Autor Tema: Resposta de la Delegació del Govern  (Llegit 3583 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
Re: Resposta de la Delegació del Govern
« Respondre #20 el: 09 de Gener de 2006, 22:11:27 pm »
Manel, paciènca i ressignació. Vas veure que ahir hi havia més furgons d'antiabalots que mai? Després del partit van començar a treure escuts de dintre la zona VIP, per si els benvolguts defensors de la llei s'havien de defensar de les "ordagues" arlekinades.

Però el comentat en el paràgref anterior no és el més greu, el més pelut és que el Governador Civil l'ha posat un partit que se les dóna que fa 30 anys tots els seus membres es van jugar la vida contra un dictador. ¿Per què l'ésser humà acostuma a pendre com a mestre el seu màxim represor?

Pensar que el Raimon ultimament torna a tenir aquella presència,...

Venim d'un temps de sil-lenci,...

P.D.: Bé hi ha molta gent de més de 60 anys diu que va etar a Paris el maig del 68.
« Darrera modificació: 09 de Gener de 2006, 22:18:05 pm per Talleret »

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #21 el: 09 de Gener de 2006, 22:15:58 pm »
Dues Coses:

1r:Els dos individus que van saltar al camp un d'ells té 15 anys i va a la meva escola. :no:

2n:Alguns comentaris e insults que segons diuen els policies"Gora ETA" creieu que una persona com es en Oscar i com  ben bé diu el Manel s'estima al club diria i faria això

NO ROTUNDAMENT!!!

fORA LES FORÇES D'OCUPACIÓ :no: :no:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #22 el: 10 de Gener de 2006, 11:05:53 am »
Manel nomes una cosa, arregla el punt numero 1 pk dius..."Com be sabreu, jo vaig rebre cops, pel simple fet d'intentar que un company i amic rebés més cops" I no crec k era la teva intencio  :laugh: :laugh: :laugh:  :Paletas: :ejem

Wenu, ja està arreglat... és que no em deixeu passar una, ee :ejem
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #23 el: 10 de Gener de 2006, 11:13:28 am »
Manel, paciènca i ressignació. Vas veure que ahir hi havia més furgons d'antiabalots que mai? Després del partit van començar a treure escuts de dintre la zona VIP, per si els benvolguts defensors de la llei s'havien de defensar de les "ordagues" arlekinades.

Però el comentat en el paràgref anterior no és el més greu, el més pelut és que el Governador Civil l'ha posat un partit que se les dóna que fa 30 anys tots els seus membres es van jugar la vida contra un dictador. ¿Per què l'ésser humà acostuma a pendre com a mestre el seu màxim represor?

Pensar que el Raimon ultimament torna a tenir aquella presència,...

Venim d'un temps de sil-lenci,...

P.D.: Bé hi ha molta gent de més de 60 anys diu que va etar a Paris el maig del 68.

Només afegiré una cosa més:

I diuen que les paraules del general Mena son 'un fet aïllat'... doncs jo diria que no. :no:

P.D.: Soc independentista i no me'n amago, però també soc pacifista, confio en aconseguir la independència per Catalunya però mitjançant la paraula, mai la força. Malauradament, alguns al escoltar frases com la què acabo d'escriure ja fan boicots, volen fer sortir tancs al carrer o, en la mesura del poden (i no en la que volen) treuen les seves porres. :snore:
« Darrera modificació: 10 de Gener de 2006, 13:37:25 pm per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #24 el: 10 de Gener de 2006, 13:23:40 pm »
el payu que deia gora eta era un que sempre va amb el seu pare al futbol  i al bus de les penyes deia gora eta i coses en basc,sabeu?i van pillar al pobre xaval de 15 anys, os haveu donat compte que posen els segurates a general??el furgons venen desde abans del derby,per la 20 de hhvv , i no es lia fa temps,el poli de les ulleres te molta mala llet!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #25 el: 10 de Gener de 2006, 23:41:31 pm »
Jo em vaig trobar en mig de la càrrega i vaig intentar protegir a un noi d' uns 8-10 anys i a la seva mare.

Quan demanava a la policia que no carreguessin perquè hi havia canalla, aquest policia de les ulleres em va dir "¿ i que habria hecho usted si le hubieran insultado?

El que em va deixar més preocupat és que un personatge psiquicament tan inestable dugi pistola i porres i sigui el "mando" d'un grup de persones que duen armes.

¿Que s'ha de tenir per ser policia? val més que no contesti, jo si que tinc aturador, per això no necessito agredir a ningu que no pensi com jo ni tan sols als qui agredeixen als de la meva espècie.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #26 el: 11 de Gener de 2006, 14:23:14 pm »
doncs aquest policia li va dir a un membre de la meva penya.dels mes inocents, cuan li van demanar el dni per entrar i el tenia al cotxe, que era una ******* hijo de ****!!i si tenia h****s que se ivan los dos solos a partirse la cara!!!! confonentlo amb un altre sabeu?viva la madera servicio i proteccion
sempre amb l'equip sobretot quan perdem