, estamos en un mundo en el que prevalece la oferta y la demanda, cuanto más interés hay más oferta, aquí vemos que en una Ciudad como Sabadell es difícil por no decir imposible llegar a los 5000 socios de la campaña, todo lo demás sobra, yo me preocuparía más de esto de que si salimos más o menos en las noticias, crecemos si hay apoyos y si se cumple esta máxima más estaremos en el candelero.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #87 el: 02 de Novembre de 2020, 21:46:57 pm »
No se si en radio Flaixbac esta aún nuestro vecino de Sabadell Germán Ramírez que ya nos hizo colaboraciones en las presentaciones de plantilla en la anterior etapa de segundaA  :bandera.el de gran hermano y MYHYV

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #88 el: 02 de Novembre de 2020, 22:17:54 pm »
Nada extraño, la situación es más que normal, estamos en un mundo en el que prevalece la oferta y la demanda, cuanto más interés hay más oferta, aquí vemos que en una Ciudad como Sabadell es difícil por no decir imposible llegar a los 5000 socios de la campaña, todo lo demás sobra, yo me preocuparía más de esto de que si salimos más o menos en las noticias, crecemos si hay apoyos y si se cumple esta máxima más estaremos en el candelero.
Si bien es cierto que da casi vergüenza la escasa masa social del Sabadell, no lo es menos que un Ente público, como es Televisió de Catalunya TV3 (CCMA), no debe regirse por criterios de oferta y demanda, si no en criterios puramente objetivos y no discriminatorios. Tanto derecho tiene que se dé cumplida información de su devenir en la competición en TV3 el Sabadell, como los otros dos clubes catalanes de Segunda A (Espanyol y Girona): es su obligación, y en términos de equidad. Al menos, es lo que yo entiendo que debe ser una televisión pública de ámbito de la entera comunidad autónoma (no es una televisión local ni similar)

En los medios privados es otro cantar.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #89 el: 02 de Novembre de 2020, 22:50:46 pm »
Si bien es cierto que da casi vergüenza la escasa masa social del Sabadell, no lo es menos que un Ente público, como es Televisió de Catalunya TV3 (CCMA), no debe regirse por criterios de oferta y demanda, si no en criterios puramente objetivos y no discriminatorios. Tanto derecho tiene que se dé cumplida información de su devenir en la competición en TV3 el Sabadell, como los otros dos clubes catalanes de Segunda A (Espanyol y Girona): es su obligación, y en términos de equidad. Al menos, es lo que yo entiendo que debe ser una televisión pública de ámbito de la entera comunidad autónoma (no es una televisión local ni similar)

En los medios privados es otro cantar.

Probablemente en esa cadena piensan que con dar el resultado del fin de semana es suficiente, por que no tiene connotación fuera de los 3000 socios del Club,  recuerdo que cuando el Girona era un Club de tercera división  ni le daban los buenos días, ahora es otra cosa, el Club ha crecido y se ve distinto, los dirigentes y los políticos que gobiernan en la Ciudad deberían tomar nota, aunque ellos ya saben con toda seguridad que si no hay apoyo al Club no puede trazar otros objetivos mayores.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #90 el: 03 de Novembre de 2020, 01:05:05 am »
A tv3 han parlat bastant del Sabadell, avui per exemple al programa nocturn “11” han tornat a parlar-ne, per lo que aquest migdia m’ha estrenyat molt que no diguessin ni paraula. M’he indignat bastant ja que justament els telenotícies són els que tenen més audiència i per un dia que guanyem fa gràcia que donin el resum. Deu haver algú al telenotícies que ens té mania.
En quan a les webs dels diaris (a part del nostre) he decidit informar-me al Marca, passo de mundos i sports, a part de Barça la resta de clubs i esports no existeixen.

En quan al partit encara estic flipant, quan vaig veure l’alineació vaig pensar: avui palmem! Però el joc i resultat em van treure la raó. Vam començar amb 9 de l’any passat i vam acabar amb 10 ! Sembla que els jugadors comencen a agafar el pols a la categoria i Hidalgo sap com gestionar el grup i els partits. Tot i així amb 0-3 a l’afegit jo encara estava patint. Molt content i optimista pensant que ara ja podem competir amb garanties contra qualsevol.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #91 el: 03 de Novembre de 2020, 06:41:22 am »
Al Telenoticies Vespre de diumenge van fer el resum del CES. Vaig flipar i tot.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #92 el: 03 de Novembre de 2020, 10:01:18 am »
No se si en radio Flaixbac esta aún nuestro vecino de Sabadell Germán Ramírez que ya nos hizo colaboraciones en las presentaciones de plantilla en la anterior etapa de segundaA  :bandera.el de gran hermano y MYHYV

Si si que está. Tiene alguna sección en "El matí i la mare que et va parir".
FORÇA SABADELL