Autor Tema: TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00  (Llegit 7726 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2843
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #60 el: 03 de Desembre de 2020, 23:42:32 pm »
Si però Adri porta crec que quatre partits seguits jugant i Boniquet ve de una lessio, a aquests nivells no es pot forçar la maquina, crec que es  preferible perdre punts ara i arribar a l'ultim tram a tope sense lessions i sense estar despenjats.
Toda la razón Militu, hay que quejarse si o si, es lo que hacen la mayoría de equipos, defender ordenado y salir al contraataque, cuando intentábamos manejar los partidos y tocar la pelota también nos quejabamos


Jo estic euforic amb el resultat,pero de veritat penseu que guanyarem molts partits pasant 3 cops de mitg del camp amb la pilota controlada en tot el partit?


Aquest any m'estic empapant de molts partits i es tot físic i pocs equips juguen a res i d'ocassions de gol ben poquee. Els equips viuen dels errors dels rivals i nosaltres per novells a la categoria erem un caramelet pels rivals.
Crec que desde el dia de Las Palmas que estem competint com correspont a segona A i poc a poc tant tecnics com jugadors s'estan amoldant a la categoria.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1734
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #61 el: 04 de Desembre de 2020, 00:03:38 am »
Pels que critiquen la segona part i en concret el final de partit, avui es tractava de mantenir el resultat a qualsevol preu, o sigui que m’han semblat perfectes els canvis ultradefensius. Imagineu-vos que ens empaten per anar a buscar el gol o si Hidalgo resulta que fa uns altres canvis i també ens empaten, els posariem de volta i mitja.
Per un dia val la pena aparcar les crítiques i disfrutar del resultat i els 3 punts.

Boniquet i Adri a jugar diumenge! Boniquet està fresc ja que ha jugat poc i Adri ha de jugar ja que el veig en bona forma, cal aprofitar el seu bon moment.

Desconnectat osKar11

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #62 el: 04 de Desembre de 2020, 00:16:12 am »
Bona Victoria!!! Guruceta cada cop millor asumint un rol d'assistent i de fixador de rivals. Boniquet de lo millor amb cornoud.

Crec que cal donar la baixa a olmo al mercat d'hivernt, fitxar un lateralt dret i un central de mes prestacions.
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8543
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #63 el: 04 de Desembre de 2020, 01:47:42 am »

Molt content pel resultat, era vital i estem vius.

Avui ha sortit tot de cara.. i cuan surt cara a disfrutar, ja plorarem cuan surt creu
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5131
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #64 el: 04 de Desembre de 2020, 07:59:34 am »
Victòria importantíssima per no despenjar-nos, per posar pressió als equips que estan entre els 13 i 17 punts, per guanyar moral després de les últimes ensopegades, i per veure que per fi, a part de patir, no ens acaben remuntant.
La primera part va ser força bona, ens vam trobar amb un 0-2 quasi sense voler, gràcies a una eficàcia bestial, i a un Tenerife inoperant.
No em va agradar, tot i que entenc que passés, els nervis bestials de l'equip a partir del gol del Tenerife, va ser marcar l'1-2 i el partit va passar totalment a la seva banda, ells eren qui dominaven, qui arribaven, i qui era el més normal que tornés a marcar.
Els cambis amarrateguis, doncs els vaig trobar massa bèsties, potser hauria tret algú per "amagar" la pilota, però no hi havia cap jugador així a la banqueta, ja que Romero, en la seva última actuacuó va perdre moltes pilotes, i ahir no era el dia per perdre-les...
Espero que Hidalgo hagi trobat el seu onze tipus, i sobre aquest onze, anar fent cambis segons rival o estat físic.
Al mig del camp sempre haurien de jugar 2 peloteros Totalment d'acord amb tu, company. de contenció, és a dir, un Adri + Boniquet + Angel o Undabarrena
Cornud molt bé també, sembla que s'entona poc a poc.

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3674
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #65 el: 04 de Desembre de 2020, 08:06:33 am »
Toda la razón Militu, hay que quejarse si o si, es lo que hacen la mayoría de equipos, defender ordenado y salir al contraataque, cuando intentábamos manejar los partidos y tocar la pelota también nos quejabamos


Jo estic euforic amb el resultat,pero de veritat penseu que guanyarem molts partits pasant 3 cops de mitg del camp amb la pilota controlada en tot el partit?
Posiblement tinguis raó, però avui és tenia que guanyar o quedàvem despenjats, em guanyat amb una bona primera part i una segona que em estat embotellats, uns cambis ultradefensius que a mi tan defensius  no m'agraden, altres cops per intentar jugar i fer gol em perdut punts, disfrutem de la victoria I ja veurem que pasará, som un equip justet però molt lluitador i de moment ningú ens pinta la cara i més ara que Hidalgo sembla que a cambiat una mica de idea
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2020, 08:11:27 am per o rei marañon »

Desconnectat Yonkipur

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 538
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #66 el: 04 de Desembre de 2020, 09:06:29 am »
Jo ja no se que pensar!

