Diari Sabadell i Radio Sabadell sempre han fet molt bona feina, si encara compro el diari és per secció que parlen del nostre equip, Pere Figueras és molt bo i té una gran experiència. Igual que el Sergi Garcés, m'encanta i sempre ho fa força bé, però.... i ara venen els peros (que espero que em prenguin com una crítica constructiva ja que desde la meva faceta de lector/oient me'ls aprecio molt). Imagino que pel contacte amb entrenador i jugadors no volen fer sang però s'ha de ser més incisiu a l'hora de fer les preguntes, una mica més de mala llet, en aquest sentit s'ha de ser una mica més professional. Cosa que crec que es pot fer sense tenir que enemistar-se amb ningú, en aquest sentit la crítica és pels dos.
Sobre Radio Sabadell he de dir-ho o exploto: el dia de l'Almeria vaig esperar mitja hora per escoltar la roda de premsa, comença Hidalgo i quina és la meva sorpresa que diuen que no s'escolta bé, tallen i s'acaba el programa!!! Així tal qual. A Hidalgo se'l sentia fluixet però més que correcte, no vaig entendre com no van punxar la roda pel Youtube per exemple, com fan les altres emisores, al.lucinant! S'ha de ser més professional, això no pot passar de cap manera. Tampoc és de rebut, i això és opinió molt personal meva, que molts partits cabrejats com acabem alguns, vagin amb els riures i el bon rollisme. NO! Estem cabrejats i no soporto les risitas, preguntes fleumes ni l'autocomplaença. I ull no vull que s'enfadi ningú, simplement dic el que penso ja que suposo que això també ajuda.
Sempre dic el mateix, l'autocomplaença, acceptar tot amb qualsevol excusa, que si venim d'on venim, que si no és la nostra lliga, que si el camp, que si el límita salarial, que si no pot tornar a passar lo del últims minuts, etc. Tot això i aquest grau d'exigència tant baix (de prensa, ràdio, aficionats i socis) fa que no progressem i ens perdem en la mediocritat més absoluta.