Autor Tema: LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30  (Llegit 8833 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat osKar11

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #120 el: 16 de Novembre de 2020, 15:39:58 pm »
Torno a repetir que ja he dit molts cops des del principi de temporada.

La lupa no la poseu en Hidalgo que ahir no va tenir el seu dia i fa errors de novato però la lupa poseu-la en la secretaria tècnica , renovem a tot l´equip de segona B quan alguns jugadors ja anàven molt justets ( ens van portar fins aquí però quasi ens porten fins allà) i fitxem molt i molt malament !

Portem Undabarrena , un jugador lamentable que no dona un passe bé i no te físic , portem el Juan, de lo pitjor que he vist al davant no aportant res a l ´atac de l´equip , portem a Victor un jugador d´un filial que necessita una pilota per ell , capítol a part Guruzeta , la gran aposta que te nivell tercera divisió , Cornud horrible.

Els únic encerts : Ibiza i Stoixcof

Ho torno a dir : no tenim laterals , no tenim mitg del camp i no tenim davanter  i això es paga.

El mercat d´hivern arribarà massa tarda.

Una recomanació al club : Xavi Roca està lliure....

En desacord totalment. Aquest equip pot salvar la categoria i per a res els fitxatges resten...el problema es que no s'adapten a una tàctica complexa. El que si compro es que ens falta un lateral.

No crec que sigui problema de configuració de planter sino de sistema. Tenim 2 mitja puntas, varis extrems però fotem centrals i laterals a mansalva que anem curts...
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12504
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #121 el: 16 de Novembre de 2020, 19:51:47 pm »
No em va agradar gaire la primera part, però és que tampoc el rival va jugar a res. La segona part, vàrem estar molt millor, però una vegada més, aquest cop al minut 83 hem mort. Estàvem jugant amb dos jugadors rebentats sobre la gespa i a la primera que han tingut, centrada perfecte i venint des de darrera, ens la claven. Aquesta vegada, una errada clamorosa en els canvis, al meu veure.

Jo segueixo pensant que ens cal un psicòleg esportiu, ja que quan els jugadors es veuen amb molta pressió, es van a baix. Els últims minuts vàrem estar sense idees e inexistents. Això i renovacions que no entenc, sincerament.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 254
  • Gènere: Masculí
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #122 el: 16 de Novembre de 2020, 21:38:22 pm »
 :bandera , los partidos ya los empezamos perdiendo con las rondas de prensa tan deprimentes contra nuestro propio equipo y alabando tanto al equipo contrario

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7101
  • Gènere: Masculí
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #123 el: 16 de Novembre de 2020, 21:47:50 pm »
I amb tot que perdem un patrocinador per absorció a mug plaç: bbva es menjarà al sabadell i la ciutat quedarà sense entitats financeres, segles després

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14824
  • CHIARA
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #124 el: 16 de Novembre de 2020, 23:24:38 pm »
I amb tot que perdem un patrocinador per absorció a mug plaç: bbva es menjarà al sabadell i la ciutat quedarà sense entitats financeres, segles després

Y eso quién lo dice tú?  o está escrito en algún sitio? de momento la noticia es esta:

Banc Sabadell i BBVA negocien una fusió
El BBVA ha confirmat que manté converses amb el Banc Sabadell per negociar una fusió entre les dues entitats. El resultat seria la segona entitat de l'Estat amb més volum d'actius, al voltant de 600.000 milions d'euros, una xifra molt propera a la de CaixaBank i Bankia. També tindria uns 46.000 treballadors i un total de 4.200 oficines.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xbarrankus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 283
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #125 el: 17 de Novembre de 2020, 12:25:17 pm »
Bdias,la semana pasada se me faltó al respeto en este foro llamándome ******* por dar mi opinión,solo un último apunte ,llevo viendo al Sabadell 50 años y lo que vi el domingo es de lejos de los peores Sabadell que recuerdo futbol plano previsible y horrible,ya no digo el rival idem de idem

Hidalgo recapacita y juega en casa un 4_4_2 y fuera un 4_5 _1 de toda la vida en segunda se juega así ,no ves que no funciona.
Gracias y perdonen las molestias

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2842
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #126 el: 17 de Novembre de 2020, 13:14:07 pm »
Bdias,la semana pasada se me faltó al respeto en este foro llamándome ******* por dar mi opinión,solo un último apunte ,llevo viendo al Sabadell 50 años y lo que vi el domingo es de lejos de los peores Sabadell que recuerdo futbol plano previsible y horrible,ya no digo el rival idem de idem

Hidalgo recapacita y juega en casa un 4_4_2 y fuera un 4_5 _1 de toda la vida en segunda se juega así ,no ves que no funciona.
Gracias y perdonen las molestias


Es cierto que el partido no fué muy atractivo pero es que el rival no hizo nada para jugar el partido, excepto los 10 primeros minutos que estábamos en la parra.
Este año me estoy empapando de varios partidos de segunda división y te diría que en la gran mayoría no se juega a nada, te diría que somos de los pocos equipos que intentamos tener el balón y es lo que a mi entender nos está penalizando y mucho.
Yo era de los que pensaba que con una propuesta de juego instaurada, buen trato con el balón y los mecanismos trabajados no tendríamos problemas en la categoría, pero lo cierto es que el futbol desde hace tiempo se ha convertido en un deporte muy físico y táctico y sí os fijais no hay espacio para jugones.
Monchu que es un pedazo de ******* pero a la vez buen jugador acaba desesperado en cada partido de las tortas que le dan.
Esta misma semana he visto el Girona vs Mallorca y el partido fué esperpéntico, vi Las Palmas vs Tenerife y más de lo mismo, Las Palmas no hizo nada, lo del Logroñes a su lado te parecería un chiste y sin embargo ganó 1 - 0 por un gol en propia meta del portero en la única llegada que hicieron.
Creo que el hecho que no haya público en los estadios hace que los equipos se tornen menos exigentes y más autocomplacientes con el juego.
En resumen, Hidalgo debe replantearse la forma de jugar o persistir en su intento intentando poder revertir la dinámica hasta que Esteve Calzada se lo permita y por lo que veo en redes sociales parece ser que cuenta con el apoyo incondiconal del presidente, lo cual a mi personalmente me alegra.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14824
  • CHIARA
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #127 el: 17 de Novembre de 2020, 13:32:42 pm »

hasta que Esteve Calzada se lo permita y por lo que veo en redes sociales parece ser que cuenta con el apoyo incondiconal del presidente, lo cual a mi personalmente me alegra.

este es el comentario

@CESabadell No em cansaré d'aplaudir aquests jugadors i tècnics. Sé que ho seguiran donant tot, reforçant allò que ja fan bé i millorant allò que cal millorar per aconseguir l'objectiu, més units que mai. Suport incondicional i confiança màxima

Bien, pues todos a UNA, apoyar y animar no queda otra, si el "Jefe" piensa esto, él que tiene todo el derecho del mundo, nosotros como arlequinados no nos queda que seguir apoyando en cada partido, opinar si, pero sin dejar de apoyar a los jugadores y cuerpo técnico. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #128 el: 17 de Novembre de 2020, 13:37:05 pm »
Si  a Calzada que es quién se juega su dinero e inversión està a tope con el entrenador no hay nada más que decir.
Yo voy a disfrutar viendo al Sabadell jugar contra clubes históricos y en grandes estadios teniendo clarïsimo que este serä el último año en esta categorïa tan competitiva y bonita.

Desconnectat LLuCo96

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
  • Visca el CE Sabadell!!
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #129 el: 17 de Novembre de 2020, 13:39:33 pm »
:bandera , los partidos ya los empezamos perdiendo con las rondas de prensa tan deprimentes contra nuestro propio equipo y alabando tanto al equipo contrario
Yo creo que los partidos se pierden cuando ves una alineación que juegan de titulares jugadores como ángel, Néstor y compañia por delante de otros jugadores y que en el banquillo tenemos fiascos como guruceta. Le hemos dorado mucho la píldora a Manzanera (yo incluido), y resulta que su trabajo ha sido nefasto, fichajes de 2b, renovaciones de jugadores de tercera y poca mano dura.
« Darrera modificació: 17 de Novembre de 2020, 13:42:07 pm per LLuCo96 »
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat osKar11

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #130 el: 17 de Novembre de 2020, 17:18:00 pm »
:bandera , los partidos ya los empezamos perdiendo con las rondas de prensa tan deprimentes contra nuestro propio equipo y alabando tanto al equipo contrario
Yo creo que los partidos se pierden cuando ves una alineación que juegan de titulares jugadores como ángel, Néstor y compañia por delante de otros jugadores y que en el banquillo tenemos fiascos como guruceta. Le hemos dorado mucho la píldora a Manzanera (yo incluido), y resulta que su trabajo ha sido nefasto, fichajes de 2b, renovaciones de jugadores de tercera y poca mano dura.

Crec que no podem valorar els fitxatges fins a final de temporada.
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat Eneko_Sbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 601
Re:LOGROÑES - CE SABADELL - Diumenge 15-Nov 18:30
« Respondre #131 el: 17 de Novembre de 2020, 18:21:54 pm »
Si perdemos el siguiente partido seguimos con el rollo de maxima confianza, estos nos han llevado aqui, bla bla bla? Y que conste que quiero que se quede Hidalgo pero si la cosa no funciona deberia cambiar algo, al menos que ponga a los marginados unos partidos a ver si asi cambia algo la tendencia, pero que los ponga antes de que se conviertan en ex jugadores, por ejemplo Romero que el pobre despues de la lesion no le ha dado ni los minutos de la basura.