Un cop més Hidalgo salvant un match ball i jo content amb el +3! Importantíssim

Ara, 7 defenses per aguantar el resultat i deixar el control al rival durant tant de temps és un risc important. El canvi de Guru al 53 (em va agradar com va jugar) l'hagués fet al 70 o així.

Aquest cop ens ha sortit cara pero aguantar 40 minuts a un equip que ataqui constantment és jugar-te-la a cara o creu.

Especial menció a Adri Cuevas que no va jugar pràcticament res durant les primeres jornades i a Cornud que arran de l'expulsió de la 2-3a jornada ha crescut molt com a jugador i està en un bon moment de forma.

Com diuen els companys, necessitem un 7/12 per continuar lluitant!

Honor

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1634
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #67 el: 04 de Desembre de 2020, 12:12:55 pm »
Molt content per la victoria, pero la segona part no em va agradar gens, per els canvis que vem fer, jo aixo de tencarse tots a la nostre area per defensar no hi crec, jo crec i prefereixo mes, tenir el control de la piota nosaltres i ven lluny de la nostre area.
Fent aquest tipus de tancament, et poden fer un  xut rebota en consevol cama i te la foten a dins, per lo tant la pilota com mes lluny millor.

El meu cor no se si aguantara tan patiment.

Felicitats a tots/es.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5724
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #68 el: 04 de Desembre de 2020, 12:37:17 pm »
Molt content per la victoria, pero la segona part no em va agradar gens, per els canvis que vem fer, jo aixo de tencarse tots a la nostre area per defensar no hi crec, jo crec i prefereixo mes, tenir el control de la piota nosaltres i ven lluny de la nostre area.
Fent aquest tipus de tancament, et poden fer un  xut rebota en consevol cama i te la foten a dins, per lo tant la pilota com mes lluny millor.

El meu cor no se si aguantara tan patiment.

Felicitats a tots/es.

Ya, pero es que no somos el dream team ni brasil de pelé para poder permitirnos tener el control del balón en campo contrario ganando un partido fuera de casa.

Es que a veces no se si me he equivocado de equipo o que. Los demás también juegan eh?

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2743
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #69 el: 04 de Desembre de 2020, 13:02:53 pm »
Ai quin patiment però que content que estic. Ara per diumenge vull Boniquet, Stoichkov, Adri, Cornud titulars porfi!!!
Pel que fa als canvis més aviat no sé si va fer bé o no però el resultat ha estat positiu. Penso que és millor fer canvis abans si així s'evita disminuir el nivell de concentració.
FORÇA SABADELL

Desconnectat david23

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 937
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #70 el: 04 de Desembre de 2020, 14:51:05 pm »
Ai quin patiment però que content que estic. Ara per diumenge vull Boniquet, Stoichkov, Adri, Cornud titulars porfi!!!
Pel que fa als canvis més aviat no sé si va fer bé o no però el resultat ha estat positiu. Penso que és millor fer canvis abans si així s'evita disminuir el nivell de concentració.
+1903, totalment d'acord amb tu, company., totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1634
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #71 el: 04 de Desembre de 2020, 15:35:06 pm »
Molt content per la victoria, pero la segona part no em va agradar gens, per els canvis que vem fer, jo aixo de tencarse tots a la nostre area per defensar no hi crec, jo crec i prefereixo mes, tenir el control de la piota nosaltres i ven lluny de la nostre area.
Fent aquest tipus de tancament, et poden fer un  xut rebota en consevol cama i te la foten a dins, per lo tant la pilota com mes lluny millor.

El meu cor no se si aguantara tan patiment.

Felicitats a tots/es.






Ya, pero es que no somos el dream team ni brasil de pelé para poder permitirnos tener el control del balón en campo contrario ganando un partido fuera de casa.

Es que a veces no se si me he equivocado de equipo o que. Los demás también juegan eh?

Si ja ho se Militu, pero tampoc tant bestia. que semblava un partit de un primera contra un 2B.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5724
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #72 el: 04 de Desembre de 2020, 16:43:43 pm »
Hombre, que parecía un partido de primera te lo puedo comprar en el campo del rayo o la primera parte del leganes,  pero el tenerife me pareció bastante regulero

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5131
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #73 el: 04 de Desembre de 2020, 16:57:43 pm »
Hombre, que parecía un partido de primera te lo puedo comprar en el campo del rayo o la primera parte del leganes,  pero el tenerife me pareció bastante regulero
Aquest és el problema, que si en ves del Tenerife, haguéssim tingut davant un altre rival, acabem palmant tot i el 0-2 inicial

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #74 el: 04 de Desembre de 2020, 17:15:09 pm »
Hem guanyat a l estadi Heliodoro, tela!
Pdicológicament pels jugadors és bestial, ..
Si guanyésdim a Oviedo i victòria o  empat contra l Alcorcòn serìa de traca.
Després començar ni que sigui a  treure empats perqué deu n hi do  la de derrotes que portàvem.
Jo crec que la máquina comença a engraixar se
I si, som justos però dona per treure un onze bastant apanyat.
Anem a per l, Oviedo, importantïssim partit, molt molt

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3750
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #75 el: 04 de Desembre de 2020, 17:47:23 pm »
Muy contento por una victoria muy trabajada y justa, la primera parte estuvo bien, aprovechamos nuestras oportunidades y nos marcaron un gol de los que se ven pocos y que si lo marca Messi lo estaríamos viendo hoy hasta la sopa, nada que reprochar a los nuestros sino aplaudir al rival.
En la segunda parte nos cuesta más, ellos están perdiendo, no mantuvimos pelota porque nos presionaron bastante y estaban también con déficit de puntos, venían de ganar un duelo directo con el nuevo entrenador y nada la cosa se puso que tocaba sufrir como sufrimos pero lo importante que estuvimos enteros y concentrados.

