Autor Tema: On passareu el cap d'any?  (Llegit 4286 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
On passareu el cap d'any?
« el: 31 de Desembre de 2005, 13:57:30 pm »
Jo, com sóc tan original l'aniré a passar a Park Paladium. Després de moltes reunions i moltes discussions, de les quals cap d'elles va arribar a ser prou productiva, els meus amics i jo vam decidir anar a akesta discoteca. Com sempre ho vam acabar decidint un dia abans de la festa... i vosaltres? On anireu per cap d'any? ;)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: On passareu el cap d'any?
« Respondre #1 el: 31 de Desembre de 2005, 14:02:36 pm »
Jo per variar intentare evitar les aglomeracions i les preses de pel (preu entrades) d'aquest dia tan assenyalat.

Farem el sopar tota la colla a casa d'una amiga... les postres i les copetes.  :smoking:

El problema vindra que de ben segur ens animarem amb les copetes i acabarem tinguen de sortir... el dilema a hores d'ara es on acabarem ;)

:nadal3
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 31 de Desembre de 2005, 14:07:10 pm »
jo, finalment, aniré amb en Birri a ParkPa  :ok
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 31 de Desembre de 2005, 14:07:59 pm »
Doncs per Barcelona, no sé encara el lloc.... però abans espero que em passi la ressaca que tinc d'ahir a la nit  :ko  :angel:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 31 de Desembre de 2005, 14:09:12 pm »
Doncs per Barcelona, no sé encara el lloc.... però abans espero que em passi la ressaca que tinc d'ahir a la nit  :ko  :angel:

a Parkpa hi ha una de nenas increible ... si t'ho repenses ja saps  :Paletas:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 31 de Desembre de 2005, 14:19:50 pm »

Si si, Sabadell és un lloc de nenes maques...... Veiam si lligueu avui eeee...... però heu de portar un tanga vermell..... recordeu que el fil prim NO és el que es col.loca al davant, que podrieu perdre 1 ou.   :angel:
Veiam si lliguem, que aniria bé a molts  :tongue3: . Jo últimament no em lligo ni els cordons de les sabates, que no en porten  ???  :o
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 31 de Desembre de 2005, 14:25:18 pm »

Si si, Sabadell és un lloc de nenes maques...... Veiam si lligueu avui eeee...... però heu de portar un tanga vermell..... recordeu que el fil prim NO és el que es col.loca al davant, que podrieu perdre 1 ou.   :angel:
Veiam si lliguem, que aniria bé a molts  :tongue3: . Jo últimament no em lligo ni els cordons de les sabates, que no en porten  ???  :o

:laugh:  ;D  :laugh:  ;D

Veig que estas amb resaca "creativa"...  :ok
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 31 de Desembre de 2005, 14:57:35 pm »
Jo a casa els sogres, i desprès a Barna a un bar d'uns amics de la meva dona. :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 31 de Desembre de 2005, 16:58:33 pm »
Jo al bora bora, l'altre any ja es va anar al Park Paladium i per canviar una mica... Tambe tindre l'acces al Bembe i al D&D, a les cuals mai he anat, nirem a veure k tal. I bueno tambe passarem per Mixuminonegro on treballa el meu germa a veure k cau   :ejem :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :nadal1
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 31 de Desembre de 2005, 17:04:23 pm »
pos jo a sopar amb la famili, prendre el raim i despres per sabadell amb els amics, nose si anirem a zh ells volen anar pero es carisim tot :-\ i a sobre nose ni si podriem entrar, al parkpaladium si k ian d ties k kuan i vaig  :surprised: :D es massa, pero vigileu com aneu vestits que son uns kbrons! a lora de deixar entrar a la gent, man fotut fora 3 cops per els cabells :Hecho_polvo: >:( pero 30 euros, pos duelen...nose nose que acavarem fent... ???
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #10 el: 31 de Desembre de 2005, 18:11:15 pm »
Haviam resistencia ... Paladium casi l'hem fet nosaltres xD

conta q tinc 22 anys, doncs des dels 15 q hi vaig ... aixi q  O0

k xulu soc,e xDD  :Paletas: :Paletas:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #11 el: 31 de Desembre de 2005, 18:14:22 pm »
Pues yo tendre que "emigrar" hacia Girona. Ya sabeis, las... obligaciones conyugales, me han echo que tenga que pasar la fiesta de cap d'any en esas tierras. Ya veremos que tal va todo....   FELIZ FIESTA A TODOS!!!, y recordad, cuidadin con el coche y con los excesos, que la fiesta sea LIMPIA y DE BUEN ROLLO

FINS L'ANY QUE VE, jajaja
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 31 de Desembre de 2005, 18:14:53 pm »
doncs aixi segur que mai as tingut problemer per entrar, perque jo si!, i nose jo us veia mes en llocs com el bora...aviam si uns dia ens veiem aixo si em deixen entrar... :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #13 el: 31 de Desembre de 2005, 18:16:30 pm »
doncs aixi segur que mai as tingut problemer per entrar, perque jo si!, i nose jo us veia mes en llocs com el bora...aviam si uns dia ens veiem aixo si em deixen entrar... :ejem

jo al bora només hi vaig algun dijous universitari. No és sant de la meva devoció  :angel:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 31 de Desembre de 2005, 18:19:25 pm »
Jo desde els 17 o aixi k he estat anant les tardes de dissabte al paladium, ara fa temps k he perdut akesta costum  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #15 el: 06 de Gener de 2006, 19:49:39 pm »
Una mica tard, pero vaig estar al bora.Quin festival! I despres diumenge, vaig marxar per la tarda cap a tarragona, fins ahir. Aixi que de moment, l'any funciona  :ok  :tongue3: :tongue3:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 07 de Gener de 2006, 02:35:13 am »
Una mica tard, pero vaig estar al bora.Quin festival! I despres diumenge, vaig marxar per la tarda cap a tarragona, fins ahir. Aixi que de moment, l'any funciona  :ok  :tongue3: :tongue3:

Qllons, ets el meu clon  ;D També vaig tard jo. Vaig sopar amb la familia, contra "la meva voluntat" vaig sortir pel Bora, Bembé... i després vam anar a passar un parell de dies a Reus.
Això de contra la meva voluntat es el que deieu abans, de parlar on sortirem etc etc. Jo propossava rollo guateque a casa meva, que tens "barra libre" etc etc, pero no va sortir, i ens van atracar, com dieu  :wacky:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 07 de Gener de 2006, 16:32:23 pm »

Qllons, ets el meu clon  ;D També vaig tard jo. Vaig sopar amb la familia, contra "la meva voluntat" vaig sortir pel Bora, Bembé... i després vam anar a passar un parell de dies a Reus.
Això de contra la meva voluntat es el que deieu abans, de parlar on sortirem etc etc. Jo propossava rollo guateque a casa meva, que tens "barra libre" etc etc, pero no va sortir, i ens van atracar, com dieu  :wacky:

Amb la de gent k hi havia uffffffffffff i encara ens vem veure alla a la cua per guardar la roba  :laugh:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #18 el: 07 de Gener de 2006, 16:46:04 pm »
Jo vaig veure primer a l'ivan, i el vaig cridar, però amb la de gent que hi havia, com perque m'escoltés. Després em vaig trobar amb tu.
Però es que només per anar al guarda-roba mitja hora  :disappointed: Semblavem sardinetes en llauna