Partit esperpèntic dels 2 equips, em diuen que la 1a part és un Prat-Muntanyesa i m'ho crec.
Primer partit que veig als nostres (sobretot a la 1a part) apàtics, com si les botes pesessin 10 kgs cada una, tot i haver descansat 1 setmana sencera.
Una altra cosa que em va cridar molt l'atenció, va ser l'atac d'entrenador que van tenir sent Astals el primer cambi, o atac d'entrenador (un més) o com allò de fer els últims "coletazos" intentant esperonar als demés.
Àngel continua jugant els 90 minuts, fem 3 cambis del tirón quan encaixem el gol (així doncs anava tot bé fins al 1-0 ? ) ...
Crec que a Hidalgo li queda 1 partit, perquè a Las Palmas no guanyarem, i anirà fora.
I espero que al Desembre, contin bé els calers que tenim, i amb lo que tenim, calcular a quants podem donar la baixa i a qui podem fitxar.
Portem 7 de 33 que és de vergonya, però la part positiva és que no estem gaire lluny de sortir de la zona vermella.
Si reaccionem (reaccionen a la directiva), es pot salvar la papareta.
Ha costat molt tornar al futbol professional com per caure altre cop sense fer tot el possible per evitar-ho.
Gràcies al cos tècnic per tornar-nos a LFP, però no voldria que els recordéssim per tornar-nos al a RFEF.