Por cierto, como últimamente en desacuerdo con bastantes comentarios, ganamos en un partido vital de 6 puntos, en campo de ellos, con toda la presión negativa que arrastramos nosotros y aquí muchos que si nos pilla otro nos gana jugando así, pues si! Pero es que los deberes los hicimos al principio del partido.... si atacamos y nos marcan de contra imagino que los comentarios serían que no sabemos matar los partidos o mantener un resultado positivo.

Me sabe mal pero esta vez sólo se puede pedir la cabeza del mister por sacar defensas, encerrarnos y aguantar el 1-2.
Es que yo hoy ya ni me acuerdo de como jugamos, se que ganamos y me veo con 3 puntos más en la clasificación.

Y animo a que sigamos escribiendo en este post que siempre hay menos comentarios en la victoria que en la derrota.... a ver si hay gente que se siente más a gusto y animado con la derrota, que todo puede pasar. Honor al Sabadell y felicidades a todos los foreros que os alegrasteis ayer por la victoria, disfrutemos hoy y mañana que el domingo toca nueva batalla,
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14831
  • CHIARA
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #76 el: 04 de Desembre de 2020, 18:06:16 pm »
Hombre, que parecía un partido de primera te lo puedo comprar en el campo del rayo o la primera parte del leganes,  pero el tenerife me pareció bastante regulero
Aquest és el problema, que si en ves del Tenerife, haguéssim tingut davant un altre rival, acabem palmant tot i el 0-2 inicial

Todo que sea pòr criticar, o sea que si es otro equipo hubieramos perdido, pero como ganamos el Tenerife es mediocre, pues bien el Tenerife ha empatado contra el Espanyol, Sporting, Fuenlabrada y Lugo ganó al Málaga, Rayo, Zaragoza y Albacete, no todos puntuan contra estos equipos.

El de ayer el Sabadell salió a jugar como sabe y poner todo sobre el campo, había que sumar los tres puntos y el objetivo se conseguió, en otros partidos hemos tenido la mala suerte de encajar goles en los últimos minutos restando puntos en la clasificación, ayer se hizo lo que había que hacer y se consiguió. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2718
  • Som el Sabadell !
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #77 el: 04 de Desembre de 2020, 18:14:00 pm »
Se gano como pudo,  pensar que los ultimos 25 minutos jugaron todos los defensas que tenemos en la plantilla menos Olmo (Grego pq estaba sancionado) en total 4 centrales y 3 laterales mas el portero, que no pasamos de medio campo? Cierto,  pero ahora mismo lo unico importante son los puntos
Hem tornat !

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5131
  • Gènere: Masculí
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #78 el: 04 de Desembre de 2020, 19:25:14 pm »
Hombre, que parecía un partido de primera te lo puedo comprar en el campo del rayo o la primera parte del leganes,  pero el tenerife me pareció bastante regulero
Aquest és el problema, que si en ves del Tenerife, haguéssim tingut davant un altre rival, acabem palmant tot i el 0-2 inicial

Todo que sea pòr criticar, o sea que si es otro equipo hubieramos perdido, pero como ganamos el Tenerife es mediocre, pues bien el Tenerife ha empatado contra el Espanyol, Sporting, Fuenlabrada y Lugo ganó al Málaga, Rayo, Zaragoza y Albacete, no todos puntuan contra estos equipos.

El de ayer el Sabadell salió a jugar como sabe y poner todo sobre el campo, había que sumar los tres puntos y el objetivo se conseguió, en otros partidos hemos tenido la mala suerte de encajar goles en los últimos minutos restando puntos en la clasificación, ayer se hizo lo que había que hacer y se consiguió.
No dubto pas que el Sabadell va jugar com va poder i que ho va donar tot per aconseguir la victòria, simplement dic, i ho torno a repetir, que jugant com vam jugar tota la segona part, contra un equip amb algo més de qualitat davant, acabem palmant segur.
I no és una crítica, és el que penso.
Aquest mateix partit el podríem guanyar contra molts equips, però també el palmariem contra molts altres.
Honor i  per l'Oviedo

Desconnectat xbarrankus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 283
Re:TENERIFE - CE SABADELL Dijous 3 de desembre a les 19:00
« Respondre #79 el: 04 de Desembre de 2020, 19:43:28 pm »
yo leo las criticas de algunos foreros y la verdad es que alucino,no se si en este foro hay topos o gente para crear mal ambiente igual que en la liga de porras siempre apostando a que perdemos .....iros ya por favor y dejarnos en paz :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: