Hoy han colgado una estadistica en la que muestra que el Sabadell es el segundo equipo con mas posesion, pero en terreno propio, lo que dicen, una posesion esteril.
El problema radica en este hecho, el equipo queda partido y no logramos enlazar debido a que faltan efectivos en mediocampo.
Lo de los goles en el ultimo tramo creo que es anecdotico, lo importante a mi parecer es corregir el sistema, continuar con tres centrales pero sacrificar un hombre de banda por un tio en mediocampo.
vaja, que som com la niña del exorcista, tenemos "posesión" pero no damos miedo
Vaig veure el partit contra el Tenerife i només van crear una sola ocassió de gol i van guanyar el partit.
Las Palmas porta 15 gols a favor i 15 en contra, que són molts.
Cal ser pragmàtic no cometre errades en camp propi i ser efectius adalt i amb una mica de encert i sort ens podrem emportat els tres punts.
Un cop més setmanes clau, Las Palmas, dimecres Sporting, Dissabte Fuenlabrada, Dijous Tenerife i Diumenge Oviedo.
Tenim tots els efectius llestos, segurament veurem rotacions i només demano que el mister sàpiga gestionar els canvis i els jugadors rendeixin al seu màxim nivell.
A partir d'aquí tot el que no sigui canviar la dinàmica ens condenarà al pou, estic esperançat que haguem apres dels errors i poguem revertir la situació.
I ja possats, m'agradaria veure a Stoichkov de 10 clàssic, fent d'enganche del mig del camp i els devanters, jugant pel carril central i amb espai per devant.
M'agradaria Stoichkov i per devant seu Edgar obrint espais i Astals caient a banda i fent la feina defensiva que hauria de fer Stoichkov. Es a dir amb un 5-2-1-2.