Avui el partit l'ha perdut Hidalgo, sincerament. Minut 80 i només has fet un canvi per voluntat pròpia (Víctor surt per lesió d'Oscar Rubio). Ni Àngel, ni Edgar (només sap xutar faltes. Si, de tant en tant alguna pilota baixa i distribueix però jo no vull un davanter per fer això, jo vull un davanter per a que marqui gols... ens vam equivocar en decidir quin dels dos davanters ens havíem de quedar aquest estiu), ni Óscar Rubio. Capó i Josu no ho fan malament, però els invents de posició a 2aB potser et surten bé, però això és segona i aquí no et perdonen ni una.
Els 7 de 9 va ser un miratge, ni lastre de les primeres jornades ni res, tenim el que tenim perquè ens ho mereixem, i o es fa un canvi ja o ens anem al pou. No em serveix que siguem millors que el rival, que les sensacions siguin bones, això ja no em val. Fa setmanes hagués fet ja un canvi d'entrenador. S'ha de fer alguna cosa ja, i després ja veurem si encerten o no, però no podem seguir així. I ara guanya a Las Palmas, a Sporting o al Fuenlabrada...
En fi, ja és repetir lo mateix setmana rere setmana. Espero que el sr Calzada i la resta d'accionistes es cuidin de la seva inversió, senyal serà que hi haurà moviments a la banqueta properament i al mercat d'hivern.